Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

The Perfect Neighbor / Mükemmel Komşu

The Perfect Neighbor
Ya komşunuz düşündüğünüz kişi değilse?
Baek Soo Chan, üniversitede geçici hocalık yapan bunun yanı sıra kadınlarada çıkarları doğrultusunda istediklerini veren bir jigolodur. Okuldan bir büyüğünün evinde yaşayarak gününü gün ederken okuldaki işinin daimi olması içinde elinden geleni yapar. 

Jung Yoon-Hee bir şirkette yönetici asistanı olarak çalışmaktadır. İyi bir eğitimi olmaması ve zeka olarak parlak ışıklar saçmasada başkanın gözdesidir. Ablasının zaafı nedeniyle onunla birlikte Baek Soo Chan'ın peşinden Kamboçya'ya gider. Burada tanışacağı ve yaşayacakları olaylar herkesin hayatını etkileyecek ve başka yollar çizmelerine neden olacaktır.  

The Perfect NeighborThe Perfect Neighbor
The Perfect NeighborThe Perfect Neighbor
Yoo Joon Suk, başkanın sansasyonel aşk hikayesi sonrası Amerika'ya sürgün edilmiş oğludur.  Başkan'ın ani gelişen rahatsızlığı yüzünden apar topar ülkeye döner ve işlerin başına geçer. Yoon Hee asistan olarak "Öyleyse" demekten başka bir şey bilmeyen bu soğuk adamın yanında görevlendirilir.

Go Hye Mi ise Kamboçya'da bizim maceraperestlerin karşısına çıkan ve olayları sürükleyen kişi bir nevi. Aliye Rona'nın genç halinin Kore görmüş versiyonu da diyebilirsiniz. Ağzına kürekle vurmak isteyen olabilir ama ben bu hakkımı Yoo Joon Suk için kullanmayı tercih ettim :D 
The Perfect Neighbor
Yang Duk Gil, Evlenmek için gittiği Kamboçya'dan getirdiği genç ve güzel karısıyla oğlunun karşısına geçtiğinde mutluluktan ölecek gibi görünen saflık timsali biri. Cebinde söylenmemiş kelimelerden oluşan oldukça karmaşık bir bilmeceyle birlikte Baek Soo Chan'ın evine yerleşecek.


20 bölümlük aşk, entrika, komedi, dram aklınıza gelebilecek her konunun yer bulduğu bir yapım. 
The Perfect NeighborThe Perfect Neighbor
The Perfect NeighborThe Perfect Neighbor
Oldukça kalabalık bir mahalle dizisi diyebiliriz Mükemmel Komşu için. Aynı şirkette çalışan insanların paylaştıkları yan yana evlerden geçen her hikayeye konuk olurken bir cinayet olayını çözecek, insan ilişkilerini kurcalayacak, aşkın her haline şahit olacağız. 

İçmeden eve geldi diye kızının bir sorunu olduğunu düşünen bir anne, her fırsatta kredi kartını mı kullandın diye tepki veren bir aile oldukça eğlenceli sahneler yaşattı bana :D 
The Perfect Neighbor
Her fırsatta da üzgünüm diye dolaşılmaz ki be adam!
Park Shi Hoo ilk kez beni bu kadar tedirgin etti izlerken. Fazla mı vasattı bu karaktere ısınamadı bilmiyorum ama çok sönük gördüm kendisini. Ayrıca canlandırdığı karakterde ne karaktersiz bir şeydi öyle piii! 

Yang Duk Gil rolü ile Hyeon-ju Son oldukça etkileyiciydi. Kadınlarla olan ilişkilerinin her adımında ayrı bir keyifle izledim onu. Utanıp sıkılmalarının üstüne bir de sevdalı haller derken çok sevdim. 

Bol dedikodu, bol katil, bol ceset, bol komşu....

 Dizinin sonunda da söylediği gibi biz bu insanlardan hangisini resmediyoruz gerçek hayatımızda acaba?




Dipnot: O nasıl bir şarkıdır Tim Allah cezanı verecek!  



Yorumlar

  1. Cadı, yine kazana atmışın güzel bir yapım :) merak ettim izliycem mutlaka :) şarkıda çok güzelmiş ayrıca :) eline sağlık..... izleyince de yorum yaaprım mutlaka,öpüldün :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir dizi paylaşmışsın :)) Her karakter ayrı güzeldi Park Shi hoo'nun soğuk karakteri öldürmüştü beni de :D Yang Duk Gil'in mahalleye yerleşmesi komşularla diyalogu en çok da gönül ilişkileri çok komikti :) Çapkın komşunun değişimini izlemek güzeldi ama :)

    Seyirlik bir dizi, izlemeyi düşünen durmasın^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğuk kalsa iyi yine, fazla bencil üstüne birde korkaktı. Çapkın komşu değişirken ben en çok ablamızın değişimine güldüm ^^

      Sil
  3. Bu diziye de ben ısınamadım anlamadım ama bir tezatlık var bu işte:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstelik ilk bölümleride en eğlenceli kısımları (: Bazen olmayınca olmuyor işte :D Kalabalık dizi sevmiyorsundur belki, kadro geniş olunca konu ister istemez biraz dağınık oluyor ;)

      Sil
  4. Bingo:) kalabalık dizileri sevmiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olayı çözmenin verdiği huzurla ayrılıyorum sayfadan hehe ;)

      Sil
  5. Anamla oturduk 1 bölüm izledik sevmedik sıkıcı geldi aslında ilk ben izledim 1.bölümü annem beğenseydi onun hatrına devam edecektim ama annemde beğenmedi 1 bölümde yeterince şey oluyor
    Sen böyle bolbol ceset değince dedim acaba bütün komşuları tek tek öldürüyorlar mı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her fani bir gün ölümü tadacaktır :D Kalabalık kadro olması sıradan Kore dizilerinden hoşlanan insanları genelde sıkıyor, kendileride alışık değiller bu kalabalık duruma ondan heralde :P

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar