Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Biri Yaoi Mi Dedi? Jonjou Romantica

Jonjou Romantica
Ben Yaoi izlemem diye ortalarda çığlık çığlığa gezen adamları bile yaoi sever yapacak bir tanıtımla karşınızdayım canlarım. Yaoi neydi? Yaoi emekti, djsasdabhbfhj 

İki erkeğin aşkını, bakışmalarını efendime söyleyeyim flört evrelerini ve devamını(!) anlatan anime türüne yaoi deniyor. 

Okuyucu kitlesinin ilk dalgası dağıldığına göre geri kalanlarla biz Yaoi türünün en iyisi olarak bilinen Jonjou Romantica ile tanışmaya başlayalım. 3 farklı ilişki üzerinden bize aşkın farklı durumlarını anlatan Jonjou Romantica bazen romantik bazen egoist bazen de terörist olarak karşımıza geliyor. 
Jonjou Romantica
İlk çiftimiz ve hikayenin etrafında döndüğü Jonjou Romantica çiftini oluşturan asıl adamlar işte bu tipsizler (: Misaki üniversiteye hazırlanan bir lise öğrencisidir. Okul çıkışı eve geldiğinde abisini bir adamla evde buluverir. Abisinin kankası olan bu adamın ona karşı duygular beslediğini öğrendiğinde afallar. 

Üniversiteyi kazanmak için sapık diye adlandırdığı Usami'nin evine ders çalışmaya gitmeye başlar. Burada genç ve zengin olan Akihiko'nun yazdığı kitapları görür. Abisinin başrolde olduğu kitapları... 
Jonjou Romantica
Abisinin doğum gününde eve getirdiği kız arkadaşı yüzünden gerilen ortamda Akihiko'yu acının kaynağından çıkarmak Misaki'ye düşer. Usami kendisini düşünen bu ufaklığa artık başka bir gözle bakmaya başlayacaktır. 


Gelelim hikayenin en sevdiğim çiftine; Jonjou Egoist.
Jonjou Romantica
Hiroki ve Novaki <3

Novaki soluk almak dışında boş zamanı olmayan ve sürekli çalışan bir delikanlıdır. Yarı zamanlı işleri arasında koşturmakla geçen zamanında biraz nefes alabilmek için arkadaşlarıyla pikniğe çıkar. Piknikte üzüntüden ölecek olan bir adamla karşılaşır ve  onu da aralarına zorla sokar. O günden sonra Novaki yeniden okula gidebilmek için öğretim görevlisi olan Hiroki'den ders almaya başlar.

Birlikte zaman geçirdikleri günler bir birlerine yakınlaşmalarını sağlasa da Hiroki'nin aklından çıkmayan isim Usami aralarında görünmez bir duvar örmüştür. Ta kii bedeni ortaya çıkana kadar...

Sürekli öte git diye dolaşan bir Hiroki ve onun etrafında pervane misali dolaşan ve aşkını göstermek için hiçbir fırsatı kaçırmayan Novaki hikayenin en eğlendiğim bölümünü oluşturuyor. 

Novaki candır <3 


Hikayenin son ayağını oluşturan Jonjou Terrorist ise ablasıyla evli olan ilk aşkının boşanmadan sonra yeniden peşine düşen çılgın lise bebesi Takatsuki'nin hikayesini anlatıyor. 
Jonjou Romantica
Hiroki <3 Novaki
Miyagi eşiyle boşandıktan sonra okuldaki işine odaklanmış biridir. Arada sırada bölümden Hiroki Kamijou ile şakalaşmak dışında pek bir hayat belirtisi göstermeyen adamın karşısına bir gün bir ufaklık dikilir ve "Seni seviyorum be adam!" diye bağırır. 

Karşısındaki ufaklığın eski kayınçosu olduğu bilgisiyle adam olduğunca iyimser davrandığı çocuğun hakimiyetine girmektedir. E bunda kendisine yapılan baskının da birazcık etkisi olabilir. 
Jonjou RomanticaJonjou Romantica
İlk izlediğim yaoi olan Jonjou Romantica insana cidden bu türü sevdiriyor. Etrafta bu kadar güzel anime serileri arar oluyorsunuz, eşe dosta sorup yol bulmaya çalışıyorsunuz (:

Bir birleriyle iç içe geçmiş bu üç aşk hikayesine hazır mısınız? 

Bu arada geçen gün önüme kendini atan bir ova görür gibi oldum :'( İspanyolca'm gelişsin en tez zamanda diye bekletiyorum kendisini. Bilgisi olan varsa bilgi vermekten çekinmesin lütfen. 

İyi seyirler


Yorumlar

  1. Bana Yaoi sevdiren anime dedim nasıl olur ya izleyeyim bir ve aşık oldum o an dedim bu kadar tatlı olabilirler mi Japon kızlar deli oluyormuş böyle animelere mangalara çünkü onların hayal ettiği aşk türüymüş bu anime ve mangalar Nowaki ve Hiroki ah ağlattılar beni diyebilirim en çok onların aşkı etkiledi beni
    Sekaiichi Hatsukoi izledin mi bilmiyorum ama o da çok güzeldir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemez miyim? Aynı adamın ellerinden çıkmış bir anime o da (:

      Sil
    2. Aynen aynen şöyle bir tane daha çizse de tadından yenmez bazen nostalji yapıp eski bölümlere bakıyorum özellikle Sekaiichi Hatsukoi 2 sezon 1 bölüm çok dokunmuştu bana

      Sil
  2. Dur şu köşede "yaoi emekti"ye az gülcem işdasldiaoskdasdlasdaksjdasdkasşkjasdoaısjdasokdaisşda,sdşl

    Her ne kadar çok parça parça hatırlasam da seviyorum bu animeyi. Komikliğiniden romantikliğinden yaoi olduğunu bile unutuyo insan. 2. sezonunu zor günler için bekletiyorum hatta :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. sezonu izlemek için beklemek bunu da daha kötü günler için yapmak :'))) Yaoi tanrıları seni afffetmeyeceeeeğk! ajdfjkbdvdv

      Sil
  3. Iyyy sapıkmısn nesin yaeee tiksindim şuvan blogundan ( hemen online izlemeye başladı)

    iiice sapıttınız haa meh :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bize uyma bebem doğru yolda dimdik yürümeye devam :D Pis kaka e e olduk artık dnaskjfnşksdjfsdjş

      Sil
  4. içindeki yaoi manyağını artık ortaya saldığın için pek mutlu oldum bibiyimm :)) devamını bekliyoruz grupçanak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jdsahsvfhsldnlfn Yalnız olmadığını göstermek içindi bunlar hep :P

      Sil
  5. Yaoi dendiği zaman benim tek geçtiğim çiftimi seven birini görmek ne güzel de oluyormuş. *-* Hiro-san'ın tsundereliğinin verdiği o sevimliliğini ikiye katlayan Nowaki sıcaklığıyla bu seri, beni Yaoi dünyasına en çok yaklaştıran isimdi. Tabii sonrasında gelen, aynı ellerden çıkma olan Sekaiichi benim Yaoi animelerim arasında ayrı yerdedir ama ''Nowaki & Hiro-san'' çiftimi yıkabilecek bir çiftle tanışamadım henüz. :)

    Gif paylaşaımları için de teşekkürler, sayende bu eğlence yumağı olan seriyi bir kez daha hatırlamış oldum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Nowaki & Hirosan" çiftimi aşanı bende görmedim hala dur bu cümlenin altına imzamı atayım hemen (:

      Squaw hoşgeldin bloga ;)

      Sil
    2. At at, şöyle en afillisinden olsun. :)

      Teşekkürler, hoş buldum. ;)

      Sil
  6. bende izlemek istiyorum ama bulamadım link verebilir misiniz lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu linkten online izleyebilirsin http://www.turkanime.tv/anime-detay/Junjou-Romantica

      Sil
  7. sen nassı möbarek, nassı elleri öbülüsüce, nassı iyi yol gösterici bi insan olduğunu biliyon mu gardeş :D yani bizi bu tür hakkında ayım ayım aydınlattığın için sana nasıl şükranlarımı sunarım bilemeyom D: çok iyi şukella oldu şu anime şöyle bi köşede dursun az rahatlıyım izleyecem söz :DD: devamını isterik D:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım iki kere daha buluşalım Cinnet kız'la bak neye dönüyor bu blog asdjfsalhbfhasd Cadıların gazabından korkuyorum :P

      Sil
  8. Anime fırtınasını uzakyan izleyen fakat henüz kapılmamış biri olarak Junjou Romantica benim Tetiğime bastı resmen :) her akşam en az 6 bölüm izleyerek 4 gecede 2 sezonu bitirdim Uhhh Kendi rekorumu aşılmaz derecede kırdım yani.. Ben eş cinsel ilişkilere öcü gözüyle bakmayan belirli kalıplarda ve ölçülerde olağan bulan biriyim fakat Anime dizide böyle hikayelerin beni bu denli etkileyeceği aklımın ucunun ucundan geçmezdi ♥ 10 numara 5 yıldız diyorum :) Muhteşem bir seri acaip keyifle izlediğim bir seri oldu umarım devamı gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin devamı geliiyor gelecek diye beklemekteyiz ispanyol altyazılı bir versiyonunu gördüm ama hala bi kıpırtı yok maalesef Jonjou Romantica insanı yaoi izleyen birine dönüştürüyor resmen :D

      Sil
  9. Yaoi olsun, shounen ai olsun çok çok çok seviyorum ♥ Tam bir fangirl'üm sanırım :) Ama ne yapayım bu türdeki romantizm heteroseksüel animelerde yok işte. Bütün karakterler mıy mıy bir öpüşecekler diye kanser ederler insanı. Ama bu öyle mi ya? Ah usagi ahh :D

    Zaten bu kadar şahane bir junjou romantica var bir de sekaiichi hatsukoi. İkisine de hayranım ki zaten aynı mangakadan çıkmalar. Ben baş çiftimize odaklandığım için diğerlerinin bölümlerini sildim ve kendime tertemiz yepyeni bir seri yaptım sadece onları anlatan :)

    Bu arada izleyiciler widget'ınız görünmüyor. Son günlerde bloggerların yüzde sekseninin yaşadığı bir sorun. Çözümünü bir blogger yazmış, ben de faydalanılsın diye bloğuma yazdım dilerseniz bakarsınız.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar