Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Why Her Konusu | Oyuncuları | Yorumu


Dizinin Adı: Why Her | Why Oh Soo-Jae? | 왜 오수재인가?
Yönetmen: Park Soo-Jin
Senaryo: Kim Ji-Eun
Bölüm Sayısı:16
Yapım Yılı: 2022
Dizi Türü: Romantik, Dram, Melodram


_____Oyuncu Kadrosu:______________












_____Konusu:______________________



Hayatını ezilmeden ve kırılmadan yaşamanın yolunun güçlü olmaktan geçtiğini çok acı bir şekilde öğrenen avukat Oh Soo Jae şimdilerde burnunun dikine gider, duygusuz davranan ve insanlara planındaki piyonlar gözüyle bakan biridir.

TK Hukuk Firmasının ortaklığı için haber beklerken bir anda ayağı kaydırılır ve bir davanın sorumlusu olarak soruşturmaya tabi tutulur. Ortalık yatışsın diye üniversitenin hukuk fakültesinde ders vermeye başlar.


Hayatını yeniden inşa etmeye çalışan Gong Chan dersinde gördüğü Oh Soo Jae'nin şimdilerde en büyük destekçisi ve onun platonik aşığıdır. Ders bünyesinde sınıfın en az puanıyla ders almayı başaran öğrencilerinden oluşan bir grupla hukuk birimi oluştururlar.


Gelişen olaylarla birlikte bu birim davalar hakkında gizli soruşturma yaparak olayları çözüme ulaştırmaya çalışırlar.


_____Yorumum:____________________



Why Her dizisi 2022 yapımı hukuk dizilerinden.
Yönetmenliğini Park Soo Jin'in yaptığı,
senaryosunu Kim Ji Eun'un yazdığı dizinin türü Romantik, Dram, Melodram
olarak açıklanmış.
Bölüm Sayısı 16 olan dizinin süresi 70 dakikadır.

Bir süredir izlemiyordum Seo Hyun Jin dizisi. Peş peşe gelen hukuk dizi serüvenine bu diziyle belki bir son gelir ümidiyle başladım diziyi izlemeye.

Acılarından yol alıp kendini hayattan soyutlayan ve sadece güçlü olmaya çalışan kadın figürünü çok sağlan yansıttı dizi boyunca. Ancak matematiksel olarak dizinin fazla içe sarmal bir yöntemle anlatılması karakteri fazlasıyla soyut kılmış, incelikleri için izleyiciye zaman ayırması şartı koyulmuştu resmen.

Hemen yanı başında olan Hwang In Yeop ise fazla düz ve yetersiz. Bilemiyorum Altan bu rolde çok daha cazip onlarca oyuncu varken neden özellikle o? Hele ilerleyen bölümlerde gelen aşk olayı falan derken ne gerek var? Aralarında kafadan 12 13 sene yaş farkı olan bu iki insan yan yana yol alabilmek
için illa aşık mı olmalı?

Senaryo bunlar aşık dese bile bana asla geçmedi o duygu hatta kadının dik duruşu sarsıldı. Karizması dedikodu malzemesi olacaktı da dedim dur o kadar değil. Bir de söylemeden geçmek istemiyorum artık.

Herkesi öldürüp 847598567 parçaya ayırmayı huy edinmiş adamların en büyük belalarını inatla öldürmeyi düşünmeme nedenleri hakkında bir yazılı kural mı var benim bilmediğim? Çok sıkıyor artık beni bu durum.

Son bölüm farklı olsa çizerdim üstünü ama bu haliyle 10 /7 dir kendileri izlenebilir hukuk dizilerindendir efendim.



_____Tanıtım Videosu:_______________

Yorumlar

  1. Hmmm bilemiyorum o Yeop bebesini de sevmiyorum, ama hukuk dizisi seviyorum. Çok kararsız kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadının etrafında dönüyor olaylar sıkılmazsın

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar