Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Sector 7

Sector 7
Jeju adası güneyinde bulunan bir petrol sondaj platformunda özel bir ekip araştırma yapıyordur. Ekoloji uzmanı ve doktorunda dahil olduğu kalabalık ekip düzenli testlerle çıkarılan sonuçları analiz ederek petrole ulaşmaya çalışıyorlardır.

Ekibin başında olan yeni atanan kaptan umudunu yitirmiş geri dönmeleri gerektiğini söylediğinde babası da aynı uğurda çalışmış olan  Hae-Joon (Ha Ji-Won) şiddetle karşı çıkar. Orada tonlarca petrol olduğundan emin olduğunu ve kendilerini bekleyen bu mücevheri denizin altından çıkarmadan gitmeyeceğini söyler.
Sector 7Sector 7

 Ekibin bir kısmı ailelerinin yanına giderken eskiden de bu bölümde görev yapan Jung-Man (Ahn Sung-Ki) mürettebata katılır. Platformun çekilme işini denetleyecek olan Jung-Man son bir sondaj yürütme isteğinde bulunur.

Yapılan hazırlıklar sonrası su altına dalan Hae-Joon ve genç mürettebat platform ile ilgilenirken, bir anlık dalgınlık sonrası ilk dalışını yapan mürettebatın bağlı olduğu halat kayar. Acı bir şekilde arkadaşlarını yitiren ekip yeniden toparlanmaya çalışırken huzursuz bir ortam oluşmuştur. Peş peşe ekip içinde ölümlerin gelmesiyle ekip iyice gerginleşir. 

Hayatları tehlikedeyken ekip ruhunu koruyabilecekler midir? 

Sector 7Sector 7
Yaratık filmleri hayatımda zevk aldığım yapımlar olmadı hiçbir zaman. Bu filmde Ha Ji won var yanına da en gamzeli yakışıklısından Oh Ji Ho koymuşlar e kadroda çok kıyak diye izlenebilir diye düşünmemek olmazdı. 

Oturup yaratıklı film macerama başladım ve beklediğim gibi sevmedim. Ji Won unninin sevmediğim tek filmi olarak kayıtlarda dursun şimdilik. Umarım yanına yenileri eklenmez.

Ayrıca filme farklı bir gözle baksam istersek;
Sector 7
Sector 7 filmi biraz da Kore halkının "yaratıklı film çektik ki biz" lafına aldanıp sinema salonlarına akın edeceği düşünülerek çekilmiş bir yapım. Filmin ana teması 50 yıl içinde var olan petrolün çıkarılamaması durumunda olacaklar aslında. "Hain Japonlar yüzünden çıkaramadık petrolü dünyada petrol çıkaramayan 3 5 ülkeden biriyiz biz!!" diye dolaşan Koreli güzelliklerin bu ezikliklerinden çabucak kurtulmaları en büyük dileğim. 


İyi Seyirler


Yorumlar

  1. öncelikle şu salata surata ve öpücülü imzaya bi güleyim dur D::DD: abi dahisin sen oluumm böyle imza yok dünya üzerinde :D:D:D
    gelelim filme.. izlemedim.. neden yorum yapıyorum peki? çünkü bu bir hastalık.. senin bulokuna yorum yapmadığım zaman kendimi vefasızmışım gibi hissediyorum..
    ama elbette filmle alakalı olmasada söyleyecek bir iki şeyim var.. öncelikle nolur artık şu kadına kadın olduğunu hatırlatacak feminen roller verin yoğsam bu kadın maskülenliğe kendini kaptıracak.. bak nilken rüzgar olacak demedi demeyin...
    bide o yaratık ne abi yaa.. kadının onun karşısındaki ruhsuz duruşu ne yaa.. o resim karesi film hakkında bana çok fazla bilgi verdi tamam almıyım sağol...
    bizde çıkaramıyoz petrol oluumm ama çekiyoz mu canavarlı film çekmiyoz.. çektik mi yoksa.. yok yok çekmedik.. çektikmi lağnn oh yoon joo????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jkdklbjb Çok şapşal bir adamı yakışıklı gören masum köylüyü gördüğü rüyadan uyandırma amacından bunlar hep alkdsnjb

      Arya'm sen Hwang jin yi izlemedin mi orada hanım hanımcıktı Ji Won unni (: Kadınlığın haşin tarafında durması benim çok hoşuma gidiyor. Mırın kırın ederek dilini dışarı çıkarıp yalanarak dolaşan kadınlardan haz etmiyorum adfsşngjjafbg

      Bizim canavarlı filmlerimiz Badi ile başladı jafdsjmjkgbaba Van gölü canavarı ile son bulacak gibi jkdngvfjknga

      Sil
  2. oh ji ho var ben bu filmi izlerim deyip indirdiğim ama bi türlü elimin gitmediği bi filmdi bu.yazdıklarını okuyunca tamamen kafamdan sildim izleme ihtimalimi de.ben yaratıksız mutluyum :D
    bi dee DANli imza yapıyom derken böle ortaya böle bişi çıkacağını tahmin etmemiştim :)) çok şapşal benim bu kankam laa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortaya Dan koyunca akıllara bambaşka görüntüler geliyor genelde benim dışımda :D Benim için her daim şapşal o :D

      Oh ji Ho esas oğlangillerden filmde yer almış ama yoldan geçen adamdan fakı yok :D

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar