17 Haziran 2017 Cumartesi

Koreli Evli Ünlüler Part 2

Koreli Evli Ünlüler

Kore'de evlenmeyen, ilişkisini açıklamayan üç beş gözümün nuru kalmışken bu postu yazmak şart oldu. Evet, içim kan ağlıyor :')

Sürekli bu haberleri paylaşmak zorunda mıyım ben yaaa :') 
Evet, onların mutluluğuyla mutlu olun siz
benim mutlu olacak yerlerim ağrıyor bu aralar.
(Kıskançlıktan bir yerlerim çatladı kkk)


İlk çiftimiz 
 Han Jae Suk ile Park Sol Mi.
2013 yılında evlenen ikili şimdi 4 kişilik
bir aile.

Witch's Romance ve Ohlala Couple dizilerinden 
hatırlayacağınız damat bey ile
Neighborhood Lawyer Jo Deul Ho yapımından hatırlayacağınız
gelin hanımdan güzel bir kaç fotoğraf gelsin ozaman.



Koreli Evli Ünlüler


God's Gift, 14 Days, Oh My Venüs dizilerinden tanıdığımız
Jung Gyu Woon kalbini kaptırdığı  ve uzun süreli ilişkisi olan bir hanımla dünya evine girmeyi tercih etti.
Gelin hanımın eski bir model olduğunu not düşelim şuracığa ;)


Koreli Evli Ünlüler





Secret Garden ve My Fair Lady gibi dizilerden  hatırladığımız 
Yoon Sang Hyun  ve şarkıcı Maybee
de 2015 yılında aile kütüğüne adlarını yazdırdılar. 
Koreli Evli Ünlüler


 İki güzelliğin yan yana gelmesiyle kurulan bir aile ortamı :3
Karşınızda
Won Bin ve Lee Na-Young
2015 yılında dünya evine girdiler ;)


Reply 1994'ten hatırladığımız
Jung Woo ve Kim Yoo Mi
2015 yılında dünya evine girenlerden. 
Mutlu çift bir yıl sonra bir de bebek sahibi oldular. 
Birlikte çalıştıkları "Blood" dizisinde tanışıp anlaşan çiftimiz
  Hye-sun Koo ve Jae Hyun Ahn 
kısa sürede evlilik kararı alarak 
dünya evine girdiler. 
İki genç düğün masrafları için ayırdıkları
parayı çocuk hastanesine bağışlayarak
sade bir nikahla dünya evine girdiler.


Joo Sang Wook ve Cha Ye Ryun 
"Glamourous Temptation" dizisinde  
tanışıp gönül verdiler birbirlerine.
ve Mayıs 2017 de evlendiler.

Koreli Evli Ünlüler

So-yeon Kim ve Sang-woo Lee
Gülüşüne öldüğüm adam da dünya evine girdi.
"Happy Home" dizisiyle tanıştı ikilimiz.
İki oyuncu da gönlümde 
isyanlara sebep oldu elbette. 








6 yorum :

  1. Ayy kendimi kesicem. Tas gibi adamlarin hepsini kapmislar yaaa.. Ayticaa Kim Soo Yeon!! Sana cok pis taktim kizim. 😤😈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma yaaaa onun yüzünden yazdım bu postu zaten bak yine bir dertlendim :'(

      Sil
  2. Jung Woo'nun baba olduğu haberini kaçırmışım... Nasıl olur da bilmem... :) Sayende öğrendim, teşekkürler... Bu arada Kim Soo Yeon gerçekten de çok şanslı... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi çok şanslı maşallah :D gündemi takip etme konusu oldukça sıkıntılı artık ben de eskisi gibi hakim değilim K-Magazin'e

      Sil
  3. Cidden cok tatlılar ya 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevimlilikten ölüyorlar ama insan yalnız ölseler ya demeden de duramıyor :D

      Sil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...