5 Şubat 2016 Cuma

Ankara'ya Uçan Cadı

Selaaaaaaam!

Ailenizin Cadısı yeni yıl, yeni dilekler kapsamında
ilk şehirler arası gezisine çıkıyor efendim.

İlk hedefim ANKARA! 

Ankara, Ankara güzel Ankara, 
Seni görmek ister her bahtı kara.

Bahtımız 2016'da daha da güzel olsun değil mi?
;)


Bunu blogta neden paylaşıyorum? 

Eğer Ankara'da yaşayan ve bu postu okuyan bir 
Bez Cadıları okuruysanız 
ve bu yaşlı cadı ile
tanışıp bir kahve içmek isterseniz eğer 
Şubat 12'de 
Ankara semalarında süzüldükten sonra 
dolaşacağım başkent sokaklarında.

15 Şubattan sonra muhtemelen uygun zamanlarım olur
uygun olursanız sizlerle tanışıp sohbet etmek
ve mümkünse
Kore Kültür Merkezi'ne gitmek isterim.
Ayrıca Ankara'da gidilebilecek 
Uzak Doğu ile ilgili yerler hakkında bilgi almak da isterim.

Demem o ki;
Mümkünse bir fincan dostluk almaya geliyorum.
Bana zaman ayırır mısın?



3 yorum :

  1. Kore Kültür Merkezini bilmiyorum ama kesinlikle buluşalımmmm :D

    YanıtlaSil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...