Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Mim: Güzeller İçinden Bir Seni Seçtim

Deli Kız'ım yine boş durmamış bir mim uydurup blogosfere renk katmış. Bu defa ki mim konumuz bizi bizden alıp derbeder eden güzel Koreli erkekler. Yakışıklı yerine güzel sıfatı özenle seçilmiş, itina ile servis edilmiş. E hadi karıştırıp sayfaları en güzelinden beş erkek seçelim hemen (:

Uuuups! Hatırlatmam gereken bir kaç şey ; (Deli Kız'ın kullandığı şekilde paylaştım)


1.       Mümkünse mim başlığı benim kullandığım şekilde olsun ki sonna arayıp durmayam “oluum bi zamanlar böle bi mim vardı” diye D: (ama siz daha güzel bi başlık bulursanız onuda ekleyebilirsiniz yanına sorun değil)

2.       Listeyi hazırlarken gay yada biseksüel olmaları bizi ilgilendirmiyo benim kastettiğim burada cinsel tercihleri değil bahsettiğim şey tamamen bir kızdan daha güzel yüze sahip olma özellikleri.. bu yüzden listeyi hazırlarken bu ayrıntı unutulmazsa sevinirim..

3.       Bide bazı aydıllar kız kılığına girdiklerinde gerçekten bir afeti devran oluyolar kabul ama sadece kadın kılığında öyle oluyolar (gerçi bence hepsi kadın kılığında füber süper oluyolar o da ayrı bi konu) bu namcalarıda liste dışı tutarsak asıl kalbe zarar olanlar ortaya çıkacaktır..

4.       Listeyi en fevrıt 5 kişi ile sınırlarsak çok mu ileri gitmiş olurum? tamam 5 asil 2de yedek yapalım bu pazarlığı da kapatalım D: (sadece aydıl olmak zorunda diil listeye güzellikleriyle meşhur aktörde dahil edebilirsiniz :D)

5.       Son olarak mim en fazla 3 kişiye şutlanırsa ve tek seferde 85 kişi mimlenmezse sanırım herkese mimleyecek adam kalır D:

Lee Jun Ki
Düşünmeye gerek yok bence Dünyanın en güzel erkeği deseler adını vereceğim isim Lee Jun Ki. Zarif bedeni ve asla ödün vermediği güzellik takıntısıyla bu birinciliği sonuna kadar hak ediyor.

Kendisine göz yaşları eşliğinde bir erkek bu kadar güzel olmamalı silkelen ve kendine gel be adam! demek istiyorum. (Hatırlayın Yargıç ve Arang dizisinde SMA bile yanında çapulcu gibi kalmıştı)
Jang Geun Suk
2. sırada yine çok sevdiğim bir isim haklı yerini alıyor. Dolgun dudakları, ince fiziği ve titiz halleriyle muhteşem görünmekten asla ödün vermeyen Jang Geun Suk. Yanında çok az kadının hayat bulduğu güzel delikanlı başınızı taştan taşa vurmak için iyi bir neden.
Heechul
3. Güzel dendiğinde adını anmayanın çarpılacağı bir isim varsa o da Heenim'dir arkadaş! Başka açıklamaya gerek bile yok Heechul Özledik Reyiz ;)
4. sırada Infinite grubunun güzeller güzeli üyesi var  Sungjong. Delikanlı özellikle gözleriyle etrafta ceylan gibi gezen bir dilber misali ahsdbhvbkjds 
 5. sıranın sahibi No Min Woo öyle işte :'(

Allahım depresyona giriyorum galiba yeter bu kadarı diğerlerini de siz düşünün banane ya gidiyorum ben.

Durun bir dakika ben yandım sizde yanın diyerek mimi paslayalım hemen. İlk pasımı Astrea ikinci pasımı Supercel' e ve son olarak kaçın kurası ilan edilmiş olan Hikaruivy hanıma yolluyorum. İyi günlerde depresyona girin canlar (:




Yorumlar

  1. bak no min woo benimde listemdeydi ama dedim başka biri eklesin bari bu güzelliği listesine :D bencesi güzel güzel listeler çıkacakmış gibime geliyo.. zira keypap ve keydrama alemi güzel erkek kaynıyo.. gerçi kırk yıl düşünsem ilk 2'deki adamlar gelmezdi benim aklıma D:D:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yani yaaa??!?!?!!?!?!? Cidden JunKi ve Sukkie aklına gelmedi mi?????? Sektörün güzellikleriyle nam salmış iki önde giden insanı (: Oy ♥

      Sil
  2. Minwoshi'yi ben ekleyeceğidim yaaa :( Sukie'yide düşünüyodumdu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç kaldın işte kaparlar adamın elinden güzeli dsnmldfnşklfndls

      Sil
  3. Jks Erkek güzeli yahuu :)) ondaki şaçlar kim de var :) ve no min woo'yudaa uzun saçlı daha bi güzel gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durumu sadece saçlara indirgemek acımasızlık olmaz mı ama yeaa :D

      Sil
  4. şincüüüüük ben bi kere nası seçim yapıcam bunca güzel arasından, onu düşünüyorum :))) bi de yeni nesle özellikle bulaşmamaya çalışıyordum, kai'miş luhan'mış uzak duruyordum ama yeminimi bozduracaksınız ülen! :D neyse, sağolasın cadım, bi ara seçelim bakalım güzelleri ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7 taneye kadar yolun var ama 5'ten sonrasına yürek dayanır mı bilmiyorum :'(

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar