16 Şubat 2012 Perşembe

Virgin Snow / 첫눈/ İlk Kar (2007) ve Bir Junki Filmi Yazısı :D

Virgin_Snow
Resim yazısı ekle

Öyle çok detaylı anlatıma girmiycem çünkü çoğunuz bu filmi izlediniz..Biliyorum..İzlemeyenler de bu tanıtımda sonra gidip izlemesinler..
Çünkü daha fazla junki fanını kaldırabileceğimi hiç sanmıyorum.. =D
Şaka tabi..( değil..) Nys devam edelim.. ^o^

Filme gelirsek eğer, bit gözlü Junkimin en sevdiğim filmlerinden biridir ki sebebi de iki farklı kültürün anlaşmasının herzaman bizim için zor olduğunu söylerler ya hani..Kültür farklılığı önemlidir, 2 farklı kültür bu anlaşamazsın vs vs gibi cümle yığınlarının oluşturduğu kısım..Evet tam olarak ondan bahsediyorum..İşte bu filmde bunun aşılma çabaları tek kelime bilmediğin bi ülkede kör topal ilerleyen bişilerden ilişkilerden bahsediyoruz.

(yanii yapabiliriz kızlar..fighting.. :D)

Virgin_Snow



Konusu kategorize edebileceğimiz bi türden.yabancı bi ülkeye giden bi çocuk  (bu junkim oluyo..filmdeki adı Min..şimdi düşündümde ne güzel bi isimmiş bu böyle..Min Min.. :D)  etrafı keşfetme denemelerinde bulunurken karşılaştığı bir kızceğiz (adı neydi kızın hatırlayamadım ya nys.filmde ki adı Nanae idi sanırım) ilk aşk ve sonrasında gerçekleşen olaylar diyebiliriz..



Şimdi diceksiniz ki bu olaylar ne..Feci spoiler veririm bak baştan söylim..Hiç çekinmem.. :D
Bizim Min Min ve  Nanae aşık olupta kendilerinin bide aynı okulda okuduğunu öğrenince aralarındaki ekşın tavan yapıyo..Bakmayın öyle kötü kötü..Burda tamamen masum bi aşktan bahsediyoruzz... :)

Birlikte okul asmak, gezip tozmak, resim yapmak, bir anlık heyecanla yapılmış hataları telafi etmek için uğraşmak ve yağmur altında romantik dakikalar geçirmek gibi..


 bunun gibi..

ve  bunun gibi...


Evet devam edelim..Bu ekşınlı ilişki devam ederken Min Min'in büyükannesinin hastalandığı ve Minimizi yanına çağırdığını öğreniyoruz.Nanae'ye haber verilememiş apar topar yapılan bi yolculukla yarım kalan anlatılamamış bişiler Japonyada kalıyo..


Bu arada Nanae'nin annesinin birlikte yaşadığı sarhoş adam ortalığı birbirine katınca Nanae de pılıyı pırtıyı toplayıp şehirden ayrılıyo..Min döndüğünde ise boş bir ev ve Nanae'nin olmadığı bi şehirle karşılaşıyo ki bu baya bi yıkım oluyo onun için..Beni sevmedi mi diye düşünürken birkaç sene ilerliyoruz..


Nanae ünlü bi ressam olmuş korede sergi açmış ,Minimiz de hala Nanae etkisinden çıkamamış saçı başı birbirine girmiş halde karşılıyolar bizi..Sonrasında ise aşık tripleri, ilk kar ve yağan ilk karla beraber ilk buluşma sahneleri bizi bekliyo..



Görselliğin çok olduğu sade ve romantik filmleri sevenler için iyi bir seçim olucak türden bi film..
Ama başta dediğim gibi Junkimin peşinden koşan kız popülasyonuna 3-5 daha eklemenin bi anlamı yok..O yüzden izleyip benide delirtmeyin..Zaten bi yığın fanla uğraşıyorum..(ki bu da Asya kıtasını komple içine alacak kadar bi miktar )..Aishh anlatırken bile daraldım..En iyisi ben bi soda içeyim sizde bu filmi izlemeyin.....^o^




not: resimler korea fans'tan alıntıdır..

6 yorum :

  1. Bu yazı bana bi işaret olsun artık, ne zamandır izlicem erteliyorum, hazır JunKi de dönmüşken izliyim :D Zaten Miyazaki Aoi hastasıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlamadım ki ben şimdi..okadar izlemeyin dedikten sonra yazdıklarım mutlaka izleyin der gibi daha mı teşvik edici oldu acaba.. :D

      Sil
  2. Son birkaç yazı cadıların "İZLEMEYİN, İZLEMEYİN" çığlıklarıyla sonlanıyor :) Jun Ki sevgisi mevcut ise filmin izlenmesinin bir etkisi var mı onu sormaya korkuyorum resmen :P Mesela, benim bir arkadaşım(!)var Jun Ki için masum düşünceleri yok sanırım, izlemesin mi dersiniz kazan sahibeleri, ona göre ben o arkadaşı(!) engelleyeyim. Z cadısının da daha sık yazması dileklerimle :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) o kadar mı belli etmişim kendimi ya..halbuki gayet masumane bi şekilde izleyin ama yan gözle bakarsanız fena olur demek istemiştim ben.. :D baştan niyeti belli olan o arkadaşı da sen bana havale et ben hallederim minecim.. ^o^

      Sil
    2. O arkadaşı ben yönlendiririm Z_cadısı sen yorulma kuzum :D Mine bu filmi izleyerek Jun Ki'nin Japonya maceralarına tanık olacaksın şekerim (: İzle ve gör. Jun Ki ekranda belirince gözlerini kapat ^^

      Sil
    3. sanırım bu durumda mine'nin film boyunca gözünü kapatması gerekiyo.. :D

      Sil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...