20 Kasım 2012 Salı

Joong Ki Dediğin Bir Acayip Nice Guy

Nice-Guy

20 bölümlük  yeni bir dram hikayesine hazır mısınız?
 Joong ki ile Chae Won
 insanlarının başrollerini paylaştığı Nice Guy hafif entrikalı bir dizi. 

Sevdiğiniz için her şeyden vazgeçmek mümkün mü?
sorusuna kendince farklı zamanlarda, farklı pencerelerden cevap arıyor dizi. 

Nice-Guy
Kang Ma-Roo küçüklüğünden beri kardeşine bakmakta olan fakir bir çocuktur. Ailesi olarak bildiği tek kişi kız kardeşidir ve oda oldukça sorunlu bir çocuktur.
Kardeşine hem anne hem baba olurken okulunu da ihmal etmeyen zeki çocuğumuz sonunda tıp fakültesine kapağı atar. Sevdiği kızla aynı okula giderken en büyük hayali doktor olup yaşadıkları sıkıntılı hayattan kurtulmak ve sevdiği kızla evlenmektir. Birde ufaklığın sağlık sorunlarına çözüm bulursa ondan daha kıyağı yok bu dünyada tabii.


Nice-Guy
Han Jae-Hee hikayemizin sürüklenme kaynağı. Arı kovanına çomak sokan zilli. Bir devlet hazinesini toprağa gömüp çakma çömlek muamelesi yapan aşiftesi. Bildiğin kötü kadın.
Yeterince kötülediğimi düşünmüyorsanız boşlukları siz doldurun canlarım ;) 

Bu kızımızda çocukluğundan beri Ma Roo ile yaşamış, hayatın zorluklarını birlikte göğüslemiştir. Zorluk yaşadığı her an yanında olan bu adam sayesinde ayakta durmaya alışan kızımız en zor anında yine Ma Roo'ya sığınır ve onu hapse kendisini de aydınlığa götürecek işler yapmayı başarır. 
Nice-Guy
Ma Roo'nun laf anlamaz söz dinlemez ufak kardeşi Kang Choco. Hasta ve narin bir kızdır, bulduğu her fırsatta ayılır bayılır, sıkıntı çıkarır. Abisini yanında tutabilmek için bile kullanır bu hastalığı ama bazen abisini bile yanında durdurmaya yetmez bu silahı. Abisinin en yakın arkadaşı ve sırdaşı Park Jae-Gil'e açık ve seçik ve hatta saykoca bi sevgi besler. Bulduğu her fırsatta bu sevgiyi dışa vurmaktan geri durmaz.

Jae Gil ise bu sevgiyi görmemezlikten gelerek abilik yapmakta ve Ma Roo'nun yokluğunda onun yerini doldurmaktadır. Kendisi gibi yakışıklı biri varken onca kadının neden Ma Roo'yu seçtiğini hala çözememiş olan bu delikanlı ayrıca gizemli bir sırra da sahiptir.
Nice-Guy
Seo Eun-Gi asıl kız sahneye çıkar. Asi, söz dinlemez, yalnız, küstah olduğu kadar da güzel bir patroniçe. Gerçi babası her fırsatta sokak kedisi muamelesi yapıyor ama olsun. 

Bu yavru ceylan günlerden bir gün karşısına çıkan Kang Ma Roo ile bir oyuna başlayacak. Sırayla herkesin gözlerini kapatıp aşık olacağı oyunda gözlerini açıp başka gerçekleri görmeye mahkum olan taraf acı çekmeye devam edecek. 
İzlediğim her bölümde önüme gelen repliklerinde getirisiyle ve özellikle Ma Roo'nun bir sahnesinde buram buram MİSA kokusu almış ve diziye bir selam yollanıyor diye geçirmiştim aklımdan. Sonradan senarist ablanın kim olduğunu görünce zaten cevabımı alıp yerime oturdum. Doğrudur senaristimiz Misa dizisinin de yaratıcısı olan acımasız kadın. Neyseki bu defa daha yalın, daha insaflı attığı çizikler.
Nice-Guy
Kang Ma Roo rolünün altından muhteşem kalkmış Joong Ki, gerçi oyunculuğunu kanıtlamış nadir kişilerden bence kendisi.

 Gidişatı tahmin etmek zorunda hissetmiyorsunuz kendinizi,  hikayenin akışına bırakıyorsunuz bir yerden sonra. Vurucu, ağır olaylar yerine daha sıradan bir entrika çizgisi var hikayede. Onu yaparsan b
ende bunu yaparım ki diyerek herkes restini göstere göstere yapıyor. Herkesin geçmişinde bir sır, herkesin sahip olduğu bir yara var. Yani tekrarlar üzerine de kurgulanmış bir durum. Bu olay eni rahatsız etmedi gerçi ama sizde nasıl bir etki uyandırır bilemem.

Ayrıca belirtmesem ölürüm. Joong Ki fanlarının diziyi izlerken sıkıntı çektiklerini, çekeceklerini düşünüyorum. Zavallı çocuk başrolünden figüranına herkesi öpüyor neredeyse. Yazık ulan yazık bu çocuğada :P ( Bu diziden sonra Arang koyar mı be bana XD )

Dizi OST'sinde yer alan Junsu'nun seslendirdiği şarkı benim hoşuma gitmeyen en göze batan detay oldu. Ki ben bayılırım Junsu sesine ama dizinin ağırlığına ayrı bir ağda katmış resmen zorla damarlarımdan tutup sürüklüyordu şarkı, daha naif bir şey istiyordu görüntüler sanki. (Şarkı tek başına mükemmel o ayrı :D)
Nice-Guy
Bir de şöyle bir kare var ki...






9 yorum :

  1. dayanamadım =)bende sürtük demek istiyorum Jae-Hee ye . Bir yandan çok beğeniyorum ama bu filimde çok kötü ya ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşilçam misali ailecek oturup yüzüne tükürülesi bir karakter (:

      Sil
  2. "Sırayla herkesin gözlerini kapatıp aşık olacağı oyunda gözlerini açıp başka gerçekleri görmeye mahkum olan taraf acı çekmeye devam edecek."
    ohaaa diyorum bu nasıl bir cümledir lan.. 20 kez okudum hala tam olarak anlamadım.. bağa bak sen hikaye yaza yaza valla iyiden yazar oldun gıııı :)) bu dizinin bitmesini 8bin 324 gözle bekliyorum.. izlemedim ama böyle entrikalı dizilere ayılıp bayılırım.. laa bide sen hep böyle anlat laa dizileri.. diğerleri gibi seceresini vermiyon ya bayılıyom laa tarzına :)
    öbüldün gıdıktan annem.. seviyom seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyince anlayacaksın Deli Kız'ım benim (: Final bölümüde en geç yarına verilir yani izlemeye başla hemen :*

      Sil
  3. Jae heey'e dediğin hakarete çok güldüm görünce meral :)) çok beğenerek ve sabırsızlıkla bekleyerek izledim bende, bu yıl beğendiğim en güzel diziydi benim için :) senaristi tebrik ediyorum güzel bir hikaye sundu bizlere,ayrıca şaşırttı gerçekten, finali izlemeyenler vardır diye yazamıyorum ama neyse,izleyen anlar :)joong kı ve chae woon çok başarılıydı rollerinde :)ama her güzel şeyin bir sonu var malesef buda bitti :( yazın çok güzel olmuş Bahar'cım elelerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dramımız gelmiş bizim abla ondan sevdin sende ben gibi genel kanı vasat bi dizi olduğu yönünde :D Olsun ki ;)

      Sil
  4. Bu dizide Eun-Gi'den nefret edip,Maroo&Jae Hee shipleyen nadir insanlardan biriyim sanırım:D:D Olsun ben hala Park Si Yeon'un güzelliği ve Joong Ki'nin karizmasının birleşiminde kaldım ne yapayım.. Dizideki her detayda Maroo'nun Jae Hee'ye aşık oluşunu görüyordum ki bir noktadan sonra gerçekten Eungi'ye kaydığını görünce bıraktım izlemeyi.Ve bana Park Si Yeon sevgisiyle Moon Chae Won antipatisi bıraktı:D Halbuki dizi başlamadan Joong Ki ve Chae Won shiplemeye başlamıştım ama başladıktan sonra işler tam tersine dönmüştü.Bölüm bölüm takip edip sevmiştim ilk başlarda. Ama şimdi arşivimde 'devam edilmeyen ve edilmeyi haketmeyen' bir yapım olarak duruyor:D Of çok kaptırmıştım çifte kendimi ne yapayım.. Neyse öyle iştee :D Hala içimde uktedir bu dizi de.. Si yeon evli muhteşem bir hatun olsa da dongsangiyle onu shiplemeye devam ediceeem hep sadece beraber hoş görünüyorlar ve umuyorum bir gün tekrar beraber oynarlar(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık sözlü yorumcu gibisi yok böyle ol canımı ye (:

      karakterlere bağlı kalıp aklımızdan devam ettirdiğimiz nice yapımlardan say bunu finalini kendin yaz oynat :D elindeki diziyide arşivden kaldır yer kaplamasın kerata :P

      Sil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...