Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

3-Iron / Bin jib / Boş Ev

 3-Iron, Bin jib,Boş Ev 3-Iron, Bin jib,Boş Ev
Sorgulamayan, düşünmeyen, konuşmayan bunun yerine kendine başka insanların hayatından aldığı parçalarla bir hayal dünyası kuran, Boş Evlere girerek hayatını süren adam ile yine bu girdiği evlerden birinde tanıştığı yaralı ve vazgeçmiş kadının hikayesi.

"Hepimiz kilitlerimizi açacak kişiyi bekleyen birer boş eviz..."
 3-Iron, Bin jib,Boş Ev 3-Iron, Bin jib,Boş Ev
  3-Iron, Bin jib,Boş Ev
 88 dakikalık bir şölen...

Var olmakla yok olmak arasında 
Ben ile biz uzaklığında
Biraz zen felsefesi huzurunda
Sessizliği dinlerken onlarca anlam yükleyebileceğiniz ama,
Anlam karmaşasından soyutlanacağınız bir film Boş Ev
  3-Iron, Bin jib,Boş Ev
Kim Ki Duk'un kitleler tarafından tanınmasını sağlayan, repliksiz film olarak tarihteki yerini alan ve finalde muhteşem bir müzikle damağımızda leziz bir tat bırakan Boş Ev mutlaka izlenmeli cümlesiyle en kısa yoldan tanımlanabilir aslında.


İyi seyirler.

Yorumlar

  1. Kim ki duk'un en sevdiğim filmidir boş ev ama herkes kolay kolay izleyemez bu filmi :) Bi de natacha atlas ile tanışmamı sağlamıştır bu film..ahh gafsa ahh nasıl bi şeysin sen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhteşem bir birleşimdir müzikle değil mi? Ayrıca Gafsa...

      Sil
    2. gel bi gafsa patlatalım diyecektim ama saatin farkına varıp bu fikrimi geri çektim :)) gece gece kendimizi dağıtmaya hiç gerek yok bence :)

      Sil
    3. Ben sık sık yapıyorum zaten :D

      Sil
  2. Hiç duymamıştım daha önce, teşekkürler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin, izlemene vesile olursam ne mutlu bana :D

      Sil
  3. Üff yaramı deştin ha. kim ki Duk filmlerini yazacaktım güya. allah belamı versin asdkjhgashj
    Bu filmi ben tee 2007de daha ergenliğimin sonundayken izledimdi. Filmin başını ortasını bi sevdim ama sonunu ayrı bi sevdim. Çocuk görünmez olup kocanın arkasından iş çevirdiğinde hani :D hala da tam anladığımı düşünmüyorum filmi çünkü Kim ki duk abi kore gelenekleriyle ve budist felsefesiyle ilişkili filmler çekiyor hep. milyon tane gönderme ve bağlantı var. bense budizm cahiliyim, ne bileyim ne diyo filmde ashjdfhag Çözümlemeleri okumak gerek hep. şu ilkbahar yaz vs. çözümlemesini 3 gün okudum yeminle, bitmedi zalımey. neyse koptum iyice :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim amcanın filmlerinin çözümlemesi fsagsfdgasd Deme la onu deme işte, okulda hocalarla birbirimize girerdik bu adam yüzünden.

      Boş Ev benim 2005'te izlediğim bir film olsa gerek. Hocalarla didişebildiğime göre :D NEyse Kim abi çeksin biz yine o neki bu niyeki diye izlemeye devam edelim.

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar