Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Kwon Sang Woo / Evli mutlu Çocuklu

5 Ağustos 1976 doğumlu bir aslan burcu. Dae Jeon  şehrinde doğmuş. Şehri merak ediyorsanız tıktık    "0" kan grubunun getirisiyle cesur ve kendine güvenen bir yapısı vardır, her türlü ortama uyum sağlayabilmesiyle tanınır.  Spor hayatının vazgeçilmezidir. Mükemmel fiziğini yemeye, içmeye borçlu olmayacağından emindik zaten

183 cm lik boyuyla selvi boylum diye peşinde çok kız sürüklemiştir. 70kg olarak ölçüldü evlenmeden hemen önce ama evlilik yaramış gibi sanki kendilerine biraz. HanNam Universitesi Sanat bölümü mezunudur . 
 kwonsangwoo




Filmleri:
Pain (2011)
71-Into the Fire (2009)
A Story Sadder than Sadness (2009) 
A Destiny (2007) 
Almost Love (2006) 
Running Wild (2006)
Wild Beast
Love, So Divine (2004)
Once Upon a Time in Highschool(2004)
My Tutor Friend (2003)
Project X (2003)
Make It Big (2002)
Volcano High (2001)

kwonsangwoo

Dizileri:
Dae Mul (SBS, 2010) 
Cinderella Man (MBC, 2009) 
Bad Love (KBS2, 2007) 
Sad Love Story (MBC, 2005) 
Stairway to Heaven (SBS, 2003) 
Into the Sun (SBS, 2003) 
We Are Dating Now (SBS, 2002) 
Delicious Proposal (MBC, 2001) 
Legend (SBS, 2001) 
Man and Woman (SBS, 2001)
kwonsangwoo

kwonsangwoo

Müzik Videoları:
Ji Young Sun - First Love 
Jo Sung Mo - Ace of Sorrow
Papaya - Smile Smile
Project X
Why

kwonsangwoo
kwonsangwoo
Ödülleri:
2010 SBS Drama Ödülleri: Zirvedeki 10 Yıldız Ödülü  (Dae Mul)
2010 SBS Drama Ödülleri: Mükemmellik Ödülü , Special Drama - Actor (Dae Mul)
2005 Korean Movie Association: Özel ödül
2004 25th Blue Dragon Film Ödülleri: Popülarite Ödülü
2004 40th Baeksang Sanat ÖdülleriPopülarite Ödülü
2003 SBS Drama ÖdülleriZirvedeki 10 Yıldız Ödülü  (Stairway to Heaven)
2003 SBS Drama ÖdülleriPopülarite Ödülü
2003 39th Baeksang Sanat ÖdülleriYeni Aktör Ödülü("My Tutor Friend")
2003 40th Daejong Film Ödülleri: Yeni Aktör Ödülü ("My Tutor Friend")
2002 SBS Drama ÖdülleriYeni Aktör Ödülü (We Are Dating Now)

kwonsangwoo
Gelelim bizim oppa-dongseng ilişkimize (dongseng terimine de ne uyumsuzum arkadaş. Sizler için doğru yazım babında google ahjushiye danıştım) İlişkimizin böyle bir isme yönlendirilmesinin nedeni bu fotoğraflar değil bildiğiniz gibi kendileri evli, mutlu, çocuklular kervanında çoktan ilerlemeye başladı. Mutluluk tablolarına bakmak için tıktık
kwonsangwoo
Evet Kwon oppayla yıllar yıllar önce "Love, so Divine" filmiyle karşılaştık. Filmde başrolü paylaştığı aktris Ha Ji Won - ki kendisi unnimdir, candır- ziyaretim sırasında tanıştırıldık. Unnim tuttu elimden gel bak seni tanıştıracak yeni bir oppa buldum, hemde çok şeker peltek peltek konuşmasına bayılacaksın dedi.
kwonsangwoo
 Sırtı dönük olan oppaya arkadan saldıracak bir kaplan edasıyla yaklaştı Ji won unnim, Böö diye tırsıttığı oppaya o an dünya güzeli göründüğümden artık emindim "Annyeong haseyo" dedim fısıldarcasına, "Annyeong"  dedi ve gülümsedi sadece. Amanın cidden peltek bu diyebildim. Sang Woo oppa hafiften kaşları kaldırıp ters ters bakmakla yetindi Ji Won unnime. Anlaşılan oppanın genel reklamını buradan yapıyordu hainAsistanlardan biri gelip muhabbetimize limon sıkana kadar konuştuk, güldük, eğlendik. Çekim için hazırlıklar tamamlanmış, çekime gidiceğiz biz Bahar dedi Ji Won unni, bende iyi sen git oyna o zaman ben burada Sang Woo  ile beklerim. Söz akıllı bir kız olacağım dedim. Karşımda pis pis sırıtan Ji Won unniyi anlamamıştım, anlamamak istememiş te olabilirim. Sen de gelsene kamera arkasından izlersin dedi Sang Woo oppa anlamıştı sanat aşığı biri olduğumu. Seve seve, "olur mu ki?" diye çığlık attım. Onlar kahkaha atarken sete girdik. 

Garip garip etrafı süzmem garibine gitmişti Sang Woo oppanın, Ji won unnide sağ olsun yuvamı yapacakmış gibi olaya dahil olmadan duramıyordu gene. Türkiye'de kilise yok mu niye öyle bakıyorsun deyiverdi. Olmaz mı, var ama benim yaşadığım şehirde bu kadar büyüğü yok dedim. Kiliselere tarihi özellikleri yoksa girme gereği duymadığımı söyleyemedim. Ama sonra aklıma geliverdi. Sizin Santa Haraboci varya benim geldiğim  şehirde yaşamış. Kilisesi hala ayakta duruyor. Bir ara beklerim, sizleri gezdirmek isterim o güzel yerleri deyiverdim. (Benim onlardan ne eksiğim var diyenler için tıktık)Konuyu taa buralara nasıl  taşıdığımı ben anlamaya çalışırken karşımdaki ikili yine gülme krizlerine girmişti.  
kwonsangwookwonsangwoo
Rahiplerden oluşan bir koronun söylediği şarkı çok hoş geliyordu kulağa. Ji won unninin eğlendiği çok belliydi.  Anladığım kadarıyla bol kahkaha gömülmüştü filmin temeline. Art arda çekilen tekrarlar bile ekibin neşesinden birşey kaybetmesine neden olmadı. Saatler sonra çekim bittiğinde zamanın nasıl geçtiğini anlamayan ben ortalığı ayağa kaldırıyordum. Nasıl yaptım bunca zamanı burada heba ettim diye. 
kwonsangwookwonsangwoo
Ji won unni sağ olsun muhteşem dirseklerinden birini geçiriverdi sırtıma. Acıyla döndüm Eeyş! dedim ama yan tarafta gülmemek için kendini zor tutan Sang Woo oppayı görünce bu dürtme için teşekkür ettim çaktırmadan Ji Won unniye (: O zamanlar nam salan haremim Sang Woo oppanında kulağına gidince yazık oldu bize. Bu olaydan bir süre sonra da zaten Sang Woo oppanın hayatının aşkıyla tanıştığı o gün gelip çattı ^^ Kim yaptı aralarını dersiniz? Yine bizim Ji Won unninin işi doğal olarak  Kariyerine ve hayatına mükemmel şekilde devam ediyor şimdilerde sevgili oppam. Arada bir aradığında dongsengine aşk tavsiyelerinde bulunmaktan çekinmiyor kendisi. 
kwonsangwoo


Oppa tanıtımına bağladık işi çok şükür (: Bir daha dergi kurcalamak yasaklansın bence bana. Keyfiniz nasıl? Bu oppa tanıtımlarını devam mı ettirmeli yoksa  hiç olmamış gibi mi yapmalı?








Yorumlar

  1. drama oyunlarının vaz geçilmez vüzü yetenegi mükemmel evli oldugu için üzgünüm ama yine çok seviyorum. sevğiyle kalın by

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylesine aşık olduğu bir kadınla -ki bu kadım Miş Korea :D - evliyken kıyılmazda kızılmazda :D seviyorum eşinide

      Sil
    2. hadi ya bizde bilmiyorduk.Seviyoruz dediksek evlenecegiz demedik sadece iyi bir aktör! yoksa kıskandım ğüzelim ok:)

      Sil
    3. Atarlı cevap :D Neyin kafasındaysan sevdim (:

      Sil
    4. oh yoon güzelik ben sadece manderekiligi sevmiyorum.ben 40'li sizse 20' yaşlarda oldugun beli oluyor.mantiken saten birbirizden çok uzuklardayız ben tarkanı seviyorum derken kimse yanlış anlamıyorsa kwon woo song guda kimse yanliş anlamaz hem ben bir tek woo song için degil park shi hoo'hyun bin'kim rae won ve bunun gibi tüm sanatcilari herkez seve bilir.ok ğüzelik ve kizmak yok öptüm:)merdamert

      Sil
    5. Zannettiğin kadar yaş farkımız yok (: Ben esprili yaklaşmaya çalışıyordum sadece ^^ Sevip bir oyuncuyu sevgiyle anman ya da fanatik derecesinde sevmene laf etmek haddim değil (: Yalnış anlaşılma diye düşünelim :D

      Sil
    6. ok sevgiyle kal öptüm

      Sil
  2. oh yoon belki eski ama sang woo çocuk için evlenmiş!:/bide bana onu savunuyordun çok aşik eşi için öluyordu ya gölerim yaşardi.;( (yepuuda) aç ve oku gerçi ben yinede sayğı duyorum her ne yaparsa yapsın onu çok seviyorun ok.:) merdamert

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlendiklerinde karısının hamile olduğu bilinen bir gerçekti zaten yeni bir haber değil ki bu??? Maksadın ne cidden anlayamadım?

      Sil
  3. @Merdamert Burası kişisel görüşlerin paylaşıldığı özgün bir blog. Yorumlar genelde ''yapıcı eleştiri'' ve yazılan konu hakkındaki soru işaretlerini aydınlatma amaçlı yapılıyor. Kalkıp 15 yaş altı bir imla düzeniyle, saygısız ve tamamen dalga amaçlı yaptığın bu yorumu kazana gelen yorumlara emsal cevaplar başlığı altında inceleyebiliriz. Burada reklam amaçlı verdiğin site adını en azından doğru yazabilmeliydin. Kimi nasıl ne koşulda sevdiğinin önemi yok, umursamıyoruz lakin uslübünün hiçbir piyasa koşulunda alıcısı, talepkarı yok. Sana demem o ki bu yorumu şaka içeren bir uslup ile yazsaydın bizde seni böyle kalaylamaz, hoş görürdük. Lütfen kafandaki dünya etrafımda dönüyor prenses benim minvalindeki düşüncelerini kenara koyup gir bu bloga.

    Sevgilerimle.

    Demet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzına sağlık (: @Mertamert arkadaşım gerekli açıklamayı bu kısma yazmış yenileme gereği duymadığımı belirtmek istedim

      Sil
  4. sang woo oppa benim vaz geçilmezim evlide olsa yinede yakışıklılık devam ediyor bütün dizi vede filmlerini hemen hemen izledim her izlediğimde hayranlıkla seyrediyorum yazdıklarınız da harika okurken sanki bende yaşamış gibi hissetim çok güzel açıklamışsınız okurken eylendim teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar