28 Mayıs 2013 Salı

Son Dönem KPOP keşifleri -5-


Kpop keşiflerinin 5. postuna albümlerine,singlelarına ve habire yapıp durdukları çıkışlarına bi türlü yetişemediğim B.A.P bebeleriyle başlıyoruz..Daha önce tanışıklığımız olmadı bu kadar görünür olmalarına rağmen ama çokta geç kalmamış sayıyorum kendimi..
Şarkıyı çok beğendim bayadır dinliyorum ama klibin bu kadar şiddet dolu olmasını sevmedim..Bi ara acaba counter strike oyunu falan mı açtım yanlışlıkla diye düşünmedim değil..Neyse herşeye rağmen One Shot şarkısını çok sevdim.. :)



İkinci klibimiz kpop'ın efsane gruplarında Shinhwa'ya ait..Kendi şirketlerini kurduktan sonra çıkarttıkları 2.albümde bu sefer bayaaaa bi farklı koreografi izlemişler gibi görünüyo..Şarkı ne kadar güzelse klipte bi o kadar korkunç..(bana göre) Venüs klibindeki havalı ahjussiler gitmiş yerine yeni yetme çaylak idoller gelmiş sanki..Farklı çıkış yapalım herkes görsün tanısın der gibi 3.44 dk boyunca fazlaca feminine hareketlerde bulunup, bol bol kız idoller gibi davranıyolar..Hatta kıvırma konusunda hepimizi ezip mezdekeye bile katılabilirler bence.. :D Dansçılar dersen ooo uçmuş gitmişler filan..Tüylerim diken diken oldu yeminle.. >o<
Ayrıca şarkının açılışında dans eden amcaa..Kimsa sana bunu söyledi mi bilmiyorum ama çok tiskinçsin söyliim dedim.. bööykk o.O



Üçüncü klibimiz ise 2 senedir geri dönüş yapmaları beklenen 2PM grubuna ait..Şarkı güzel,klip çok hoş,danslar ise gerçekten farklı..Çok beğendim,kesinlikle 2 sene beklettikleri kadar var..Çok başarılı bişi ortaya çıkartmışlar..Ayrıca bu klipteki imajlarına bayıldım..O nasıl cool görünmektir,o nasıl bi auradır çözemedim ama Taecyeon'dan gözümü alamadım ya..Neyse fangirle bağlamadan diğer şarkıya geçelim en iyisi.. :D



Kapanış şarkısı ise Alex'e ait..Sanıyorum We Got Married programı için yapılmış bi şarkı ama çook güzel..Alexciğim edebiyle şarkı söylerken yine kitleleri peşinden sürüklemeyi başarmış..Mutlaka dinleyin..
Ayrıca canlı versiyonunu dinliycem link ver bana derseniz burada ,wgm görüntüleri eşliğinde dinlemek isterseniz oda burada...


Z Cadısı diye baş tacı ettiğim güzellik bu Alex durumunu atlatabilmek için neler çektiğimi, o WGM stüdyolarını basmamak için ne direndiğimi bilmiyormuşçasına bu paylaşımı yaptığın için teşekkür ediyorum >.<

Neyse ben yeni duyduğum bir şarkı yerine eskiden beri severek dinlediğim bir şarkıyı paylaşacağım bu defa (: hem madem bir değişiklik yaptık tam olsun diyerek Mandarin diline olan sevgimi bir kere daha göstereyim ^^

Ve  Kpop keşiflerinin 6. sı için hazırlıklara başlayacağım ^^
Keyifli dinlemeler :



2 yorum :

  1. lokumum süpersin ,seçimine bayıldım..godesudayken playlistte dönüp duran şarkılardan biriydi bu..çok uzun bi süre dinleyip bırakmıştım bende ama şimdi dinleyince yine o günlere döndüm.. ^o^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi eskiyi yad etmiş gibi oldu ^^

      Sil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...