6 Ocak 2012 Cuma

Kazandan Hediyeler

kore_2012_takvim_sojisub

Yeni yıl yeni yıl yeni yıl bizlere kutlu olsun (: 
Sürprizi indirmek için tıktık Kışı anımsatan güzel bir sürpriz (: İyi günlerde kullanın İlk önce Asya prensimiz Jang Geuk Seuk geliyor...  kore_2012_takvim_janggeunsuk
Ailemizin yaramaz 13  bebesinden 4 tanesini koyalım arkasına :D  13 bebeyi de saatlerce tutamadığımdan elimde kalanlardan bu ortaya çıktı. 

kore_2012_takvim_soju
Ve sevilen Bigbang üyesi TOP geliyor karşınıza :D Bakıyoruz oda ne ?? Neden bunlar aynı tarihlerden oluşuyor (: Devamı gelir belki diye :D Bu arada resimleri ufak gördüğünüze aldanmayın, hepimize yeter :D 
kore_2012_takvim_bigbang
Ve gönüllerin takvim kapağı geliyor :P Uzun zaman sonra yeniden bloguma teşrif eden Gong Yoo I <3 Yoo 
kore_2012_takvim_gongyoo



8 yorum :

  1. Jung Woo Sung görmediğime sevindim doğrusu ben bu aralar feci kıskancım:) paylaşamıyorum:)) Görsem ve birçok kişinin indireceğini bilsem kalbime inerdi:((

    YanıtlaSil
  2. Bu ne olaki? Gongumu alsam bana yeter zati :)

    YanıtlaSil
  3. @tarih Zaman ona da gelecek :D

    @LaFea :D Önce Gong'u al sonra Hyunu yollarım :D

    YanıtlaSil
  4. kar küresi süpeeeeeeeeeer :D hep bir kar kürem olsun istemiştim :D secret garden çiftinin yanına doğru iliştirdim ki ortam daha bir romantik olsun :D
    takvimleri çok güzel düşünmüşsün, yeminlen keşke birisi benim için yapsa diyordum jisublı :D :D kendim yapmaya üşendim de :D hatta bir iki takvim programı indirdim kurcaladım ama sonra beceremiyip bıraktım, fb da takvim başlığını görünce lokum gibi eridim o yüzden oh bee, ellerinizi dert görmesin, ocak ayı sayfamı masaüstü yaptım bile :D

    YanıtlaSil
  5. @MakinoSev Canım o kar küresi için alel acele yaptım bu sayfaları :D Artık estikçe birer tane yaparım :D İstekleriniz olursa çekinmeden söyleyin :D

    Vip Çingular için Tae'li GD'li çalışmalar da yapmak istiyorum :D Arka planlarına daha çok özeneceğim :D

    YanıtlaSil
  6. en sevdiğim 4 lüğü koymuşsun sanki :D 13 ü sığmıyor zaten bi kareye :D denemişliğim var :D ellerine sağlık baharııım :D masaüstümü şenlendirdin :D

    YanıtlaSil
  7. (: Kar küresini de indirdin mi asıl şenl,k bence o :D

    YanıtlaSil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...