Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

On Your Wedding Day Konusu | Oyuncuları | Yorumu (BCP Temmuz)

On Your Wedding Day

Adı: On Your Wedding Day | Your Wedding | 너의 결혼식
Tür: Dram, Romantik
Yönetmen: Lee Seok-Geun
Senaryo: Lee Seok-Geun
Süresi: 110 Dakika
Yaş Sınırı: 12+
Yapım Yılı: 2017 - 2018



 _____Oyuncu Kadrosu:______________

On Your Wedding Day

_____Konusu:______________________

On Your Wedding Day

Seung Hee  ve Woo Yeon lisedeyken tanışıp arkadaş olmuşlardır. Woo Yeon sürekli etrafında dolaşıp durduğu  Seung Hee 'e büyük bir aşk besler ancak bir türlü açılamaz. 

On Your Wedding Day
On Your Wedding Day

İkili eğlenceli bir eğitim hayatına zamanla arkadaşlık, aşk, hasret ve özlem eklerler. Kariyerlerinde ilerleyen iki olgun insan olduklarında Woo Yeon bir düğün davetiyesi alır.

On Your Wedding Day

_____Yorumum:____________________


On Your Wedding Day

Park Bo Young ve Kim Young Kwang ikilisinin 
başrolleri paylaştığı On Your Wedding Day filmi 2018 yapımı. 

On Your Wedding Day
On Your Wedding Day

İki kişinin duygu değişimi üzerine kurgulanmış eğlenceli romantik bir yapım olan film klişe bir duruş sergile de oyunculuklar keyif almanızı sağlıyor. 

On Your Wedding Day

Film finaliyle beklentileri karşılamadı yorumları alsa da bence en güzel yanı finaliydi. Her şey pembe bulutlarla sarmalı değil dünyada :3

On Your Wedding Day

 İkilinin uyumlu enerjileri için izlenebilir bir film. 10 /7



 _____Tanıtım Videosu:_______________

 




Yorumlar

  1. Ayy çok tatlışmış, bende ilk okurken dizi sandım ya. Güzel bayadır Kore filmi izlemedim. Değerlendirebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi kıvamında bir film.16 Bölüm sonunda bu kadar ilerleyemezlerdi gerçi nfjksgdnfgsdn

      Sil
  2. Çok eğlenceli görünüyor. ''Sonsuza kadar mutlu yaşadılar'' klişesi artık etkisini kaybediyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuza kadar mutlu yaşadılar eksi puan bende :D Ölüm varsa daha bi seviyorum dizileri :P

      Sil
  3. Samimi bir romantik filme benziyor, denk gelirsem izleyeyim :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Spama bir sen düşmüşsün dfkjfsdfklgjn Blogger sana takık bence :P

      Sil
  5. Ne güzel anlatmışsınız görseller ve videolarla birlikte izlemiş gibi oldum adeta :)
    Ben bu ayı yazamadım maalesef ama BCP bu ay ki konusu çok tatlıştı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Paylaşım yaparken görsellere fazla mı yükleniyorum emin olamıyorum bazen :) Bu ay bekliyorum yazını ;)

      Sil
  6. Çok tatlıymış bu, konusuyla Kore yapımlarını sevenlerin ilgisini çeker hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kore severler için aranılan bütün şeylere sahip

      Sil
  7. son yazımdaki kore dizilerine bir baksan ya, bir de sonuncu dizi o kadar güzel kiii :)

    YanıtlaSil
  8. yorumlarımız arada bir spama düşüyor bu günlerde :), kontrol ediver arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakayım çok boşladım blogu bu ara zaten :( Teşekkür ederim bilgi için

      Sil
  9. Oyuncular sevimli görünüyor, vakit olursa bakabilirim. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  10. En sevdiğim romantik klişe budur: Arkadaş olan iki kişiden birinin karşısındaki kişiye içten içe âşık olması ama yıllarca açılamaması. One Day filmini bu konuyu güzel anlattığı için çok severim mesela. Bu filmi de not aldım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Sonda kız buna dönmedi di mi? Dönse pembe olurdu. Ben sevdim sonunu öyleyse. Aksi olsa damat için üzülecektim. Geçmişten bir hıyar gelip o kadar şeyi hiç etmemiş hehe. Ama seviyosan aç konuş kardeşim. Benden bunlara Ümit Besen Nikah Masası :) Emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
  12. vaktinde konuşsaymış ay sinir olurum böyle şeylere :) izleyeyim ben de o kadar çok merak ettiğim dizi film var ki yine hangisine yetişeceğim bakalım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erteledikleri yüzünden canı çok yanan biri olarak bazen söyleyemiyor be insan demek istiyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar