Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu
Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1
Yönetmen: Bae Jong
Senaryo: Jang Yoon Mi
Bölüm Sayısı: 6
Yapım Yılı :2022
Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik

 _____Oyuncu Kadrosu:______________

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu










_____Konusu:______________________

Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar.
Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir. 

Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.
Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu
  Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir iblis avcısı olan Van ortaya çıkan iblisleri yok etmekle yükümlüdür. Ölümsüz hayatı ona acıdan başka bir şey getirmemiştir. Gelen günler ona da arada kalacağı anlar yaşatacaktır.

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Şeytan çıkarma uzmanı olan John kilise tarafından onay görmüş biridir. Kore'den gelen bir haber sonrası acilen Jeju Adasında yaşanan olayları incelemek için oraya gider. 
Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Hırs iblisleri saldırıları amacına ulaşıp dünyayı karanlığa boğabilecek midir?

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | YorumuIsland: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu


_____Yorumum:____________________

2023 yılının ilk tanıtım yazısına hoş geldiniz. Bu yıl güzel ve aksiyonlu bir başlangıç olsun diye düşünerek Island dizisini izledim. İlk iki bölümü yayınlanan diziyi merak edenler için kısaca bahsedeyim.

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

2022 yılının son günü yayın hayatına başlayan ikinci sezonu şimdiden duyurulan dizinin ilk sezonu 6 bölümden oluşuyor.

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Yönetmenliğini Bae Jong'un yaptığı Senaryosunu aynı isimli webtoondan Jang Yoon Mi'nin uyarladığı dizinin bölümleri 70 dakikadır.

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Island dizisi Aksiyon & Macera, Bilim Kurgu & Fantazi, Dram
 türünde bir dizidir. Oyuncu kadrosunda
Kim Nam Gil, Lee Da Hee, Cha Eun Woo ve Sung Joon
gibi sevdiğim isimler yer alıyor. 

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | YorumuIsland: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu
Bir de ilk görüşte ben buradayım diyen Sümela Manastırı var elbette :)
3 5 saniyelik görseliyle bile
beni mutlu etti, böyle bir hikayenin içinde yer alması.
Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

 Evet, nerede kalmıştık. Bu kısımdan sonrası yorum bölümüne geçiyorum artık.
 Dizinin efsane oyuncu kadrosu yüzümü kara çıkarmadı ilk iki bölüm itibariyle. 
Görsel efektler ile ilgili ben memnun kaldım. İblis figürleri çok uzak bir görsel imajdan yaratılmamıştı. Bu sade düşünce hoşuma gitti ama insan bedenine ihtiyaç duymaları konusu biraz ortada kalmama neden oldu. İnsan bedenine geçtikten sonra da büyük güçlere kavuşmuyorlar zira. 
Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Ancak görüntüleri bile türleri ürpertmeye yetiyor. Gerçi etrafta Kim Nam Gil var bıçağıyla şov yapıyor, Cha Eun Woo bebesi Victory Secret mankeni gibi süzülüyor derken bir anda diziye pembe kalpli gözlerle bakıyorsunuz. Hayat gibi garip dakikalar yaşatıyor dizi bizlere yani :)

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | YorumuIsland: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

 Hemen gidip diziye başlayın dedikodusunu birlikte yapalım bence canlar <3



 _____Tanıtım Videosu:_______________







Yorumlar

  1. :D Business Proposal bitsin de hemen başlayım ya merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölümler gelmeye devam ediyor biraz bekletebilirsin sen beklemekten hoşlanmıyorsann :D

      Sil
  2. Bu dizileri nerden izliyorsunuz Netflix'de var mı ? Bu aralar bende kore dizisi izliyorum ama benim izlediğim biraz sıkıcı geldi bana

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bloğumu ziyaretin ve takibin için sağol, bloğuna baktım ama izle butonu göremedim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bu temada aktif edemedim izleyici gadgetını :( Hoş geldin şimdiden

      Sil
  4. pekuuuu oluy madem güzel diyon :)

    YanıtlaSil
  5. Yorumumu biraz güçlükle bıraktım. Önce izleyici tablosunu bulamamıştım. Sonra yazdığım yorum kaydı, kayboldu. Umarım bu defa başarırım.
    Dizilerden çok film izlemeyi tercih ediyorum. Oyuncuların ve yönetmenin başarısı tercih nedenim oluyor.
    Henüz kazana malzeme katamadım. Ama lezzetli iksirleri sabırsızlıkla bekliyor olacağım.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Birlikte güzel malzemelerle zenginleştireceğimize inanıyorum hayatlarımızı. Sıcacık enerjinizi hissetmek iyi geldi.

      Sil
  6. kim nam gil <3 konu tam benlik izlerim bunu ^^

    YanıtlaSil
  7. madem keyif alacağım :3 hiç vakit kaybetmeden izleyecegimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin İlk iki sezonu yayınlandı. Geri dönüşünü beklerim ;)

      Sil
  8. Suyu mu çıktı ne bu tarz konuların 🤭🤗

    YanıtlaSil
  9. Yaaa çok çok güzel bir tanıtım olmuş aşırı merak ettim ama ben bu tarz dizilerden/filmlerden çok etkileniyorum sonra korkuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok tırsak bir tipim aslında ancak bu diziyi keyifle izledim. Aklımda kalıp beni ışık yakmak zorunda bırakan yapımlardan olmadı işin aslı :D Çok fantastik olduğundan herhalde tabi tabi diyerek zlemiş de olabilirim :3

      Sil
    2. Yaa izleyim mi diyorsun yanii?? :)

      Sil
    3. Mutlaka izle, korkarsan elinden tutarım ben :D

      Sil
  10. Cha Eun Woo muu^^ Bayadır Kore dizisi de izlememiştim zaten, güzel gidecek gibi duruyor hadi bakalım:) Dedikodusunu yapmaya gelirim inşallah:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar