Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Arangsaddojeon (Arang and the Magistrate) [2012]


Neredeyse Koreyle birebir izledim bu diziyi..Konusu bi yana, junkimin askerlik dönüşü yaptığı ilk proje olunca sıcağı sıcağına izlemek çok keyifliydi..
Uzun zamandan sonra junkiyi ilk izleyişimden olsa gerek, pc başında hop oturup hop kalktım..Bazı yerlerde çoook tatlıydı, ''yerim ki ben seni'' diyerek direk fangirl'e bağladım diyebilirim.. 


  
Dizinin kadrosu ise çok sağlamdı bana göre..Bilindik '' aa evet iyi oyuncudur bu '' dediğimiz biçok kişi bu dizide rol almış..Ama benim en merak ettiğim şey konu olarak fantastik olmasına rağmen sonunun nasıl bağlanacağı idi ki senaristleri ilk kez tebrik ettim..Farklı da olsa iyi kotarmışlar ve tipik kore dizisi sonu olayını bu dizide gerçekleştirmemişler..



Bunların dışında her bölümde ayrı bi heyecan ve ayrı bi eğlence vardı..
Yargıç'ın uşağı Dul swe'nin tırsak halleri, Bang wool'un fal denemeleri ve ruh çağırmaları, yargıç'ın üçkağıtçı saman altından su yürüten 3 adamı dizi boyunca en çok güldüğüm kişilerdi diyebilirim..




Arang ve yargıç'ın mıçmıç olamayan romantikimsi ilişkisini de çok iyiydi..İlk karşılaştıklarında kulübedeki halleri, junkimin arang'ın elbiseleri için ölçülerini aldığı sahne ile arang'ın derdini anlatabilmek için görünür olma çabalarıyla birçok yargıcı mevta yaptığı sahnelerde çok güldüm..


  








Arang'ın ölmeden önceki nişanlısını oynayan joo wal'i başlarda bitim kadar sevmedim ama sonra Arang'a aşık olunca çocuğa bişiler oldu..
Çok bahtsızmış ölünce bile rahata eremedi az biraz üzüldüm çocuğa..

Dizide en uzak durulası kişilikse yargıç'ın annesi rolündeki kadındı ..Sanırım teyzenin estetik ameliyatlarını gerçekleştiren doktorun ameliyat sırasında elinin ayarı kaçmış..
Acayip korkunç yüz ifadeleri vardı ve kızgın olduğunda bi ara bekledim işte şimdi suratına bişi olucak diye ama neyse ki zararsız bitti dizi..



Müzikleri de fena diildi..Bi şarkınının seslendirmesini junkim yapmıştı..Ama ara ara dövüş sahnelerinde çalan rap müzik biraz tuhaftı..
Tarihi dönem dizisi gibi bi yapımın arka planında böyle bi müziğin çalması pek olmamıştı bana göre ama yinede herşeyiyle çok beğendiğim bi dizi olduğunu söylemeliyim.. 



Yorumlar

  1. Gökyüzü kralı kalp ben (:

    Tanrıların karşılıklı yaptıkları go savaşı ve çiçekli oğlak çok manidar detaylardı. Ben öteki taraf olayıyla ilgili yapılış çekimlere bayıldım.

    Ayrıca Junki'nin yerin hep ayrı, çok özel biri. Shin Min Ah gibi kadın bile yanında sönük kaldı ya birşey diyemiyorum Min Ah'ın menejeri düşünsün gerisini.

    Tadında bırakılmış güzel bir diziydi. Güzel oyunculuklarla süslenmiş en saçma yapımın bile izlenmesi taraftarıyım zaten (: Ayrıca Junki lavya ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bu çooocuun üstüne niye bu kadar düştün ki..bak pirelendim şindi.. :D

      ben öteki taraftaki kızların kıyafetleri ve makyajlarını çok sevdim desem çok mu yüzeysel kaçmış olurum acep.. :D

      junki konusunda seninle konuşmayı reddediyorum ayrıca..shin min ah hoş hatun ama bu dizide seung gi yada rainle yakaladığı o uyum tam anlamıyla yok gibiydi ki ben bunu çok sevdim.. :D

      Sil
    2. Kendisinden daha güzel bir adama yaklaşma süreci çok acılı oldu SMA kızın bence nihahahahaha

      Öteki taraftaki hatunlar dediğinde bir kaç melekti zaten huri mi desem yoksa :P Oysa gökyüzü kralı öyle mi???? Pireleri sevindirelim azıcık cndjdsajaj

      Junki konusuna girmeyelim bence de sen gir teuk ile ilgilen asker mektubu yaz (!)

      Sil
    3. hee...eskiden junkim daha bi güzeldi ama askerden sonra daha bi erkeksi ifadeli oldu bence..

      hatunlar onlar işte..saçlar başlar..ay çok güzellerdi..:D
      özellikle de abisine aşık olan o kız..yılanın başı olan kötü kadın.. >_<

      hala çözemedim o kralın bi albeniside yoktu ammaa..nys dur bakalım çıkar yakında senin derdin :D

      ayrıca seninle jungsom hakkında da konuşmayı reddediyorum.. ^o^

      Sil
  2. Bana göre çok şirin bir diziydi sonunda ki ufaklıklara bittim Shin Min Ah ve Jun Ki olunca yayınlanmasını dört gözle beklemiştim Faith ile birlikte izlemiştim 2. tarihi dizimdir pek sevmem tarihi dizileri ama bunlar bana şirin gelmişti herhalde fazla uzun olmamasının payı ve fantastik olmasının da yan etkisi var
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevimdim..son bölümdeki ufaklıklar tavırlarıyla zaten birçok kişinin kalbini fethetmişlerdi..^__^
      klasik tarihi dizilerden biraz daha farklı olduğu için izlenmesi daha kolaydı..dediğin gibi bölüm sayısı konu seçimi ve oyunculuklarda buna etken tabiki.. :D

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar