Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Coffee Prince: Kahve Aşkına


Gelmiş geçmiş en başarılı erkek kılığındaki kadın hikayesinden bahsedeceğim şimdi sizlere. Sanki izlemeyen kalmış gibi, izleyenlere de o güzel günleri hatırlatabilmek dileğiyle...

Eun Chan'ın motorlu servis işinde diğer motorcularla kapışmasıyla başlar Coffee Prince serüveni. Yemek servisi önemli bir iştir zira bu iştede en önemlisi hızlı olmak.

Eun Chan evin reisi konumundadır ve 7/24 çalışır bir karınca misali. Bunun için sağlamda bir programı vardır hatta. Her şey programa uygun gitmelidir. İşleri bir şekilde ilerlerken ünlü olma derdindeki kız kardeşini erkek hayranlarından koruyup, alışveriş meraklısı annesinide alışveriş tutkusunda uzak tutmalıdır.

Han Kyul Amerika'da gününü gün ederek yaşayan Ağustos böceği hikayemizde. Kore'ye döner dönmez mimari harikası evinde keyfini sürerken başına geleceklerden habersiz ilk karşılaşmasını yaşar Eun Chan ile. 

Sevimli sessiz bir anne, bağırıp çağırarak işleri yürütmeye çalışan süper şirin bir büyük anne ve otoriter ve soğuk bir babadan oluşan ailesi artık evlenmesi gerektiğini yüzüne vurur. 

E bizim afacan çok söz dinleyen bir çocuk olduğu için önüne serilen evlilik buluşmalarına koşa koşa (!) katılır. Ve kaderin ikinci kez karşısına çıkardığı çocuğa bu işten sıyrılmak için bir teklif yapar?


Benim sevgilim olur musun?
Erkek olarak iş hayatında tutunmaya çalışan kızımız  bu teklife önce bozulur ama paraya olan ihtiyacı bu yola girmesini sağlar. Han Kyul'un sürükleyerek alışveriş yapmasından sonraysa ortaya çıkan süper ikilimiz yolda yürürken ortalığı birbirine katar, fırtınalar koparır, araba kapıları bile kendiliğinden açılır. :D 


Han Kyul'un ise şeker ötesi bir büyükannesi vardır. Torununu adam edebilmek için hain planlar yapmak gibi hobiler edinmiştir. İşinin başında, sorumluluk sahibi bir toruna kavuşmak yolunda yaptığı son plan ise şu adımlardan oluşur.

1- Kontrol altına al. Maddi destek ve barınma problemini yaşamasını sağlar bu kısımda hafiften halmoni,ufacık bir ima bile Han Kyul'un bütün cazibesini yaşlı kadın üzerinde kullanmasına vesile olur zaten.
2- Kanıtları ortaya sun. Amanın sen elin Amerikanyalarında erkeklerle mi yaşıyordun bakayım içerikli delil masanın üzerine konur itinayla. Bu planın kendilerine dönüşünde oldukça eğleniriz ya zaten.
3-Hakkından gel! Kulağından itina ile sürüklenen uslanmaz afacanımız eski ve kirli kafeye zorla sokulur ve adam etmesi emri verilir.
Yeni sorumluluğun altından kalkabilmek için elinin altındaki en çalışkan adamı hemen işe alır. Eun Chan'ı. En yakın arkadaşını mekanı dekore edebilmek için çağırır, sokakta gördüğü ve popüleritesiyle ortalığı kasıp kavuran gözlemeci çocuğu da alarak Coffee Prince kadrosunu tamamladığını düşünür. Ancak sürekli May Encıl diye dolaşan son eleman geliverir mekanının yenilendiği gün. Ve artık eksik olan kas kuvveti de hikayemize dahil olmuştur.

Bundan sonra kahvenin açtığı yolda, Gong Yoo'nun şirin halleriyle, Eun Hye'nin sevimliliğiyle, Şefimizin karizmasıyla tatlandırılmış dizimizi izlerken kendimizden geçebiliriz. 


Sadece bir kere… 
Sadece bir kere söyleyeceğim, o yüzden iyi dinle.
Senden hoşlanıyorum.
Erkek… ya da bir uzaylı ol, artık umurumda değil.
Hislerimden kurtulmaya çalıştım, ama yapamadım.
O yüzden bir şans verelim birbirimize: Ve nereye kadar gidebilirsek gidelim…
Eun Chan: Amerika’dayken sadece işine odaklan ve başka hiçbir şey yapma. Havalanırsın diye söylemiyordum bunu ama bir daha siyah gömlek giyinme. Geçen defa, bütün kadın müşteriler sana bakıyordu.
Han Kyul: Başka? Bir de saçımı şöyle arkaya atınca da bakıyorlar galiba.
Eun Chan: Şuna bak şuna. Gülerken gözlerin kısılıyor ve gamzelerin ortaya çıkıyor. Kimsenin karşısında gülmesen iyi edersin. 

Coffee Prince ayrıca  en eğlenceli denklemleride önümüze sunar. Bay A Bayan B'ye giderken Bay X'in Bayan Y'den bi haber olması ve A ile Y'nin kesişip duran yolları her zaman eşit değildir Bayan B ile bir türlü bağını koparamayan ve farkında bile olmadan Bayan Y'ye iç küme oluşturan Bay X'in konumuna. 
Bu sahnede sanki yeni aldığı köpek yavrusunu gösteriyor kuzenine (: O kadar tatlı ki, kötü laf edesi gelmiyor insanın (:


Bu şekilde onun küçük kardeşi gibi
Bu şekilde onun abisi gibi 
davranmam gerekse bile hep onun yanında kalmak istiyorum. 
Han Kyul, abi kardeş bile olsa yan yana kalabilmek için bulduğu çözümün aslında kendisini bambaşka bir iç çöküşe sürüklediğini gördüğü zaman her şeyi bırakıp uzak kalmaya çalışır yeniden Eun Chan'den. Bu sahnedeki hali ölümcüldür...  
Bir de bu ikili nedense bende başka bir hava uyandırır her izlediğimde, Gong Yoo olsun Eun Hye olsun o kadar çalışmasını izledim ikisininde hiç bu kadar samimi bu kadar sıcak gelmediler bana :D Şu sarılmaları falan utanmasa göğüs kafesinde 2 oda bir salon yer açıp kızı orada besleyip büyütecek baksanıza ^^ 

Bu paylaşımla birlikte blogumuzdaki büyük açığı kapatmış olduk ;) Seni yeniden izlemek çok güzel Coffee Prince, hala yüreğimde ilk izlediğimde duyduğum devamı gelecek söylentilerinin sıcaklığı var. Hatırlatayım dedim, evren duyar belki falan :P


Yorumlar

  1. Öyle bir anlattın ki cadı, şimdi işi gücü bırakıp izleyesim var.. Dur ben bi bölüm izliyip geliim hatta (sabaha kadar izledi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç dakikalık tebessüm ettirebildiysem bile ne mutlu bana ^^

      Sil
  2. ahhh her seferinde bambaşka güzellikte bir yazı ile karşılaşıyorum bu dizi demlendikçe demleniyor. bakalım bir sonraki coffee prince yazısını kim yazacak:) ben hep kız cephesinden izledim diziyi. oğlumuzda çok mücadele etti ama kızın hayat mücadelesi kendini unutuş ve kendini hatırladığındaki çaresizliği içimi dağladı:(
    bi sahne vardır resim sergisine gidilir kı orada tanınma korkusu ile çıkar otobüse atlar oradaki müzik ve kızın çizdiği ama içine olmadığı ev tasfiri bak hala gözlerimi yaşartıyor çok içim acıdı çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O otobüsün arkasında dizlerini çekip ağladığı kısım benide çok etkiledi ama eğlenceli bölümlerini akılda tutmak daha güzeldir her zaman :D Eun Chan gücünde kalabilmek dileğiyle canım

      Sil
  3. Off şu son gif öldürdü beni :( Açayımda bidaa izleyeyim :( Ühü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece son gif mi? Kumsalda Gong'un o derbeder hallerine ne demeli peki?

      Sil
  4. İzleyenlere iyi nostalji oldu nasıl özlemişim. Bir daha izlemek istiyorum!!^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de böyle bir duyguyla oturup yeniden izledim ya zaten ^^

      Sil
  5. ''Gelmiş geçmiş en başarılı erkek kılığındaki kadın hikayesi'' bu lafın altına imzamı atarım bende en iyi erkek kılığındaki kadın hikayesinin bu olduğunu düşünüyorum en sevdiğim drama coffee prince :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcaklığını hiç kaybetmeyen bir yapım ;) Yorumun için teşekkürler

      Sil
  6. İzlediğim ilk gender-bender kore draması ve hiç sevmemiştim :) Türü sevmiyorum ve bu dizi sayesinde buna kesin karar verdim ^_^ Artık gender-bender gördüğümde arkama bakmadan kaçıyorum :)))

    Bir insanın karşısındakinin cinsiyetini anlamaması için sanırım aptal olması gerekiyor :D Bu tür dizilerde bir türlü kabullenemedim mantık hep bu oluyor ^_^ Tabi kadınlar yaoi ve bishounen sevdiği için onlara hitap etmesi çok normal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmmm. Bu diziyi sevmeyen birini de gördüm sonunda (: Yaoi ve benzeri durum olarak hiç düşünmedim ama karşısındaki kıza erkek muamelesi yapılması biraz da işin geyiği :D Eun Hye hatundan bahsediyoruz her şeyden önce :P Romantik komedi söz konusu olunca gözü kapalı bazı şeylere takılmamayı kabul etmiş oluyoruz bence :D Mantık ararsak hem romantizm hem komedi bir de mutlu son olmaz zaten asagfgdakh

      Sil
  7. Çok beğendiğim halde bitirmek kısmet olmadı hala yarım kendisi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden mi? Ben soluksuz izledim 483463086434. kere :D

      Sil
    2. Ya hem kendime Kore dizisi izlemeyi yasakladım hem de ne olacağını falan biliyorum ya heyecanı kalmadı çok :)

      Sil
    3. Bu cezayı hak edecek naptın ? Her dizinin ne olacağı zaten belli değil mi yahu :D

      Sil
    4. Öyle de izlemediğim bölümleri izlemiş gibiyim hep yazılarını okudum birileri anlattı ama izleyeceğim tabii yasak kalksın :) 3.5 yıl boyunca ders çalışmadım hoş şimdi de çalışmıyorum ama Kore dizilerine sararsam iyice boşlarım sınav öğrencisiyim ben :(

      Sil
    5. Kolay gelsin ;) Sınavda başarılar

      Sil
  8. Özledim çok özledim ah ağrıyor kalbim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nice romantik komedilere , yeni haberler güzel olur inşallah :D

      Sil
  9. O değil de hep içimde kaldı. Hiç kimseyle kollarımızı omuzlarımıza atarak şarkı söyleyip yollarda koşturmadım :( Bu diziyi izledikten sonra yapmayı istediklerimden biri budur. Şu şarkıyı söyleyerek http://www.youtube.com/watch?v=u_CQB1scYuw ne de güzel hoplaya zıplaya eğlenmişlerdi :D Non nege banhessoooo nege banhessooo nege banhessooo :D Sanırım 2 defa izlemiştim 3. yü de izleyebilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleme sayısını söylememek daha mantıklı :D Garip bakışlara maruz kalıyorum sonra hehe

      Şarkıyı arayıp bulmanda süpermiş hehe ben ilk kez izledim sayende ;)

      Sil
  10. Sanırım Coffe Prince siz olmazdı diyorum izlediğim en şirin dizi annem ve arkadaşıma izlettirdiğim dizi ilk dizileri bence ilk dizi olması için uygun bir dizi herşeyi son bölümde oldu bittiye getirmediler o yüzden sevdim Gong Yoo ve Eun Hye o diziden sonra bir süre birliktelik yaşadılar diye biliyorum ama yakışıyorlar şirinler
    Ajussimiz var Coffe Prince de pek dikkat etmedim ama Pasta da ki rolüyle gözüme girdi hele bir yürüyüşü var ölünür kız arkadaşıyla pek bir sempatim yok
    Eun Chan ın kız kardeşinin sevgilisi şirindi kızın da yaptığı yani çok çektirdi çocuğa ama motorsiklet kazasında ölmesine üzüldüm
    My Chan a gelince arkadaşımla bir süre ortalarda öyle dolaşmıştık :D
    Bu diziyle Eun Hye annemin 2.kızı oldu :D Çok sevdi
    Arkadaşımın gözünde ise Gong Yoo vardı fanı oldu dedi gerçekten siyah gömlekle çok yakışıklı oluyor ikinci dizisindeki Ji Hwan a da sulanıyordu dedim yavaş ol o benim kimselere vermem
    Gözlemeciyi yanlış hatırlamıyorsam Min Woo oynuyordu evet öyle olması lazım karizmatikti sonunda ona da birini bulduk
    Kumsal sahnesi oradaki duygusallık romantizim ah dedim ya Gong Yoo orada çok çaresiz gözükmüştü gözüme
    Hele dizinin sonunda dizinin başında yaptıkları konuşmayı yapmaları öldürdü beni Keşke düğünlerini de göreydik
    Büyükanne ooo benim favori büyükannem ölüyorum o kadına görsem yani halmoni diye sarılırım kadına o denli seviyorum yani
    Kısacası Coffe Prince bende birinci sıradadır
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe annenleride bu şekilde bağlaman hoş olmuş (: Ben anneme alt yazı olayına adapte edemediğimden ancak konser ve türkçe dublaj izletebiliyorum sadece :'( Kıskandım

      Gözlemeci çocuk No Min Woo değil canım Ama genelde onunla karıştırılıp duran Kim jae wook.

      Sil
  11. Arşiviniz benimki ile yakınmış, şöyle bir göz atayım dedim, yorum yapmadan duramıyorum :) Postlarınızı gördükçe izlediğim zamanlar geçiyor gözümün önünden tabii diziden karelerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dizisi izleyen herkesin bilmesi gereken yapımlar bunlar cidden, sevmemek elde mi bilemiyorum

      Sil
    2. Evet, kore dizilerine bağımlı olduğum zamanlar, başlarda mırın kırın, izlenilir mi falan diyordum şimdi fenomen oldum :)

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar