16 Mart 2013 Cumartesi

Son Dönem KPOP Keşifleri 2


Bu bebeleri yine radyo yayınıyla keşfettim..Çaylak bi grup sanırım bi bilgim yok haklarında ama bol dımtıslı güzel bi şarkı..Videoda kara grubunun üyelerinden Nicole de yer alıyor..



Şarkı çok güzel..2AM ile çok tanışıklığım yok ama bu şarkıyı çok beğendim..Klipte çok güzel..Bence jyp bu grubun tanıtımını daha çok yapmalı..2pm kadar bahsedilmiyo halbuki vokalleri çok iyi..Jo kwon'un vokal yeteneğini bununla keşfettim ben..



Biraz uzun zaman oldu ama bu şarkı blogların birinde dolaşırken keşfettim..Şarkı fena değil ama asıl listeye girme sebebi ise klip ve klipteki çocuk..Görünce hak vericeksiniz bana. hihi :D Bu arada şarkıya 2AM grubundan Jin Won eşlik ediyor.



Geçen senenindi yanılmıyosam çok konuşulan dizilerinden biriydi Baker Kim Tak Goo.Diziyi izlemedim ama daha önce müziklerinden birkaçını dinlemiştim lakin bu gözden kaçmış sanırım..Radyo yayınıyla keşfettim ve bayıldım..Çok şey anlatan hisli bi şarkı bana göre..

Bu hafta benim keşfedebildiklerim şimdilik bu kadar..Alltaki video lokumumun önerisi ve ben çok beğendim.Dinlemeden gitmeyin sakın..Yeni keşiflerde görüşmek üzere.. :)

Bugünlerde çok sallantıdayım. Çınar ağacında ki tutunmaya çalışan son  yaprak gibiyim ama neye ve neden tutunmam gerektiğini bile bilmiyorum. Depresyon kokuları size kadar geldiyse güzel bir şarkıyla taçlandıralım bunu. Yoon Jong Shin ile birlikte söylememe 5 kalan şarkıyı sizlerle paylaşıyorum. 
No Schedule parçası  ile kendimden geçerken bu klibe onca anlamı yüklememden ötürü kendimi tebrik ediyorum. Bugünlük Oh Yoon Joo' dan bu kadar. 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...