1 Mart 2013 Cuma

Flower Boy Next Door: Şehirli Rapunzel

Flower Boy Next Door
Oldukça eğlenceli başlayan bir Kore draması olan "Çiçek gibi çocuklarla çevrili dört bir yanım,siz orada sinirinizden çatlayın" - tepkiyi azaltmak için kısaca - Flower Boy Next Door yalnızlığıyla mutlu bir kızın hikayesini anlatıyor. 

Flower Boy Next Door
Go Dok Mi "başlarım böyle hayatın ızdırabına" diye söylenerek yıllar önce yaşadığı ortamı terk etmiş, kendine yeni ve sakin bir hayat yaratmıştır. Yaralarının sebebi olan insanlardan uzaklaştıktan sonra yeni yaralara engel olmak için diğer insanlardan da uzak bir hayat sürer. En büyük hayali olan çocuk kitabı yazmaya ulaşamamış olsa da bir kitap evi ile çalışır. 
Yayınlanacak kitapların düzenlemesini yapan kızımız kimselerle görüşmeden, kendince bir hayat sürmektedir. Tek heyecanı vardır karşı komşusu yakışıklı doktor. Elde dürbün saatlerini harcadığı bu uğraş dışında tamamen soyutlanmıştır dış dünyadan.

Flower Boy Next DoorJin Rak hayalindeki hikayeleri kağıda aktararak yaşamını sürdüren biridir. Blog çizimlerini yayınlamak için görüştüğü şirketten aldığı olumlu cevapla  işe koyulur.

Kardeşinden yakın gördüğü  Dong Hoon ile Dok Mi'nin kapı komşusudur. Ve bu komşuluğun bir getirisi olarak aklında canlanan "Şehirli Rapunzel" hikayesini yayınlamaya başlar.  

Flower Boy Next Door Hikayemizin yaramaz çocuğu Enrique. Kore'de tanıtım ve kitap için gelen heyecanlı delikanlı hem geçmişiyle yüzleşecek hem de yeni adımlar atacaktır. Oyun dünyasının dehası attığı her adımla olay olur. Fazlasıyla sıcak, vıcık vıcık bir karakterdir.

Evine kapalı kalmış, yalnızların oscarlı oyuncusu Go Dok Mi karşılaşınca, içindeki peri harekete geçecek, kızımızı yeniden dünyaya kazandırma çalışmaları yapacaktır. 

Kızla yakınlaştıkça hemen yanı başında gizemli seveninide görür ve onuda harekete geçirmek için çabalar. Tabii bu yakınlaşma biraz zorlama ile olur.
Flower Boy Next Door

Rahatsız etmemek için geri plandan seven ve sevdiği kadının yanında aniden beliren ve kızın bütün kalelerini zapt eden bu adamın kim olduğunu öğrenmek için saklandığı yerden kafasını çıkarır. 

Samimi hareketleriyle kızın etrafında kuyruk sallayan itaatkar bir kuçu gibi dolaşan adamın tez zamanda kıza dokunabilmesi, onunla zaman geçirmesi sinir sistemini bozar Jin Rak'ın.

Jin rak; "Düşmanıma dostumdan yakın olur bu kızı kaptırmam arkadaş" diye hareket etse de gönül bu ota da konar pandaya da (: 

Flower Boy Next DoorFlower Boy Next Door
Flower Boy Next DoorFlower Boy Next Door

Yeni çocukla birlikte mahallede yeni biri daha peydah olur. Jin Rak'ın etrafında bal peşindeki arı gibi vız vız dolaşan pis kızımız kaderin bir oyunu olarak Dok Mi'nin geçmişinin en karanlık ve en aydınlık günlerinin baş rolüdür. 

Flower Boy Next DoorTek arkadaşı Dok Mi'yi geri kazanmak için geri döndüğünü söyleyerek Jin Rak'tan yardım ister. Sevdiği kadına dair yeni bir şey öğrenebilmek için yardımcı olan Jin rak aslında neyin içinde olduğunu öğrendiğinde duruşu dikleşir, sesi çatallaşır ve bol benekli bir leopara dönüşür.

 İtiraf edeyim kötülere karşı hep bir sempati duymuşumdur genelde söylemesem de o cazibeli duruşlarına bir saygı duruşum olmuştur içten içe. Ama bu ne yaa??? 

Bu karakter hiç olmamış, silin bunu bence. Görmedim, duymadım ,bilmiyorum...
Flower Boy Next Door

Oldukça eğlenceli başlayan dizinin finale doğru Yun beylerin canlandırdığı Enrique'yi karikatürize etme olayını abartması nedeniyle soğudum. Bilemiyorum ama bu kadar yorucu bir adamı kim sahiplenmek ister ki!!!  2 saniye yerinde rahat duramayıp en hareketsiz halinde bile hoplayıp zıplayan Enrique'nin çocukluğuna da indik ama çare bulamadık. Tadında bıraksaydın keşke Yoon olmadı be çocuğum ^^ 
Flower Boy Next Door
Jin Rak ile kalbimde ayrı bir yer kazandı Kim Ji Hoon. Durağan hallerine, kaçamak bakışlarına sağlık. Bu adamı izlerken çok eğlendim, çok sevdim. Hele kankeytosu ile paslaşmaları,enerjileri falan ağızlara layıktı. Forever 2. adam diye sokaklara dökülme nedeni olur (:
Flower Boy Next Door
Çapkın bir gece kuşu olarak lanse edilmesinin ardından başka biri olduğu gözümüze sokulan Dong Hoon ile editör kadın arasındaki ilişkiye yer yer yarılarak güldüm yer yer cıvık tepkiler vererek. Ama ikisini de çok sevdim. 

