19 Ağustos 2015 Çarşamba

King of Masked Singer: Sesi Olan Ortaya Çıksın ;)


İdol olarak müzik kariyerlerine devam ederken geri planda kalanların,
Oyuncu olmalarına rağmen sesini kanıtlamak isteyenlerin;
Yüzlerini gizleyerek,
Kameraların karşısına geçtiği bir müzik programı.



Bence çoook öze bir program (:

En yüreğime dokunan performanslar; 
                        

 Tahmin edildiği üzere Beast - Dongwoon  


O muhteşem sesini bizden gizleyebilirmişsin gbi Hongki :'( 

BTOB Sungjae imiş beyefendi. Artık gözüm üzerinde delikanlı ;) 
Eşlik eden F(x) Kahi 




Muhteşemsin Kim Yeon Woo


Benim için en özel videolar

Çok hoş bir düet için tıktık



Bu da size büyük bir sürpriz olsun ;)
İzlemek için tıktık




Sizin program hakkındaki düşünceleriniz ne?
En sevdiğiniz performans hangisiydi?
Ve programa kim katılsın isterdiniz :3









5 yorum :

  1. Bu programa bayılıyorum ya çok güzel sesler var maşallah, hemen paylaştıklarını dinlemeye başlıyorum ;) Bu arada Oh Yoon Joo yazılarını özlemişim, bizden ses seda çıkmasa bile sen yaz emi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, teşekkür ederim. Özlenmek güzel şey :') Eski bloggerlar olarak çok mu çok sessiz kaldık :'(

      Sil
  2. Vayy bu programı ilk defa duyuyorum çok ilginçmiş ben de şarkılarını dinleyeyim hemen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Performansları izledikçe bağmls olacağın düşünüyorum ;)

      Sil
  3. Kimse kalmamis gercekten düzenli yazan.. devam lütfen :)
    .

    YanıtlaSil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...