10 Aralık 2011 Cumartesi

SUNNY / Sseo-ni 2011

SUNNY_Sseo-ni_korean-movie_KangSoRa
Liseli kızlarla itişip kakışarak geçe bir lise hayatı, o yıllarda kurulmuş bir kız grubuyla zamana karşı koymaya hazır mısınız?

Başrollerinde bir benim olmadığım, kızların bugünleri ve liseli oldukları yılları içiçe veriyor. 

SUNNY_Sseo-ni_korean-movie_KangSoRa
Kang So Ra ile bu filmde tanımış olsaydım onu cidden sevebilirdim, ama öncesinde bir filmde izlemiş olmama rağmen hatırlamayıp Leeteuk yanında saçma hareketleriyle izleyerek kendisinden tiksindiğim iyi olmuş (: (Dipnot Leeteuk beylere karşı da en ufak bir sempatik yok (: Z cadısının büyük aşkına rağmen yan gözle bakmak bile gelmiyor içimden ilginç)

SUNNY_Sseo-ni_korean-movie_KangSoRa
Sunny grubunun lideri, ateşli, arkadaşları için ortalığı yıkan  Choon-hwa(Kang So Ra / Hee-kyung Jin) Kızlarla yapılan kavgaları  daha başlamadan sonlandıran yetenekli(!) Jin-hee (Hong Jin-hee  / Park Jin-joo)Sessiz, sakin dururken bir anda parlayan, elinde sopasıyla dolanan Seum Ok(Nam Bo-ra / Lee Yeon-Kyeong),  Güzelim, güzelim, güzelim, Miş Korea benim diye dolaşan bir kızımız (: Bok-hee (Bo mi Kim / Kim Seon-Kyeong), güzel ama buz gibi soğuk bayan sigara Soo-ji (Hyo-rin Min) , Göz kapağı ameliyatı ile kafayı bozmuş Jang mi (Min-yeong Kim  / Su-hee Go) ,gruba en son katılan, telaffuzu yüzünden  sorun yaşayan -ki bu kız gelecek vaat ediyor (:-  Nami (Sim Eun Kyung /Ho-jeong Yu ) 
SUNNY_Sseo-ni_korean-movie_KangSoRa
SUNNY_Sseo-ni_korean-movie_KangSoRa

 Na-mi okulda ki ilk gününde tanıştığı bu gruba katılır ve sonsuza dek birlikte olacaklarına söz verir SUNNY grubu. Ama ani bir kaza onları birbirinden ayırır. 25 yıl sonra, Na-mi evlenmiş, hayatı düzen içinde biriyken yaşadığı eksiklik duygusuyla SUNNY grubunun peşine düşer. Ailesine adamış olduğu günlük yaşantısından çıkıp, hayatının en mutlu anlarını geçirdiği eski arkadaşlarını aramaya başlar.

SUNNY_Sseo-ni_korean-movie_KangSoRa
SUNNY_Sseo-ni_korean-movie_KangSoRa
2  saat boyunca zaman geçişleri, müzikleri, göndermeleri ile size keyifli zaman vaat ediyor SUNNY. Özellikle  kız gruplarının karşı karşıya geldiği anlar favorim oldu. Birde büyüyen grubun birlikte yaptığı planlar hehe :D 
SUNNY_Sseo-ni_korean-movie_KangSoRa SUNNY_Sseo-ni_korean-movie_KangSoRa

Sevgili Nami'nin ilk aşkı da çok eğlenceliydi. Çocuktan gelen her adıma kızararak cevap veren kızımızın şekerden ölmemesi sevindiriciydi (:
SUNNY_Sseo-ni_korean-movie_KangSoRa
SUNNY_Sseo-ni_korean-movie_KangSoRa
Durmayın 32. Blue Dragon Film Awards adayı bu filmi hemen izleyin kazandiblerim (:  (Anam o da ne? Ödül töreni varmış ben nasıl kaçırdım diyenler için tıktık)
SUNNY_Sseo-ni_korean-movie_KangSoRa
SUNNY_Sseo-ni_korean-movie_KangSoRa

Dostluk aradan geçen zamana rağmen birbirinin yanında olabilmek bana göre, yanyana geçirilmiş uzun ama boş zamanlara inat... 





2 yorum :

  1. ahhh sunny.. :D
    çok dertli bi giriş oldu ama son zamanlarda izlediğim en harika kore filmiydi..

    arkadaşlık üzerine (ki benim en dertli olduğum alandır kendileri ) böylesine güzel bi film izlemek beni çok mutlu etti (çokta ağladım bende arkadaşlarımla böyle olmak istiyorumm)..

    + ne anlıyosun bu çekiklerden ,adamların hepsi aynı diyenlere inat bu filmle bir kez daha kore sinemasını neden bu kadar çok sevdiğimi hatırlamış ve anlamış oldum.. :)

    YanıtlaSil
  2. (: Gel diyorum yapalım diyorum Cık diyorsun (: Dertli olduğun konuymuş, ben ne yapayım sorarım sana :D Neyse İzlenmesi gerek bir film :D

    YanıtlaSil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...