Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

K-pop'un Yükselişi (Mim)

 Sevgili Günlükahalisinden Seidou'nun yarattığı mim Kore delisi tarafından blogumuzun kapısına bırakılmış efenim :D 

"Bir şarkı yarışmasına katılsanız seçeceğiniz şarkılar nolurdu? " sorusuna cevap buluyoruz ;)

1-Eleme 

Açılış için şöyle vurucu, oldukça duygusal bir giriş yaparak herkesi etkiler büyüm altındaki kalabalıktan bir kaç kişiyi de ağlama krizine sokardım :D Lütfen dikkat bu şekilde Amerikan hayranı olan masum halkında gözüne girebilir ingilizcemi gözlerine sokardım :P 
Üst balkondan bir kaç kişi fazlaca coşup balkondan düşmeseydi daha iyi olabilirdi sanki :D Ama yeterli enerjiyi aldım bence salondan ^^ 



2 - Yarı Final
İlk turu alnımızın akıyla atlattığımıza göre 2. turda biraz hareket lazım değil mi? Bunun için düşünmeden Wonder Girls'ün Be My Baby şarkısını seçerim. Salondaki en oturaklı abinin bile saniyeler içinde ritme kendini kaptıracağından eminim (: 
 
Make me your Lady??!! 


3- Final

Ve finalde başka yerlerde bir görüntü bırakmalı değil mi? Biraz cool bir tavırla geriden rakiplerimi izlerken kendimi zorlamadan finalde elimden geleni yapardım ^^ 

Elenmeyi garantilediğime göre finalde en şanslı gördüğüm insanlara paslayalım mimi ;)

Öncelikle Kimbapsushi hanımlara hemen arkasından bi ihtimal yazarsa blogunun tozunu almış olacağımız Arwen kızımıza, neler çıkaracağından bihaber olduğum, tahmin edemediğim winpohu güzelliğine ve müzik hakkında ağzından bu güne kadar ağzından  tek laf duymadığım(!) LaFea güzellerine yolluyorum (: Bayanlar kolay gelsin

Yorumlar

  1. oyuncuam ne güzel yazmışsın :)) cadıcım itiraf ediyorum snsd sevmem diye birinci şarkıyı çabuk geçsemdeee diğerleri çok iyiydi :)işte sıkılan bana çok iyi geldi oyum sanadır ödül kesin senin...hele ki final şarkında öyle bi performans sergilersen tarkanın tahtını bile sallarsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SNSD kızları ayrı Taeyeon ayrıdır, sesi bambaşkadır (: Beğenide topladım kim tutar beni

      Sil
  2. Mim için sağol gacım, bunu cevaplicim artık umarım:D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar