3 Nisan 2013 Çarşamba

Son Dönem KPOP Keşifleri 3

Eveeet yeni bi keşif dalgasıyla yine beraberiz.. :D


İlk şarkımız Boyfriend grubundan geliyor..Değişik bi klip olduğunu söyleyemem tipik bol danslı kore klibi ama şarkıyı sevdim baya baya favorim oldu diyebilirim..İkiz üyeleri barındırmasıyla çıkış yaptığında medya da baya ilgi odağı olan bu grubun,klip vasıtasıyla meşhur ikizlerinin zayıflaya zayıflaya cücük kadar kalmış olduklarını da görmüş oluyoruz bu bahaneyle..


SS501'in sevimli üyesi Heo Young Saeng ikinci single'ını geçtiğimiz hafta piyasaya sürdü..İlk solo albümündeki cool imajına göre bu sefer sevimli tatlı çocuk imajını benimsemişler sanırım..Çok bi artısı olduğunu söyleyemem, grup bi aradayken dinlemek keyifli ama solo olunca bi anlamı yok gibi..Tutarsa SS501 fanlarının hatırına olur zaten.. :) Ayrıca şarkının ismi  bana daniel'in filmini hatırlattı nedense...(kkkk) :D


Geçen sene çıkış yapıp,ortalıkta ismi çok dolanan çaylak gruplardan biri de Lunafly..Onlarla ilgili hergün mutlaka bi haber okuyorum ama bugün ki haber başkaydı..Klipteki arka planda dans eden kızlardan biri Türkmüş.Hangisi olduğunu bilmiyorum ama klip sonunda teşekkür kısmında ismini gördüm bende..Ayrıca şarkı Bruno Mars'ın bi şarkısı olup gayet güzel bi şekilde cover yapılmış..Beğendim,bu çocuklarda iş var...


Ve yine bir radyo keşfi.Geçen yazın baya popüler bi şarkısıymış aslında  ve BEASTiın Amerika'ya çıkartma yaptığı bi albümmüş yanlış okumadıysam eğer..Fakat ben o zamanlar Suju'nun albümüyle içli dışlı olduğumdan farkedememişim..Dinleyince baya sevdim..Ritmleri ve insanı mutlu eden bi yapısı var şarkının..Tek sorun ise çocukların tipi..Görmeden izlemek lazım .. D:

Son olaraksa kpop sayılmayan bi şarkı.Müzik kanalının birinde gördüm içinde çipiller ve kore yazıları görünce ilgimi çekti.Papyon diye bi grupmuş.Selami Şahin'in meşhur şarkısını coverlamışlar ama yapmasalarmış daha iyiymiş bence..Neyse klibe gelirsek çekimleri G.Kore'nin Busan kentinde gerçekleştirilmiş..Listeye de bu yüzden girdi..






Benim bu sefer ki önerim aşık olduğum seslerden geliyor.


SM aşık olduğumuz sesleri yeniden önümüze atarken idolleri küçümseyenlere kıs kıs gülmeye devam ediyor.



4 yorum :

  1. bu yazıya nasıl olurda yorum yapılmaz yahusu... şimdi ama bunlar baya geç kalınmış keşifler olmuş yavru.. millet bunları keşfedip üzerine tapularını geçirip özerk cumhuriyetlerini bile kurdular :D boyfriend'in sanırım tek dinlediğim şarkısı.. ikiz mi?? yahu manyahmısınız sayın kore zaten benziyonuz oluum bizim gözlerimizden ne istiyonuz..
    Heo Young Saeng ben bu şarkısını beğenmedim bundan öncekisi çok daha şukellaydı bencesi. ben bu çocuğu solo dinlemeyi grup içerisinde dinlemekten daha çok seviyorum.. bide hala SS501 fanı varmı ya?? yok ki artık öyle bi grup.. çok mu ani olsu bunu söylemem..
    Lunafly kalp ben..nasıl seviyorum ben bu grubu anlatamam.. artık bunda Sam'in kazak oluşunun etkisimi dersiniz Teo'nun gay oluşumu dersiniz Yun'un yahuşuhluluğumu dersiniz yoğsama şarkılarının kalitesimi dersiniz ben bilmem.. ama gerçekten piyasada fazlasıyla harcanan ama dünya çapında da bi o kadar tanınan bi grup hatta fransız bir dergimi kanalmı tam olarak bilmiyorum bunlarla ropörtaja neyim gelmişti teee fransalardan kalkıp.. çok başarılılar.. kavır dinlemeyi çok bi severim çok başarılı kavırları var bu bebelerin.. zaten albüm şarkısından çok kavırları var :D geçen japonyadaki konserlerini izledim yazık yaa bildiğin böyle bi tiyatro salonu gibi bi yerde 200 kişiye verilmiş.. lan dedim yeni yetme bebeler onu imza günü niyetine yaparken adamlar 200 kişilik konser vermişler bildiğin özel konser gibi bişiy olmuştur o :D
    Beast no comment
    papyon'da türkiyenin 1D'si siye çıkış yaptılar korede ne alaka diye izlemiştim bende.. niye bu kadar kötü bi kavırın klibine bu kadar para harcadılarki diye düşünmüştüm.. bunlarında ilk albümü kavırlardan oluşuyo.. beğenmedim oturup kendileri yazsınlar.. olmamış türkiye'dekiler kavır işini beceremiyo..
    SM bülbülleri kalp ben
    bu yazıyı hanginiz yazdı laa atın imzanızıda anlayak D:D:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın,biraz geç keşifler oldu.. :D ama şer güçler olarak özerk cumhuriyetleri taciz edeceğimden emin olabilirsin..kkk

      boyfrien'in ilk dinlediğin şarkısı bu mu hakkaten..adamaların çıkış parçası bile boyfrienddi ve baya ilgi odağı olmuşlardı o şarkıyla ya nys bu da fena değil..ikizlerin yüzünden tanımıştım bende.. :D

      young saeng iyi fena değil ama grup içindeki performansı daha iyiydi sanki..hatta onun yüzünden dinlerdim biçok şarkıyı..soloda da let it go şarkısını çok sevmiştim hala dinlerim ama bu biraz tırt geldi bana.. :D
      ayrıca ss501 yok demen bu zamana kadar alamadığın okların üzerine hücum etmesini sağlayabilir ki ben sesini çıkarma derim bu yüzden.. :D

      wooaa lunafly dedikodularına bak sen..ayırt edemiyorum kim kim diye ama 2tanesinin sesi harika.arkadaki kız gibi çocuğu gözüm tutmadı nedense..^o^

      anaa arya beast'e niye bişe demedin merak ettim..sevmiyomusunnn?

      yeni bi soluk mu getirmeye çalıştılar acaba diye düşünüyorum papyon konusunda..lakin nereyi tutsam elimde kalıyo..sesi kısıp izledim klibide zaten..

      sm ballad baharın önerisi..çok güzel dimi..bazen onu sujuyla ve bilimum göz koyduğum bebeyle -vakti zamanında- hiç tanıştırmamam gerektiğini düşünüyorum.. :D nedense..^__^
      bizim imzalar vardı nolmuş onlara?sen söyleyene kadar hiç farketmemiştim ben.. :(

      Sil
  2. Öncelikle keşiflerinin bir kaçı benim için eskimiş olsa bile senin sayende birkez daha dinlemek çok güzellerdi :)

    Lunafly ekibi benimde şu bi kaç zamandır dinlediğim ekiplerden biri gerçekten çok iyiler ;)

    Bayağıdır taslak olarak duran yazılarımdan SM Ballad ekibine değinmen de ayrıca süper olmuş onların sesleri her daim huzur verici olmuştur heleki o seslerden biri Kyu hyun sa benim için tamamdır :)

    Yine çok güzel bi yazı olmuş devamını bekliyorum mutlaka ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim asya..
      Lunafly gerçekten ümit vaadeden bi grup.ama tanıtımı çok iyi yapılmamış sanırım..:)

      SM Ballad Baharın önerisiydi..şirketin güçlü ve yanık sesli idollerinin bulunduğu bu albüm fikri güzeldi ama devamı gelmedi ne yazık ki.. ^_^

      Sil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...