Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Mere Brother Ki Dulhan [2011]



Bu aralar film tanıtımı konusunda uzakdoğunun bütün ülkelerini dolaşınca Hindistan bundan eksik kalmamalı dedim kendimce..(ne kadar uzun süre taslaklarda beklediğinin kanıtı..hangi filmlerden bahsediyorum hatırlayamadım bile.. :D) Cast'ında da Imran Khan , Katrina Kaif ,Ali Zafar ,John Abraham gibi ünlü oyuncuları barındıran ve adının Türkçesi ''Abime Gelin Arıyorum '' olan bu filmi ben çok sevdim...
Az önce de izledim sıcağı sıcağına yorum yapmaya geldim..
Bi kere film çok eğlenceliydi..Hint filmlerinin şarkılı,danslı,düğünlü kısmını sevenlerdenseniz eğer bu film tam size göre..
Film zaten düğün üzerine kurulduğu için bütün bir film boyunca düğünün her aşamasını,tantanasını görüyosunuz ki çekilen yerler ,o ışıklar,müzikler herşey tek kelimeyle harikaydı..Görselliği de 10 numaraydı bana göre..


(bu arada filmi çektikleri evlere bayıldım..Bende öyle bi yerde evlenemez miyim acabaa ),

Konu olaraksa gayet ilgi çekiciydi diyebilirim..




Kush evlenmek isteyen abisi için kız ararken abisine beğendiği kız olan Dimple üniversiteden arkadaşı çıkar.Dimple'ın Kush'un abisiyle evlenmeyi kabul etmesiyle düğün hazırlıklarına başlanır..


Abi Londra'da olduğundan bütün düğün ve alışveriş işleri Kush ve Dimple üzerinden devam eder.Tabi bu sırada üniversitedeyken birbirlerinden etkilenen Kush ve Dimple farkında olmadan birbirleriyle fazla zaman geçirmeleri sonunda aşık olurlar..



Düğün arefesinde de birbirlerine duygularını itiraf etmeleriyle işler iyice arap saçına döner..Peki abiyi ve aileyi üzmeden ,kırmadan nasıl devreden çıkarıp kavuşabilirler?İşte film bunun üzerinden yapılan planlarla asıl başlıyodu diyebilirim..




bu fragmanı... :)

Ama bunu işleyişleri o kadar eğlenceli ve keyifliydi ki..Bi 2 saat daha olsa izlerdim herhalde..

Zekice düşünülmüş planlarla ve oyunlarla 2 saatin nasıl geçtiğini anlamıyosunuz zaten..O yüzden keyifli bi 2 saat 20 dk. geçirmek isteyen varsa bence bu filmi mutlaka izlemeli..
Tek sıkıntılı ve benim açımdan sevimsiz olan yönü ise her şarkılı bölümde sahneyi akın akın rus yada o taraflı hatunların doldurmasıydı..Hint kızlarının suyu çıktı da biz mi bilmiyoruz anlamadım ki..
Son dönemdeki çekilen her filmde hep bu sarı hatunları görmek çok sinir bozucu..Estetik yada zerafet diye bişi yok,giydikleri hint elbiseleri bile yakışmıyo o derece..




Yorumlar

  1. :) bollywod filmlerini zaten çook severim sayısız filmde izlemişimdir ama Katrina kaif beni korkutuyor İzleyemiyorum ondan bu filmi:=) ama Filmi güzel anlatmıssın yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. korkutuyo mu?neden ki? ay çok merak ettim nedenini.. :)
      bana göre oyunculuğu baya baya iyi..+ nasıl denir bilmiyorum ama çok hoş bi kadın..seksi bile denebilir yani.. :)

      bu arada beğenmene sevindim.teşekkür ederim iltifatların için..^o^

      Sil
  2. Oldukça eğlenceli bir film :D
    Abisinin sana güveniyorum hacı hadi evlendir abini demesi üstüne bulunan yöntem ve kızın ailesinin laps diye olaya atlaması Höönk! La ne ediyor bu Hintliler dedirtti bana :D O çiçekli otobüslerden yapalım senin düğüne shbdhjsdbjadjhvbj

    Kısa bir not o kadar çiçek bol böcek ve arı çeker sanki ^^ Ne edeceksin bu durumu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hızlı adamlar napsın..1 milyar insan var hazır bulmuşlar damadı tabiki kaçırmıycaklar.. :D sırada bekleyen bi sürü kişi varken hemde..^o^

      çiçekli otobis tebiki güzel ama o börtü böcük işini napcaz benimde bi fikrim yok..çok tırsıyorum böcüklerden.. :D
      ama yinede hertürlü gideri var..otobüs zaten efil efil,ankara'nın bağlarından girdik mi çıkışımız nasıl olur bilemiyorum.. :D

      Sil
  3. Bence çok guzel bir film

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar