22 Ocak 2017 Pazar

Rain Bi & Kim Tae Hee Evlendi

Rain Bi & Kim Tae Hee Evlendi
Mutlu olun gençler,
4 yıllık ilişkilerinde sürekli
birbirlerine deste olup
aşklarını besleyen ikili olarak
genlerinizle güzel kızlar ve yakışıklı oğlanlar yapın.


Haberi sindiremedim hala 
Nedeni çift değil bu arada,
geriye kimler kaldı diye şöyle bir bakınca
kimsenin kalmamış olduğu gerçeği 
dank ediyor ya bir yerden sonra! 
Rain Bi & Kim Tae Hee Evlendi

İlişkisini açıklayan Hyun Bin ,
Bu aralar yeniden binlerce kadını kendine aşık eden Gong Yoo
ve şirinliğiyle ölümlerden döndüren Jung İn Sung'a 
sıkıca yapışma zamanı :'( 




7 yorum :

  1. bir de so ji sub demek istiyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma geldi, dilimi ısırdım. O daha küçük sayılır bunların yanında :3

      Sil
  2. Sanki evlatlarım yuvadan gitmiş gibi hissediyorum - benden kaç yaş büyük olduğu önemli değil onlar benim evlatlarım :D - .

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ;

    Bloğunuzu ilgi ile takip ediyorum. Çok faydalı içerikler paylaşıyorsunuz. Bloğunuz'dan para kazanmak için %50 Komisyon ile İnstaKitap Setine Satış Ortağı Olabileceğinizi Biliyor Musunuz ? https://goo.gl/iLiflK

    İnstakitap İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde. Sitemize gelen 100 ziyaretçiden 1'i sipariş veriyor.

    Sizi de satış ortaklarımız arasında görmekten memnuniyet duyarız.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Bloğunuzdan para kazanmaya ve bütçenize katkıda bulunmaya ne dersiniz ?

    Bugün itibari ile satış rekoru kıran Kitabımız "İnstaKitap" İnstagram'da Butik Açmak, Satış Yapmak ve Fenomen olmak Kitabımızı satış ortaklığı sistemine açtık.

    Siz de sadece link paylaşıp satış yapabileceksiniz.

    Satış başı 30 TL Komisyon, Ödemeler otomatik hesabınıza yatıyor. Sitemize yönlendirilen 100 başarılı trafikten 1 satış elde ediliyor. Yönlendirdiğiniz ziyaretçilerin satış yapıp yapmadığını, kazancınızı v.s. panelinizden anlık görebiliyorsunuz.

    Aşağıdaki sitemizde ayrıntılı olarak adım adım anlattık. İnceleyin takıldığınız her konuyu sorabilirsiniz.

    Ayrıntılı Reklam Bannerları ve Kitap Görselleri ve nasıl satış ortağı olabileceğiniz konusu aşağıdaki linkte mevcut.

    http://instakitap.com/affiliate/

    Takıldığınız bir yer olursa mail ile sorabilirsiniz.

    Saygılar

    YanıtlaSil
  5. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...