5 Temmuz 2017 Çarşamba

Song Joong Ki ve Song Hye Kyo'dan Yıldızlı Düğün Davetiyesi

Song Joong Ki ve Song Hye Kyo'
Song Joong Ki ve Song Hye Kyo'ya 
evleneceklerini açıkladılar. 

Vicdansızlar dizi aşkı ile gerçeğe ayak uydurduğunuzu
yolunuza devam ettiğinizi söyleseydiniz de zavallı kalbimiz bir alışsaydı duruma.
Tamam, yakışıyorsunuz da ne bileyim
gelen düğün dernek habereri peşpeşe olunca kaldırmıyor kalbim artık.

Neyse gideyim de Daniel'imin çevresine dikenli tel falan çekeyim ben şimdiden.
Song Joong Ki ve Song Hye Kyo'
Ekim ayı sonunda düğün dernek
yapacak çiftimize mutluluklar dilerim efendim.
Darısı sektörde boş boş dolaşıp
gönlümde yer tutamayan onlarca adayın başına :3
Diğerleri bana lazım :P
Song Joong Ki ve Song Hye Kyo'


Siz ne düşünüyorsunuz?




4 yorum :

  1. birlikte oldukları ne kadar inkar etseler de belliydi de böyle ani bi evlilik açıklaması beklemiyordum. ben de şok oldum. bi de dizi 2015'de çekilip 2016'da yayınlanmış, bunlar 2015'den beri birliktelermiş. dizinin çoğunda çiftlermiş yani.. bu kadar sır benim bünyeme fazla!
    kim so yeon, kang gary, eric mun derken bu sene çok ünlü uçtu yuvadan sanki^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlenmeyen 3 5 kişi kaldı bu kuşaktan onlarda ilişkileri olduğunu açıkladılar :( Ellerim bak boş kaldı çalıyor arka fonda :'(

      Sil
  2. İkisi ayrı ayrı başarılı,güzellik timsali olsa da nedense çift olarak yakıştırmaktan çok abla,kardeş olarak yakın dost olarak daha çok yakıştırmışımdır.Dizi de diğer çiftim favori idi:) Neyse seven sevmiş bize mutluluklar demek düşer artık:)) Her ne kadar şüphelenilse de baştan bi sevgili haberlerini resmi olarak bi duyaydık ufak çaplı bir şok olmazdık.😏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tepkilerden çekindikleri için beklemişler düğün işi kesinleşince (!) açıklama gereği duymuşlar, bilemedim. As aktrislerden biri daha asıl grubuma ellemediği için bir parça mutluyum :D Ne günlere kaldık :P

      Sil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...