Kararmanın son evresinde ki göz altıyla panda ilan edilen, uykusuzluk kraliçesi ve çığlık çığlığa bağırışlarıyla ortalıkta esip gürleyen o sevimli hatunun Jin Rak'tan aldığı tavsiyeler sonrası değişen tutumu (: 
Flower Boy Next Door
Şehirli Rapunzel'i ben sevdim ama Jin Rak'ı daha çok sevdim. Süt kutusuna yapıştırdığı o ufacık hikayenin mutlu son olmasını gerçekten çok isterdim. 
Flower Boy Next Door
 "Sevgi neydi? Sevgi emekti" demeyeceğim bu sefer korkmayın.

Hayatın size oynadığı oyunlara verebileceğiniz iki tepki var. Ya diğer yanağınızı da uzatacaksınız ya da kendi karanlığınızda boğulacaksınız sizin seçiminiz hangisi?



12 yorum :

  1. Diziyi ben de dün bitirdim.Biraz fazla atlayarak izledim ama ana fikri ve duyguyu aldığımı düşünüyorum.
    Jin Rak benim de favorim oldu.Başlama sebebim Enriqueyi merak ettiğimdendi ama orda JinRak varken nasıl insanlar Enriqueye bu kadar bağlandı anlamıyorum :D Yani tamam benim 2. adam zaafım olabilir ama Enrique bazen çok cıvıtıyordu yahu :D JinRak öyle masum uzaktan uzaktan kızı severken çok tatlıydı.Kıza yaptığı o ufak hikayeye bayıldım çok güzel düşünülmüştü.
    Dizideki 3 kızı da sevmiyordum normalde.Hatta PSHye karşı özel bi nefretim vardı ama diğer 2 kız beni öyle çıldırttı ki bi PSH kaldı sevebileceğim ki ben yine sevemedim asjkdfdkgk
    Tek sevdiğim kız göz altları siyahlaşmış o editör kızdı.
    Dizi güzeldi evet ama bişiler eksikti bana göre bilmiyorum.Çerezlik zaman doldurmak için izlenebilir bi diziydi yine de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jin Rak forever dkjhbqfjbgjk

      Kızların işine hiç girmedim ben kızın hikayesi anlatılıyordu ama yeterince iyi değildi PSH yine ve evet o hatun çok şekerdi.Panda halinden finalde dönüştüğü haline kadar her detayını sevdim.

      Eksiği başındaki güzel konuyu dağıtmaları ve cıvıtan Enrique diye tanımlayabiliriz :D

      Sil
  2. diziyi az önce bitirdim bu yüzden net olarak söyleyebilirim ki başladığı gibi bitirememişler ne saçma finaldi ya :/ zaten hikaye istediğim gibi ilerlemedi bari finali biraz düzgün yapsalardı...beklediğim etkiyi ne yazık ki vermedi aslında hikaye ne kadar da alışılmışın dışındaydı ikinci bölümden ne olacağını anladım resmen ve büyük bir eziyet içinde seyrettim çünkü forever ikinci adam Kim Ji Hoon <3 <3 <3 enrique sadece sevimliydi ama jin rak öyle mi ne kadar da seviyordu kızı ya :( jin rak her üzüldüğünde gel yavrum gel yamacıma diye bilgisayar ekranından teselli yolladım resmen :D o kadar sinir oldum ikinci adam olmasına :(
    dizi surağan ilerliyor konu sadece konu olarak var ne bir olay akışı ne bir yüreğimizi hop ettirecek heyecanlı şeyler :( vakit kaybetmişim demememin tek nedeni jin rak <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Forever 2. adam durumunu hepimiz yaşıyoruz. 2. adamı anında bilip sevdiğimizden bu hüzün zaten, kızılaya bağladık hepimiz omuz verecek 2. adam aranıyoruz jkdanjakden

      Ben fikri beğendim süper başlangıç vasat final. Şaşırdık mı tabii ki hayır!

      Sil
    2. aynen öyle süper fikir berbat final cidden alıştık :/ sanırım senarist oturup kendi kendine diyor ki "ben bu dizinin finalini öyle bir yazayım ki insanlar anamla ebemle muhattap olsun" :D yani bu kadar değil de :D yine de bıktık sürekli finali bağlanamayan güzelim dizilerden..
      2. adamları sevme ve yaşatma derneği kuracağım bu gidişte yemin ederim :D

      Sil
    3. Yıllardır bende o projenin peşindeyimde işte fırsat olmadı bir türlü (:

      Sil
  3. Ahh ahh Jin Rak kaldı öyle zavallım ya 16.bölüm başı şaşırttı dedim allahım hayaldi gerçek mi oldu ama maalesef Bende Jin Rak'a bayıldım çok hoş aklı başında sapına kadar aşık Enrique Dok Mi ye göre fazla çocuksuydu sanki Jin Rak anlıyordu kızı
    Tüylü şey içinse bir şey demiyorum dizinin başından beri sinirlerimi bozdu ya ısınamadım kıza :@
    İstediğim gibi bitmese de güzel finaldı
    Var mı bildiğin öyle bir apartman taşınayım hemen :D
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz olur mu? Ama işte apartmandaki kontenjan doldu dnvgnjklşngvql

      Yoon hayran kitlesini patlattı derken meğer patlayan Kim Ji Hun oldu jkdasnvkjsdfbn

      Sil
  4. Harika ötesi bir diziydi geçende final yaptık bizde :)) keşke bitmeseydi dediğim türden oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flower serisi devam edecek nasılsa (:

      Sil
  5. " Şehirli Rapunzel'i ben sevdim ama Jin Rak'ı daha çok sevdim. " bunun üstüne bişey demem daha ^^

    YanıtlaSil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...