25 Eylül 2011 Pazar

Kolaj Denemelerim

@tarih84 blogunda fazla gezinirseniz elinizden birşey gelmez. Hemen onun rüzgarıyla bir şekilde nasıl oluyor acaba? dur birde ben deneyeyim mantığına bürünüyor ve bir köşesinde kolaj işine giriyorsunuz galiba (: Bende böyle oldu çünkü.


Şimdilik 2 deneme çalışması yapabildim Sevgili ustam @tarih olur verdikten sonra biraz daha güvenle çalışmalar yapmayı planlıyorum ^^


İlk Çalışmam. Bi denecik sevgili Daniel için oldu tabi ki (: Kendisini sevgiyle kolajlıyorum <3






İkinci çalışmamda asker dönüşü yeni filmini beklediğimiz sevgili Gong için oldu.- Sevgili @Chibi'nin Twit aleminde ki Gong fotoğrafları twitinin bu işlebir ilgisi olduğu da söylenebilir. -

Yorumlarınızı bekliyorum (: @tarih yazı rengini sana adıyorum hehe İlkkez bu rengi kullanarak yazı yazdım yahu. Resmen büyün altındayım :P

4 yorum :

  1. Çok güzel olmuş, ps konusunda tam bir yeteneksizim derken ben de mydestiny'nin verdiği kursla öğrenmiştim sonunda şu işi, hala da eğitimim devam ediyor :D :D
    Daniel olsun Gong Yoo olsun çok tatlı olmuşlar :D

    YanıtlaSil
  2. Ben Gong'un bu fotoğraflarına aşık oldum işin aslı (: Kolaj bahane Gong şahane nidalarıyla çalıştım hehe

    YanıtlaSil
  3. İkisi de çok güzel olmuş. Özellikle Gong Yoo'lu olana bittim! Ellerine sağlık. Tarih herkesi heveslendirdi sanırım :) Yakında ben de kolaj denemeleri yapacağım.

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin bloğuma @mydestiny (: Çalışmalarımı beğenmene sevindim ^^ @tarih cidden heveslendiriyor ister istemez ^^

    YanıtlaSil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...