Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Muhabbet Kuşları ~ İçimde ki Kaynananın Sonu ~

Bilin bakalım dünya umurlarında olmayan bu sevimli kumrular kim? Öyle şeker ve öyle birbiri için yaratılmış duygusu yaratıyorlar ki bende (: 
Bilindiği gibi Tae yeong ve Kwon sang woo çiftinin evlilikleri çok konuşulmuş, düğün dernek işleri olay yaratmıştı (:  O günlerde ben; "Geç buldum, erken kaybettim. Gitti gül gibi peltek dilli oppa" diye hayıflanıyordum. Neden o haldeydim, Ha ji Won sevdam sayesinde izlediğim  "Love So Divine" filmi etkisindeydim hala.
Oppa bütün oppalık gereklerini 100% gerçekleştirirken karısı gözüme çok itici gelmiş, hamile olduğu haberleriyle de hayal kırıklığımı körüklemişti bana neyse (: Hatırlarsanız düğün sırasında Kwon gözyaşlarına engel olamamış, düğünü basıp oppayı kaçırma planları yapan masum kızları galeyana getirmişti.
Gelini ilk bu fotoğraflarla görünce nasıl seveyim ben yahu (: Sonra bakınca filmografisine hatunun zaten defalarca izlemişim kendisini, ama hiç gelin gözüyle bakmamışım tabii :D


Gelin kızımız "Sad Movie" filminde Cha Tae Hyun'un sevdiği kasiyer kız olarak, "Crazy Waiting" filminde JGS'in kız arkadaşı olarak, "I'm Sam" dizisinde öğretmen hanım olarak, "Marrying a Millionaire" dizisinde sunucu olarak karşımıza çıkınca güzelliğiyle aklımda yer edindi.
Aslında "Marrying a Millionaire" dizisinde aklıma takılıp yeniden gözüme girdi kızımız.Dedim bu güzel kızı nerelerde gördüm daha önce ben acaba? Bakındım yanında bizim oğlan(: Hemen geçmiş günler gözümün önünden film şeridi gibi geçti.  
Şu adam evlendi diye kızabilir misiniz? Babalık ne de çok yakışıyor (:
 Babasının oğlu mu diyorlar sana kuzum ^^ Dünya tatlısı maşallah (: Yiriiim oğlum seni ben 


Bu ufacık halleriyle şirinlik muskalığı yapan bu bebe şimdilerde koca delikanlı oldu, Rain amcasının yanında askerlik yapacak neredeyse (: Babası da sonuna kadar övünüyor oğluşuyla (:
                         
Hatta övünme işini abarttıp, Jung Woo Sung'a sende zamanında @tarih'i alaydın sizin kızla bizim oğlanın başını bağlardık esprisi de yapıyor ayak üstü (: JWS'nun kuzuya bakışı da çok ilginç. Bu arada ben hep çılgın gibi aşık adam rollerinde gördüm genelde Damadımızı artık  şöyle havalı bir baba rolü oynasa mı ne???

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~<3~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 Bizim genç aşıklar evliliklerinin birinci yılı için aşk kokan fotoğrafları da paylaşmışlar sevenleriyle. Gelin bilmiyor tabi fan nedir, ne yapar :P Ya da almış arkasına Kwon gücünü dünya yıkılsa umurumda değil rahatlığını sürüyor, bilemedim.





      

         
 
İçimde ki kaynanayı geri püskürtebilen nadir çiftlerden oldu Tae yeong ve Kwon sang woo çifti . Gelin kızımızı sevimli bulmam ona sempati duymam falan derken, kaynaştık iyice (: Darısı diğer unnilerin başına 

Sizce de çiftimiz çok yakışmıyor mu birbirlerine (: 


Yorumlar

  1. hahhhaaa hehe hiç güleceğim yokken iyi güldüm, kayınvalide de oldun bahar bacım ne yaptın sen bir oppa uğruna bir gacı yüzünden kaynana olunur mu hiç sen daha yakışıklı datluuu oppalara layıksın :D :D

    YanıtlaSil
  2. @seastar İçimde ki ruh kaynanalık yapıyor genelde yoksa benden kaynanadan çok yaboo olur kuzu (: Biliyorsun az biraz huyumu hehehe

    YanıtlaSil
  3. Bilmemmi :D kaynana modundan çıkmana yardım edemmi hehe

    YanıtlaSil
  4. Bende tam tersine garip garip fan servis dedikleri olayları yapacaklarına evlenip barklansınlar istiyorum. :D
    Ahh hele popçuların elime kız eli değmedi, erkek sinek görmedim muhabbeti yok mu çıldırtıyor beni. :D Darısı Eunhyuk'cuğumun başına. ^^

    YanıtlaSil
  5. @Seastar Dur az biraz bu modda dolaşayım da bakarız sonra ;)


    @grange77 Elleriyle oğlunu evlendirecek kız bakan anne gibi gördüm seni bir an kuzum ya (: Bende evlensinler istiyorum canım ama birlikte oldukları kızları görünce gönlüm el vermiyor (: İyi seçimleri destekliyorum sadece <3

    YanıtlaSil
  6. göz göre göre yakıştırdı diyelim:)

    yazını okurken aynı duyguları paylaştığımızı anladım. bend e evlilik haberini görünce çok şaşırmıştım doğrusu:) ama adam baştan aşağı aşk için yaradılmış karısına duyduğu tutkuyu bile kabullendirmiş HELAL diyorum!

    karı koca siyah beyaz sexy pozlarına bittim jung woo ile bir ara biz de çekilmeliyiz:)

    yazını okurken aklımdan jung woonun bu çocuğu sevdiği ve kore basınında olay olduğu anlar geldi ki bir baktım o da ne hehehe:) anında eklemişsin:) aşkım benim tabikide geç değil bir iki yıla kızımızla biz de boy gösteririz:)

    o zamanlar gelsin sizlere size özel bloglarınıza röportaj yapıp fotoğraf çekileceğim:)

    YanıtlaSil
  7. yaa çok güzel bir yazı olmuş bu yoon joocum bayıldım :) kwon sang woo bwnim ilk oppam sayılır, ilk göz ağrılarımdan.. stairway to heaven ile hasta olmuştum kendisine, sonra tüm filmlerini izledim. love so divine, more than blue falan çok güzel işleri var kuzunun. o evlenince ben de bi üzülmüştüm ama attığın resimleri görünce insan üzülemiyor yav, oğlu kendisi gibi fıstık maşallah :) Allah yuvalarını bozmasın <3

    YanıtlaSil
  8. @tarih JW'yi itinayla seçmesemde bir şekilde her konunun kıyısından köşesinden olaya dahil oluyor (: E adamı anıp başarısının arkasında ki asıl temelden bahsetmemek olmaz düşüncesiyle adından söz ediyorum çingu ^^
    Artık kızının fotoğraflarında da bir şıklık yaparsın (: JWde böyle güzel bakarsa kızına -ki kızına aşık bir adam olacağı gün gibi ortada- etrafta çok fazla kadın olur (: Aman dikkat :D

    YanıtlaSil
  9. @masalcım bu blog sana inatla spam muamelesi mi yapıyor nedir (: Kulaklarını çektim yeniden çingu kusuruna bakma sen bu bebenin

    İyi dileklerimiz bu güzel çiftle birlikte mutlulukları daim olsun bu güzel insanların da genleri daha fazla canlıda bulunsun (:

    YanıtlaSil
  10. Oppa diyeceğim ama içim el vermiyor :D Ahjussi'yi dizilerinden filmlerinden tanırım ama hanım ahjummamızı bilemiyorum :D
    Yakışmışlar cidden hatta birlikte çekindikleri fotolar çok hoş çıkmış. Bebekleri de çok tatlı maşalllah
    Darısı so ji oppamın başına :P Desem mi ki ay yok demeyeceğim :(

    YanıtlaSil
  11. @supercel ahjushi mi? Kuzum yapma etme yahu (: Ailemizin oppasıdır o :P Nasılda kanatlarımın altına alıverdim hemen :D Darısı böyle güzel zevce bulabilen bütün oppaların başına (:

    YanıtlaSil
  12. yakışmıyooolar hala kabullenemedim bu durumu evlilik varsa boşanmada var boşanmak bir oppanın en yasal hakkıdır diyorum ama müslüman olup kıvanç adını alacak olan oppamı hasretle bekliyorum..illaki andropoza girip genç kızlara kayacak gönlü işte ozaman ben burdayım ahaha (: baharın her yazısının altına içimdeki ergenle yorum bırakıyorum noluyo la bana

    YanıtlaSil
  13. @Demet ben masumum bunu bilir bunu söylerim (: İçinde ki ergeni de al adamı rahat bırak Demet ya (: Oğlu ve karısıyla bence çok şirinler <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar