20 Nisan 2013 Cumartesi

Mim: Kimleri okuyorum?


Sevgili La Fea güzelliğinin yolladığı mim ile karşınızdayım canlar. Mim yazmayıda ne özlemişim peş peşe geldi neyse ki (:

Öncelikle blog olayına çok sonradan vakıf olmuş biri olarak Kimbapsushi insanını (bak ne kadar yabancılaştırıyorum kendimi :P ) ayrı bir yere koyarım.  Ukala bir blogger (!) olarak tanınan bu şahsiyet  ve yanına aldığı La Fea insanı blog olayı güzel bir şeymiş diyerek bu dünyaya ısınmamı, forumlardaki gerzek tiplerden soğuyup sıyrılan sıtkımı yeniden hale yola koymamı sağladılar. Onlar sayesinde girdiğim bu dünyada Hikaruivy'i fark etmem sonrası olaylar gelişti,  en sonunda blogosfer cadı kazanına merhaba demek zorunda kaldı gönülsüzce.
Yani bu bir sır ama -Bez Cadıları aslında bambaşka bir yüzüyle kendisine yer arayan bir site olacaktı. Kısmet blogger ailesine katılmakmış. 

Kimbapsushi'ye ukala deme nedenim severken öldürmek falan olsa gerek yoksa sanılanın aksine şeker topu gibi kız jkadbjlskbvdj (Karizmasını da çizeyim azıcık değil mi??) 

Okurken sürekli keyif aldığım ve ucundan bucağından bir şeyler öğrendiğim isimler girdi sonrasında hayatıma. Duruşları hep ayrı bir yerde durmalarını sağlıyor benim için ;) Bak şimdi yukarıda adı geçenler pis kaka demek istemiş olabilirim ajkbhda Bu isimleri verelim hemen Winpohu ve Kaktüsçiçeği. Winpohu daha şiirsel duyguların kızı geliyor bana hep, onu okurken etrafa serpiştirilmiş bilgilerden keyifle tadıyorum Kaktüs şu sıralar yokluğu oynasa da  
onun sayesinde Ji Sub'a dair (diğer öğrendiklerimi merak ediyorsanız kendiniz bir göz atın) bir çok şey öğrendim. Bir çok benzer zevkimizde bize kalsın değil mi?

Masalevi bu iki bayandan ayrı tutamayacağım bir isim aslında. O da sessizliğini koruyanlardan,malum iş güç derdinde o da ^^ Hepsinin kapısına özledik mesajı bırakmak şart aslında (:

Güzzi benim çok eskilerden forumdan tanıştığım bir arkadaşımdır. Forumda da elinde olmadan etrafa saçtığı çılgın fikirlerini şimdilerde blogosfere yayıyor ve iyide yapıyor. Özellikle Kore'de başına gelen (!) olaylar ile ilgili yazılar ile anılsa da ben en çok anlık oluşan kişisel ve geçmişinden gelen yazılarını seviyorum. Delidir ama diye ek yapsam mı ki??

Ve son olarak yazı başlığından kimin yazdığını tahmin etmeye çalıştığım ve her yazıda ayrı eğlendiğim Sevgili Günlük kızları (: Çatlak 4'lü olarak yollarına devam eden kızlar Arya'nın psikolojik durumuna göre peş peşe yazılar çıkarmasıyla ünlü, Cinnet'te ondan aşağı kalır değil elbette (:


Farklı İsim olacaktı Haniiii! diyenler içinse 

Her Boku Bilen Adam farklı sayılmaz aslında okurken zevk aldığım bloggerlardan.  Her konuya dair fikrini açıkça yazması çok hoşuma gidiyor.

Teyze oluyorum ki ben başlığı altında incelense de çok uzun zamandır takip ettiğim içimdeki Derya Baykal'a dur diyebilme nedenim olan Ne desem Beğenirsin blogu da mutlaka görmeniz gerekenler arasında. Özellikle şu günlerde kapı süslerine takmış durumdayım, süpersiniz bayanlar (:

Hünerli Bayanlar blogu yemek ve tatlı tarifleri için önerebileceğim bir blog. Denedim yaptım ve cidden keyif aldım, sonuç güzel olunca ;)

Yeni keşfettim sayılır bir kaç aydır yazılarını okuyorum ama keyifle, içimden geçenleri çat diye koyuveriyor en güzel haliyle (: Kaptanın Zehir Defteri okumak için tavsiye edilecek özel bloglardan bence (: 

Uzun zamandır yazmıyor ama Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız okumakta çok hoşuma giderdi, özellikle kendince oluşturduğu hikayeleri anlattığı çizimlerden oluşan postları hala güldürüyor beni (:

Herkesler uzaklaşmış blog dünyasından bir uzak kalmış blogger daha paylaşayım Üfürükten Prenses ilk blog dünyasına girdiğimde okumaya başladığım isimlerdendi. O da uzak kaldı ama :'(


Siz kimleri okuyorsunuz bakalım Kimbapsushi ve winpohu shi???

11 yorum :

  1. Tamam, Ben♥Ben dedikten sonra tüm bu ukala laflarını falan hak ettim, biliyom. Yine de aramızda kalabilirdi:D
    Ayrıca döverek sevmişin ama sonuçta güzel sözlerinçün teşekkür ederim. Ben artık eskisi gibi blog okumasam da cadı kazanına illa uğruyorum bunu bilesin. Bu blog da bende özel bir yerdedir yani^^
    Cevaplamadığım rahat 20 mim oldu. Demetgız da yollamış oy dağlar. Söz vermiyorum ama yazmaya çalışıcam gacım^^'
    Tekrar sağol öperim♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl sızmışsa bilinçaltıma o kalpli kimki kapıl hallerin sonuç ortada jjfdsbdjf

      Peş peşe mim yazarak mim kraliçesi olmayı deneyebilirsin belki ?????

      Sevgiler benden ♥

      Sil
  2. Tenkyu beybi :) Kimbap kız da pek çekti kendini di mi? :)) Silkelenmesi lazım. Üfürükten prensesi ben de okurdum. O da yılda bir kere falan yazıyor artık. Diğer blogların bazılarını bilmiyorum bakacağım. Faydalı sayıyorum bu postu :) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesler geri çekilmiş bir içe kapanmış ne olacak bu blog dünyasının hali bilmiyorum ki (: Toparlanmak şart (:

      Sil
  3. bu aralar çok yoğundum bloga hiç gelemedim ama ssayende gelmezk farz oldu tüm söylediklerin için çokk sağ ol can cağızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zorla çağırırım getirtirim :P Bunları düşündürten sizsiniz hiç adam kayırma işine girmeden oldukça objektif yorumlarda bulundum bence (:

      Sil
  4. guzummm teşekkür edeyim öncülükle Ç4 adına.. sonrada cevapladığın içün mersi boku :D zira bi ara bu mimi unutmuştum ben şahsen kendimce.. çok takip ettiğimiz görüştüğümüz yaptığımız bıloggır arkadaşlar artık yazmıyo en çok buna üzüldüm bak ben senin yazını okurken.. halbusi bi kaktüs çiçeenin so ji sub külliyatına yeni sayfalar eklenir diye bekliyodum ben meselası.. umarım herkes geri döner.. bir döner pir döner.. sizin bılok hakkındaki sevgimi kustuğum aşkımı ilan ettiğimi zaten biliyosun amanda aman pek güzelsiniz pek cicisiniz deyip tahada kaldırmıyım bi tarafınızı D:D: egonuzu canım egonuzu D::DD:DDDD: seviyorum ulan sizi... o kadar işte açık ve net..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizi seviyorum ♥ Hastalık günlerimde kapıma bıraktı Fea mimi sağ olsun ben artık ümidi kesmiştim bu mimden son anda elime geçti. Bende olabildiğince objektif cevaplar verdim yani adam kayırma işi değil gönül meselesi ;)

      Sil
  5. Vay be godesuda kafama yedigim terlikler geldi aklima. Beybiler prens kavgalari... Baciiimmmm yaslandik hay lanet.... Saka maka 5 senedir falan tanisiyoruz haaa. Bir gun gul cemalini gormek de nasip olur belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden yaşlanmışız :D ama insan o terlik olayını gizli tutmaz mı canım yaa tam hanım hanımcık olayına inanmaya başlıyorlar bir terlik olayı alıyor yine :P

      Günün birinde bir çocuk menüsü yiyeceğiz seninle, inanıyorum ^^

      Sil
    2. Gorustugumuz yerde aklima gelecek ilk sey bu zaten. 40 yil sonra olsa bile o menu yenecek arkadas

      Sil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...