Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Full House

Full House
Full House Nostalji güzel şey ;) 

İki insanı yan yana getirmenin bir yolu olarak sözleşme kullanılmasının ilk dönemleri, bir arada olmasının imkanı olmayan bu zengin, ünlü ve yakışıklı adam ile fakir, gururlu ve coşkulu kızı aynı eve nasıl kapatırız da bir romantizm fırtınası oluştururuz?

Full HouseEn yakın arkadaşları tarafından kandırılarak tatile gönderilen  Han Ji Eun uçaktan iner inmez ters giden olaylar yüzünden bir aksilik olduğunu anlasa da son ana kadar sesini çıkarmaz. Ancak durumu çözdüğünde yapabileceği tek şey, geldiği uçakta yanında oturan ünlü oyuncu Young Jae'den yardım istemektir. Tanımadığı kadına karşı tavırları oldukça soğuk olan bu adamın ilgisini çekebilmek için onunla buluşmak için otele gelen adamın adını vermek zorunda kalır.

Kore'ye döner dönmez bomboş evi ve boşaltılmış banka hesabıyla baş başa kalınca arkadaşlarını öldürmek için her yeri arar ama olan olmuştur artık. Ailesinden miras kalan "Dolu Ev" adlı yuvasını başka birinin aldığını öğrenince yıkılır. Kendi başına bu sorunu çözmek isterken karşısına yeniden çıkan Young Jae ile bir yola çıkmak zorunda kalır. Önce gidecek yeri ve parası olmadığı için evde hizmetçi olarak kalan kızımız daha sonra bir şekilde Young Jae'nin nişanlısı oluverir. 
Full HouseFull House
Yaptığım yemeği beğenmezsen cevabım var! 
Ji eun: Tadı kötü mü?
Young jae: Bu yahni mi çorba mı?
Ji eun: Bazen yahni, bazen de çorba. "Multiplayer."


Sana Pilav kasesi diyorum çünkü!
Young Jae: Ben korumazsam pilav kasemi kim koruyacak? 
O zarar görürse nasıl yemek yerim? Her zaman hazır erişte yiyemem ki!

Birlikte sinemaya gittiklerinde ışıklar kapandıktan sonra gelen Young Jae güneş gözlükleriyle Ji Eun'un yanına oturduğunda kızımız patlatır bombayı;
Yine gözlerini mi kamaştırıyorum?

Full HouseFull House
                       Full HouseFull House
 Çok ünlü bir aktör olmasına rağmen evde yemek yiyip koşu yaptıktan sonra kızın başını ütülemekten öteye gitmeyen Young Jae ve Yaratıcı (!) öyküleriyle yepyeni hikayelere yön veren yazar Ji Eun, ikilinin arasına giren ilk aşk Hye won ve 2. adam tribinden okeye dördüncü Min Hyuk.  

Hye Won taşla başı ezilecek kadar karaktersiz bir yavrucak aslında ama ilk dizilerimizden olduğu için midir nedir hiç batmamış gözüme, Kim Sung Su ise bu dizi ile fena yer etmiş bütün film ve dizilerini izlememe vesile olmuştu. Bilen bilir abimiz çok cesur(!) nedir ne değildir bilmeden bakmayın filmlerine asfdhasgasdg Anneyle falan oturursunuz ben gibi filmin başına animallah :D 

Bu arada bu dizi beni Rain ile tanıştıran dizidir ki son bölümdeki karaoke sahnesinde bu abi şarkıcı galiba demiş idim, 3 5 yıl önce görsem ben keşfedecekmişim demek ki:P 

Full House
 Ayrıca şu tatlılığa bir baksanıza yaaaa


Aynı evi paylaşmak zorunda kalan iki çocuğun bol didişmeli, kavga kıyamet sevgisini izlerken eğlenecek, 2004 yılında ne giyiyormuş bu Koreliler diye şok olacak ama bu ikiliyi çok seveceksiniz ^^


Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Her izlediğimde yeni detay görüyorum, misal Rain'in ofisindeki nazar boncuğu dikkatini çekmiş miydi hehehe :D

      Sil
  2. Dizinin başında Rain'i görüp "Bunu mu başrol yapmışlar" deyip sonunda gülüşüne hayran olmuştum :) Dizinin tek kötü yanı kıyafetleriydi. Bir de bizim izlediğimiz zamanlardaki bir çok dizi gibi yukardan basılmış adamlar yassı duruyorlardı. Hey gidi şimdi çok şanslıyız videolar kaliteli :D

    YanıtlaSil
  3. Yalnız belli bir bölümden sonra bunlar da ne asosyal dedirtiyordu. Adam ünlü münlü çok meşgul ama hep evde nasılsa! Ama Rain ya candır <3

    YanıtlaSil
  4. röportaj yaptıkları bi sahne vardı, en keyiflilerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kamera karşısına birlikte geçtiklerinde ayrı eğlenceli oluyordu :D Kimbaplarla verdikleri mücadele de öyleydi :D

      Sil
  5. YORUMSUZ GEÇEMEM ÇÜNKÜ DİZİ İLK GÖZ AĞRIM OLUR BU DİZİ SAYESİNDE BURALARA SÜRÜKLENDİM YANLIŞLIKLA DENK GELİP NEYMİŞ BU BAKAYIM DEDİM VE RAİN İN BÜYÜSÜYLE KDRAMA İZLER OLDUM AH NE GÜNLERDİ BE :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son sahnedeki o sarı yorgan altındaki şebekliği olmasa sevemezdim Rain'i galiba :D

      Sil
  6. Ben bu diziyi nasıl severim çok temiz ve tatlı bir dizi
    Bi rain'ı ilk bu dizi de izledim ve çoook sevdim.
    O gün bu gündür benim ilk üçüm de bu diziden sonra Rain'nın
    ne kadar dizisi varsa izledim. O yorganın altında ki
    sahnesi, dırdırcı hali,ürkek halleri bimiyorum ama
    çok ama çok tatlıydı. Böyle nostalji yapmanız çok hoş
    olmuş bu arada buraya ilk defa yorum yazıyorum ama uzun zamandır
    okuyorum. Bugün kendimi tutamadım yazdım son zamanlarda
    Rain aşkım depreşti herhalde gaza geldim.
    Yazı çok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumsuz bir okuyucuyu daha yorum yazmaya zorlamanın verdiği haklı gururu yaşıyorum *bu cümle sonrası gözler dolar, ağlamıyorum ki diyerek kafa başka yöne çevrilir*

      Bende merakla her projesini bu ne dizi sayesinde izledim, Rain'de sağ olun asla pişman etmedi beni (:

      arada sırada da olsa yorumlarının devamını bekliyoruz ^^

      Sil
  7. Benim yine ilk dizilerimden birtanesi çok severek eğlenerek izlemiştim Rain i bu dizide tanıdım ama o zamanlar sempati duymamıştım ama tabi tatlı halleri vardı Song Hye Kyo ise güzelliğine diyecek lafım yok çok güzel bir kadın Autumn in my Heart ta tanımıştım kendisini okuduğum romanlardaki gibi bir durum olduğu için ortada izlerken çok güzel bir tat bırakmıştı bende ama finalde bir bebek haberi beklerdim güzel olurdu
    3 ayı şarkısından bahsetmiyorum bile :D
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizide çok uyuz bir çocuktu canlandırdığı cidden o sarı yorgan kurtardı bende ki yerini hehehe :D Song Hye de bu diziyle hayatıma girdi ama hala bu kadını sevip sevmediğimi çözemedim nötr bi ilişkimiz var :D

      Sil
  8. Yine ben avagaghs playfull kiss hakkındaki yazından sonra şöyle bir bakim başka ne varmış bu blogda dedim kendi kendime :D gece gece bütün izlediğim dizilerin tanıtımları okuyorum gece daha yeni başladı shshhshs Ben bu diziyi izlediğimde baya Kore dizisi izlemiştim o yüzden bana çok klişe gelmişti. Ama sonradan duydum ki o klişelerin çoğu bu tarz ilk dizilerden geliyormuş. Bence dizinin başları iyiydi ama ben sonlara doğru sıkılmıştım. Bazen şu dizilerdeki kızların yerinde olmak istiyorum. Çok cool davranabilecekleri yerlerde çok saf davranıyorlar :-/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eski bir yapım cidden ben izlediğimde Rain'i tanımıyordum gerisini sen düşün hbashdbvsjh Vasat ve ötesi kızların imkansızı elde ettikleri dizilerdir Kore dizileri :3

      Sil
  9. Ne güzel bir diziydi! Birain ve Song Hye Kyo'nun uyumu çok güzeldi ve ilk bu dizide tanıdım. Kızın güzelliğine de hayran kalmıştım o ayrı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada sırada açıp yeniden izliyorum :3 Bayan çılgın tavuk halleri favorim kkk

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar