10 Temmuz 2011 Pazar

Söylemek İstediklerim

Hayata bakışı farklı insanların yan yana gelebilmek için sığındıkları en yakın sığınak internet. Şimdi farklı insanlar neden yan yana gelmek istesinler ki diyenleriniz olacak, ama düşününce bana benzeyen insanlar yerine benimle ilgisi olmayan insanlarla ortak bağ aramak daha eğlenceli geliyor galiba bana .  Tabii bunun için çok uzaklarada gitmiyorum. Hayatımda olmasından zevk aldığım bir düşünce, hobi yada kişinin peşinden giderken tanıdığım farklı insanlar sayesinde iyi zaman geçirebiliyorum. (Psikolojik bir açılımla yanımda, yanı başımda olabilecek insanlardan uzak durmayı kendim seçtim. Bunun bilmem ne kompleksine bağlanabilirliği de umurumda değil işin aslı )  
Geçenlerde sevgili be-pu'm  Osman'ın sorulan bir soruya verdiği cevap düşüncelere itti beni.


Soru: Çok güler misin?
Osman: Sanıldığının aksine çok gülerim. 



Diyeceksiniz ki ne alaka? İnsan bu cümleyi düşünür mü? Anladık tamam hiç işin gücün yok senin :) Ama işte Osman'ı tanıyanlar bilir onu gülerken görmek imkansıza yakındır.Hayatla hep bir derdi vardır. Bir şekilde sorgulayacak birşeyler bulur kendine. Hiç olmadı karşındakini sorgular ve hayatına dair olumsuzluklar bulur kendince. (Karalama kampanyası gibi oldu hehe Osman hayranlarında ki azalmadan ben sorumluyum nihahaha


Neyse gelelim beni düşüncelere sevk eden asıl olaya. Gerçek hayatında bolca gülmeyi seçen Osman, sanal aleme gelince asık suratlı birine dönüşüyorken, benim gibi asık suratlı bir cadı sürekli gülücük dağıtan birine dönüşüyorsa, bu sanal alem içimizde ki gerçek kişileri mi ortaya çıkarıyor yoksa olmak istediğimiz kişileri mi ?
Ben düşündüm taşındım az biraz da siz düşünün bakalım. Sizde ki değişiklikleri paylaşırsanız sevinirim bu arada . Sadece bizde oluyorsa bu değişiklik içtiğimiz bir şey dokundu deyip geçeceğim  OH YOON JOO

9 Temmuz 2011 Cumartesi

Bir Zamanlar Çok eğlenmiştik

Godesulu günlerimizde çok eğlenerek "Bacanaklar" dan oppaları kurtarmak adına kurduğumuz "Terlik Timi" grubu için hazırladığım video yeniden karşıma çıktı :) Ogünlerin hatırına birkez daha ...



OH YOON JOO

3 Temmuz 2011 Pazar

Smile You / Keudae Euteoyo 2009


smile you

Hoşça kal, aşkım.
Bu küçük kalbimde,... 
büyük bir yer kapladın.
Bana gülümsemeni göster, aşkım.
Benim için endişelenme.
Gitmene rağmen,
Nefes almayı bırakmayacağım.
Aşk nedir?
Bye, bye, bye, bye.Hoşça kal, aşkım.
Anılarımızı unutmayacağım.
Gözyaşlarım her yere düşüyor,... 
sözlerinle beni dağıttın.
Aşk nedir?
Bye, bye, bye, bye.Hoşa çakal, aşkım.
Aşk nedir?
Veda nedir?
Acı nedir?
Ağlamak nedir?






Konusu: Kızını şirketini kurtarabilmek adına zengin bir iş adamının oğluyla evlendiren " Seo Jong Gil"  düğünün hemen sonrasında ortaya çıkan gerçek yüzünden şoförünün evine taşınmak zorunda kalır. Karısı ve 3 çocuğuyla birlikte taşınacakları bu evde, bol kahkaha, bol eğlence ve aşk filizlenecektir. 




Dipnot: Misa'da izlediğimiz anakuzusu Yuna'nın karakterinde pek bir değişiklik olmasa da anne karakteri bu dizide çok daha dişli :)







Kyeong-ho Jeong 

Min-jung Lee 

Kyu-han Lee 

Cheon-hee Lee 

Jeong-yun Choi 

Hye-jin Jeon




Bol detaylı bir çekiştirme için Aşağıda ki İksirler yazısını tıklayınız ;)


İksirler (Spoiler Yatağında)


4. bölümünden sonra tam anlamıyla ısındım diziye itiraf ediyorum ^^ Pasta dizisiyle yanyana izliyorum orda ölmüş annenin burda çığlık çığlığa dolaşması beni baya güldürüyor Yuna kardeşimizin ezik hallerden kurtulmasını sabırsızlıkla bekliyorum. Büyükbaba beni yakında verem eder endişesi içindeyim ayrıca. Bu ne ya!!! Azıcık normal insan belirtisi yok amca da. Elinin tersiyle ahalinin ortasına bir kadir inanış girişi yapsa ortalıkta ne kadar kırık karakter varsa yola gelir zannımca

Dün en sonunda haraboci dediklerimi duymuş olacak ki Ortamda darbe olayına girişti. Misafirlerine de bi durun artık diyebildi. Kadir İnanır kükremesine benzer bir ses eşliğinde sabah sporu organizasyonu yapan  harabocimiz çok kısa zamanda gırgır ortamını daha da alevlendirecek gibi görünüyor. Bu arada ortama renk getiren gönüllerin Oppası da maşallah aynı babası. Aile boyu rahatsızgillerden bunlar ama bence böyle olmayanların yeri yok dizilerde ya böyle olacaksın yada kanser verem vb olacaksın ki dizide yer bulacaksın. Hiç akıllısı yok kardeşim Ana haber bülteni ciddiyetine bağladım birden.

Nasıl bir bölümdü o öyle. Rüzgar gibi geçti neredeyse. Büyükbaba tam benim istediğim Kadir abi kükremeleriyle ortalarda dolaşmaya devam ederken karşısındaki kaygısızlar dizisinden fırlamış gibi duran aile hala üç kağıt peşinde Hyun Son gerçek dünyaya bu bölümde kesin dönüş yapmış gibi. Zavallıcık ne çekiyor bu kızdan Gerçi ben olsam ablaya dönüp bakmam

6. Bölümün sonunda masum masum duran, hayatı gözlerinin önünden film şeridi gibi geçen bir oppacık bırakmıştık.

7.Bölümle birlikte uyuyan dev uyandı diyecektim ki yine tepkisini sessizce gösteren "EzikYuna" ile karşılaştım. Gerçi o delici bakışlar Kadir Abide yok ama neyse  Jung In bütün hatalarına rağmen hala dırdır yapabilme yeteneğinin zirvesinde ve bal gibi aşık
Kötü Damat yani bizim ex enişte kıskanmanın sınırlarını zorlarken ilerde bizim sevgi kelebeklerinin başına iş açıcam der gibi bakıyor  Ümitliyim ilerleyen bölümlerde romantizm rüzgarlarını bir hışımla delip geçecek peh peh peh Arobocimiz napsa boş hala mıymıy kalıyor adama karşı. arada kükrese de çoktan evcilleştiriilmiş kuzu moduna getirilmiş bir kaplandan öteye geçemiyor.
Eski aşıklar gibi görünen düşman ailelerin ana ve babası olacak güzel insanlar yakın zamanda dizi setini basmama neden olacaklar. Tırnağım kırıldı diye bu kadar ben bile ağlamıyorum be hain babanın planlarıda 10 numara maşallah. Arabaları çiz, tabakları kır, evden kaç ... Adamda asalaklık öyle bir oturmuş ki hayatta sırtı yere gelmez 

Amerikalardan dönen oppamız deseniz maşallah tam babasının oğlu  Kaza yapan kızı hastanelere bırakıp kaçmak falan hiç yakıştıı sana oppa cıkcıckık (Taş yok mu taş)

Nereden nereye o kadar kızdım ki ablamızı anmayı unutuyordum nerdeyse. abla almış yaşını başını gitmişin insan azıcık yatırım yapar kalbine değil mi? Bu ne vicdansızlık bu ne kendini bilmezliktir Oppa sana aşık diye bu kadar da yapılmaz ki hele gelecek bölümlerin özetini de gördüm yolarım kızıım saçını başını haberin olsun hee 


neyse işte dellenip dellenip bunları çıkarabildim şimdilik aklım başına geldiğinde en ufak detaya kadar yeniden çekiştiririm ben nasıl olsa 
OH YOON JOO
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...