Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

She Was Pretty Deneyi!?

She Was Pretty + onion

Sonunda bende  She Was Pretty şirinliğiyle tanıştım. 
Bölümler peş peşe akarken yine rahat duramayıp 
kendimi pazarlara vurdum ve beyaz soğan buldum (: 

Daha önce bildiğiniz üzere 
The Greatest Love  dizisindeki (dizi yorumu için tıktık) mizansenle 
tanıştığımız küçük patates deneyimiz
-ki ben ona Ding Dong duyordum-
yapmıştım. 

Neydi ki o diyenler için   tıktık 

En son hali için tıktık 


Evet, gelelim şimdi mevzuya (:
Küçük soğancık an itibariyle
 Siwon oppasının 
askerliğine denk geldiği için adına Siwonie diyelim ^^
(Ah, Siwon kim derdi ki gün gelecek sen soğana oppa olacaksın kkk)
She Was Pretty + onion

Uri Siwonie için öncelikle;
*Yüz çizmek için kalemler, 
*Beyaz bir soğan, 
(Ben gibi takıntılıysanız ufak bir pazar macerası sonrası alınacak)
*Bir bardak su
*Deliyseniz keyfe göre süslemelik eşya ;)



She Was Pretty + onion
Kalemle önce hatları belirlemeye çalıştım, 
malum yaşlılık el titremesi bol oluyor (:

She Was Pretty + onionShe Was Pretty + onion
 Gözü çok küçük oldu sanki büyütelim biraz düşüncesiyle 
Japon animelerine ramak kalan gözler çizmekten son anda vazgeçtim :3 


She Was Pretty + onion
Biraz Cadı dokunuşu şart oldu ama sana Urii Siwonie ♥♥♥ 


Ve huzurunuzda elde süpürgesiyle 
Uri Siwoniyaa!  


She Was Pretty + onion

Nasıl olmuşuz, yorumlarınızı bekliyoruz :3


Güncelleme: 03,12,2015


Uri Siwonie asilik yapıp saç bırakınca şapkayı bir kenara atmak zorunda kaldık :')

Ama böyle çok daha fiyakalı oldu kerata kkk



Yorumlar

  1. Yapımı kolaymış. Tatlıda olmuş.
    Ayy evet ya benim yakısıklı askere gidiyormuş Changminde gidiyormuş.
    2017 de.dönceklermiş.
    Siwonie mi yapsam kendime:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapımında bir şey yok zaten soğanı bardağa oturtmak yeterli kkk Süsleme çeşitleri için "she was pretty onion" yazarak google görsellerde arattığında insanların ne kadar yaratıcı oluğunu göreceksin ;)

      Sil
    2. Tamam teşekkürler söylediğin için:)

      Sil
    3. Favori soğanlarımı paylaşayım seninle
      http://d2xosoyzehxi5w.cloudfront.net/wp-content/uploads/2015/10/15-onion-growing-trend-inspired-by-korean-drama-she-was-pretty.jpg

      Sil
  2. Çok şirin olmuş bu amaa :)

    YanıtlaSil
  3. bizim soğan dizidekinden daha asi imiş, saçları kalın telli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ortadan ikiye ayrılıp iki baş verdi bir de kerata :D

      Sil
  4. Çok güzel olmuş, ne yalan söyleyeyim benimde yapasım gelmişti :)
    Dedi ya mikropları, virüsleri uzaklaştırıyor diye, eşim gülmeyecek olsa yaparım hani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne bu diye soranlara ben öyle söylüyorum kkk Soğuk algınlığına iyi geliyormuş bende süsledim daha şirin oldu falan diye etrafta farkında olmadan soğan yeşerten bir sürü insan var :D

      Sil
    2. İnsanımızı seviyorum yaaa :) iyi yapmışsın :)

      Sil
  5. Ya bir şey sorcam hep merak etmişimdir. Kokmuyor mu soğan :D Diziyi izlerken de hep merak ettim hehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğan suyla temas ederse çürüyor o nedenle su köke değecek şekilde ayarlanırsa çok sağlıklı bir soğanın oluyor :D Yeşil soğan için mkemel bir çiftçilik örneği hem ^^

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar