30 Nisan 2011 Cumartesi

PASTA- Porsiyon 4

10.Bölüm Çekiştirmesi 
ALtbaşlık: "Söylediklerimi Geri Alacağım"



Sanırım bütün şeflerin elleri çirkin oluyor. Ama Şep seninkiler çok güzeel

Işığı kapatayım mı?
Neden kapatacaksın (Seste ki o muzip titreme de neydi öyle )
Şep cevabını kendi verdi sankim ...

Son zamanların en tatlı kurtarıcısı müdür bey ne çekiyor bu balıktan.Adamla yine para konuşuyor. Zavallıcım çok yazık sana yaa......


Niye böyle yaşıyorsun?(Uğur Dündar kıvamında araştırmacı gazetecilik örneği niteliğinde)a17
Nasıl yaşıyor muşum?(Hayatıma dair merak edilen birşey var umuduyla)
Şep Oh ile çıkıyor musun arkadaş mısın?
İkisi de!! Anlıyacağın tam televolelik bizim ilişkimiz
Wooaaaa (Ya da ona benzer bişi) 
Demek platoniksin aman ne güzel
Aha sevindin sen sevindin kesin bana karşı bişiler hissediyosun
bende platonik olmuşum


Ve olay mahaline kayırmacı Şep de gelir. Karışık ilişki sendromu. Kim kimi kiminle nerede kayırmış karışık bişiler var ortada. Müdürde az değil. Şef Ohla çok benziyorsunuz çok iyi bir çiftsiniz falan.

Veee Şepten mükemmel bir örnekleme daaha...
 
ve bu örneklemeden hemen sonra fona ikimiz bir fidanın güller açan dalıydık (Fidanın serum açan dalı da olabilir )eşliğinde uzaklaşan şef ve balıkımız  

-Benden başkası sana iyi davranmasın kötüde davranmasın.. Eeee! Ben dememişmiydim kadınlar sadece duymak istediklerini duyar diye bak balığa 
Ki hemende vurdu damgayı müdürden iyi davranmak zor olacak  çakaal

Şefin bu bölüme damga vuran hareketlerinden biri daha 


Balığımız bu bölümde fazla bulutlarda dolaştı... adama bakarken içinin yağları eridi resmen Kızın ardından gidince soğutucuya geliyor yine güzel bir  dedim ama....


Şef yaktı yıktı bu bölüm yaa ...  Acıdı mı?
Hayır Şeeeeeeep!(Evet dese orda Şep kesin öpeyimde geçsin derdi )


Bu balığın abisi de bişiyler yumurtlayacak bikaç bölüme ama neyse arttık Çok gizemli takılıyor kerata 

Karaoke muhabbetleri
Biraz içkininde sayesinede unniler sonunda içindekileri döktüler. Bu sayede o soruda soruldu. Çıkıyor musunuz?Ortamı müdür toplamaya çalıştı. Korkuğu cevabı duymak istemedi belkide. 

Banada böyle iroke iroke diyen bir şefim olsun 31647256354263475 midye temizlemek
boynumun borcu olsun 


Bölüm Olayı: Malum kissü 
Bölüm sloganı: ÇİRKİN! Elinde çirkin burnunda çirkin dudağında çirkin 
Bölüm gıcığı: Ex Müdür ve kore tayfası 
Bölüm kurdu: Gönüllerin kurdu o unnimiz bizim 
Bölüm favori sahneleri: Serumlu romantizm ve benden kötü kimse davranamaz ambargosu 
Bölüm zavallısı: Müdürümüz yazık yaaa adama 
Bölüm süprizi: Şarkılar bu bölüm çok güzeldi 
Bölüm  si: Şef Oh. Gamzeli güzelimiz bu bölüm baya ezik göründü gözüme
Bölüm şekerleri: İtalyan çıtırları (Hepsi ayrı bi hoştu bu bölüm)








OH YOON JOO

PASTA- Porsiyon 3

Şakkadanak öp ondan sonra biçasso biçasso tebii bizde yedik dimi. Cıkcıkcık Şef de sen sadece mutfağımdaki bir aşçısın. Aranızda yiyen var mı?? Bence yok

Neyse Gelelim 7.Bölüm çekiştirmesine;

Açılıştaki mis gibi deniz kokusunu aldınız mı ? ışıl ışıl parlayan sabah güneşi, ufacık bir liman ve balık pazarı  (Fazla romantik bir başlangıç oldu... Gençliğim geldi gözümün önüne)

Sabahın o saatinde çiğ balık, noluyoruz kardeşim tamam 7 bölümdür beğeniyle takip ediyoruz ama bizimde bi midemiz var  Birde susam yağlı breh breh breh 
Ayrıca o ciğer ne öle. Balıktan çıkan çiğere bak kardeşim maşallah kuzu bu kuzu derya kuzusu demekten başka çarem kalmadı.

Ayrıca bakınız dakika 00:05:22 PASTA yemeyi reddeden izleyici kitlesine yedirmek 
için bendende buna benzer bi ses çıkıyor. Aaaaa Aaaa aç bakim ağzını yut hemen 2 dilim pastayı





O kadar söylendim diye balığı sonunda pişirdiler ama Uğur Dündar seti basıp işte vicdansız vatan evlatları diye bağıracak sandım  O ne hal yahu ... azıcık hijyen diyorum 

Müdür beyimiz Hanım kızımızı kontrolde... Havada Aşk kokusu var bacılar aman dikkat!
Sizde etkilenmeyin 

Peki neden sadece seni arayıp kontrol etti? YORUMSUZ

Porfafare mi dedi o şef  Bidaha söyle.... bir daha........ bir daha..... bende seniiii. Ne şeker bir telaffuz o öyle 

Biri şu adama söylesin nimeti sağa sola atıp duruyoe. Az kaldı yolucam saçını başını..

VE Büyük Yarış
Amanın o kadar reklam , okadar slogan ama şef'in ekip yerle bir oldu  :NE varsa korede var diye boşuna demiyoruz en sona 2 kişi kaldı Ex aşk ve Yeni kıvılcım Yemek yarışmasını ex aşk kazansa da yeni kıvılcım şef'i kazanmış gibi görünüyor 


ŞEEEEEeeeF nasıl kendimi ilerletebilirim? (Suzan aksoy cilvesiyle)

Kendine güvanin yok. kendine güveni olmayan şef nasıl çatal bıçakla kendini geliştirebilir. Nihahahaha İşte benim mükemmel mutfak performansımın arkasındaki sır Kendine güven !!!! (Yine çok mütevaziyim )

Böyle giyinen bir kadınla o saatte havuz başında ne işin var be adam^^ Bacılar en çikin pijama eşofman karışımı şeyleri giyip havuz başına geçiyoruz hazır mısınız????  O halde hep birlikte

İyi yiyebilmek için yemek çubuklarına ihtiyaç olduğunuda kim söylemiş? Nasıl kullanacağımı bilmiyorum ama yine de çok güzel yiyorum......(İlerde slogan olarak kullanılabilecek bir parça ezberlemekte fayda var)

Ha bu arada GECE YARISI, KAKTÜSÜN ÇİÇEK AÇMASINI NEDEN İSTİYORSUNUZ???






8.Bölüm çekiştirmesi

Altbaşlık:Kaktüsler çiçek açtı!!

-Efendim Dolabıma mı baktın acaba?
_Cık
_ciddi misin, beni mi kekliyosun?
_Tabii eminim. Dolabını kaktüslerle donatacak halim yok ya
_Hee tamam ozaman. Şefle flört ediyorum bak ozaman aramıza taş koyma ozaman.
_Ama 5 taş en sevdiğim oyundur.
_Anlamadım ne dedin ki!
_ Üzülme koreli kızların genel özelliği bu



Zavallı Şeeep(romalı perihan nidasıyla) müdürle, ex aşkıyla, yeni kıvılcım arasında savrulurken yorgun düştü resmen. Kendini barlara adadı zavallım. Gerçi takıldığı mekan çok hoş bi yerdi. Arkada sallanan koreli hatunları çıkarırsak mekan çok bizden bi yere dönüşür. Osmanlı sarayıyla bedevi çadırı karışımı bir yer ama çok etkileyici geldi bana nedense.

Şeeef olmadan bir mutfak dolusu adamın boş olduğunuda anlamış olduk bu bölümde . ŞEfimizin karizması gözümde bir kat daha arttı 



Alex bu bölümde gözüme ayrı bir hoş göründü nedense^^
itiraf ediyorum.
-Bugün müdür olarak ilk günümdü benim için hiç endişelenmedin mi?
-.........
(Eveeet, ama izledim gördüm kuzucum merak etme herşey düzelecek(İç sesimde çok konuşuyor biliyorum )),
-Kolay gelsin.
(Allah cezanı verecek dercesine ve düğünde İbrahim tatlısese sahne aldırıp şappi şappi diye zıplamazsam bakışı eşliğinde )


Allahım o dolabın içinde ben olacaktım  Dondurucuyu kapatıp kapatmamak için gel git yaşarken kızımız ben üzerimdeki battaniyeye daha da bi sıkı sarılıyordum. Antalya o sıralarda 17 derece civarında bi sıcaklıktaydı ama görüntüler beni dondurmaya yetti.a19 Orda olsaydım ıstakozları birbirine sürter ateş yakardım  Heey gidi heeyy  Bu masum anca kartonlara sarılsın . Dizinin sonunda da sarılırsın kartonlara sen ablacım yaa. Şef sana 2 numara büyük 


Ve malum sahne.
Bir gece önceden dodurucuda beklettiğiniz sevdiceğinizi, önce bir güzel fırçalıyorsunuz. Hemen ardındangözünden gelen birkaç damla yaşın yanaklarından süzülmesi gerekiyor bunu görünce, istediğiniz kıvama gelmiş olan masumu yaşadığı için onurlandırıyor ve sevginizi veriyorsunuz. bu sıcak ilgi karşısında afallayan ava daha fazlası ağır geleceği için ufak bir fırça daha atıp olay yerinden ayrıldığınızda. Aşk için gerekli ön hazırlıkları tamamlamış oluyorsunuz. Gerisini kendi şefinizi bulmaya kalmış bacılar  

Bölüm sonunda ki aşk yorumuna bayıldım. kesme tahtasına serilmiş balığım.(Vaay anam vay!)








Altbaşlık: Hırçın Balık


Seni sevdiğim için benimle dalga mı geçiyorsun. Niye böyle yapıyorsun?
Seviyorum ama kimi
Şep: Yaniiiiiiii
En tatlı birisini
Şep: Yaniiiiiiii
Nasıl söylesem sana
Şep: Yaniiiiiiii
Bir zahmet aynaya baksana 

Şep: Yaniiiiiiii


Sinirli, agresif, paylaşamayan hain balık rolünde Yoo Kyung yem olarak gördüğü masum Şep in etrafında haince süzülür. Ordan geçmekte olan masum köylü edasıyla yanına yaklaştığı Şepe sevgisini kabul etmediği için çemkirmeye başlar. ( öhööö öhhöööö öhhööö bu ablayı durdurmak şart oldu. Bu gazla iki bölüm sonra evlenir Şeple )

Dakika 12:28:01 Müdür türk kahvesimi içiyor orada?  Aynı anda kahvelerimizi höpürdetmekte varmış kaderde. Çok mesudum. Nayır, nolamaz, Gözyaşlarımı tutamıiyciiim.
Aman tanrım yaa böyle bakan bir adama nasıl sadece PARA muhabbetiyle yaklaşılır. MÜDÜR hakkında ; Bu kadar mütevazi, şeker, çoğunlukla pasif ama genelde etkileyici olmak Alex'e çok yakışıyor ama lütfen azıcık fightingg!!!!!!
Şepler birbirine girmiş durumda. Bütün mutfak harap bitap şekilde eğlencede sınırları zorluyorlar bir kişi hariç. Yoo Kyung ŞEp in başka bir kadınla bukadar samimi şekilde çatışması balığımızı baya kıskandırıyor.

Dakika 30:37:01Bir erkek senden hoşlanıyorm derken kıskanç bir balık başka bir kadını nasıl seversn sendromu yaşıyor Kadın milleti değil mi hepimiz aynıyız. Sadece görmek istediklerimi görüp duymak istediklerimizi duyuyoruz 

Ve Efsanevi Öngörüş YA tutarsa diyerek başlıyorum söze.Kaktüslerin çiçek açması birkaç yıl alır. kurumak üzereyken çiçek açar bölümü var ya. Çok umutlandırdı beni. Müdürümüzün geleceğiyle ilgili bir sır veriyor olabilir burda bence Ekşııın istiyorum müdürden belkide gönlüm böyle istiyor
hepiniz yorumlamışsınmız ama söylemeden geçemiycem. Müdürün ofisine gidince sana şeker mi veriyor dedi yaa öldüm bittim ben ordaa5 Cık çikolata veriyor her defasında
Ahhh Ahhh bu kızın sakarlığı bana birini hatırlatıyor ama adı dilimin ucunda çıkmıyor  Neyse ciddiyete gelelim Sevdiği adamı kızgın yağdan korumaya kalkan hırçın balığımız sofradaki en güzel yeri alıyordu az kalsın  Şep te ialn-aşk etse okadar etkili olmazdı gözümde. Kızı orada bırakıp giderken ki amacını az buçuk anlamış olsamda bu müdür beyimizin işine yaradı.  Her defasında peri kızı muamelesi gördüğü müdürü azarladıkça bu kızı yolasım geliyor Azıcık otur, düşün balık! Mükemmel bir adam karşında eğilip, bükülüyor yaptığına bir bak Cıkcıkcık!
Beyaz atıyla pardon pardon kolundaki serumuyla içeri girende kim Şeeeeeeep 
Dipnot: Bu oppa uzanarak konuştuğunde hem daha peltek hem daha datlı hemde daha mı şeeeeeep oluyor yahu 

Şşşşşşşşşşşşş (O ses nasıl çıkıyor bilmiyorum ama 
Pastayı mı çok seviyorsun beni mi? Kaktüsü mü beni mi? Pasta mı kaktüs mü? 2kere 3 Her zaman her yerde cevap ŞEEEEEEEEEP karşısında kim olursa olsun daimaŞEEEEEEEEEP
Ve elim sende oyunu. Bizde küçükken yapardık bu numaraları büyüdük oyunları rafa kaldırdık  Bölüm sonundaki gibi çığlık çığlığaaa WAOWWWWWW!




OH YOON JOO
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...