Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

32.Blue Dragon Film Ödülleri Ardından

Evet sevgili kazandiblerim, sizler için koşar adımlarla gittiğim Blue Dragon Film Ödüllerinden gecikmeli bildiriyorum ^^ Anacım bu festival 1963 yılında Sports Chosun gazetesi tarafından başlatılan bir etkinlikmiş meğerse.  Bu Film Yarışmasında yarışan filmler bir önceki yılın sanatsal ve popüler filmleri olurken, kesin liste  belirlendikten sonra halk ücretsiz bu filmleri izler ve oylamalar yapıldıktan sonra ödül töreni yapılır. Ödüller içinde en popüler film ödülü  en çok gişe başarısı gösteren filme verilir ve her yıl yapılan ödüllerde geçen yılın kazananları bir buluşma organizasyonuyla el izlerini bırakırlar ödül törenine.
25 Kasım gecesi Seul'deki Kyunghee Üniversitesi Barış Salonu önünden bildiriyorum, çok soğuk bııırrrrr. İşte ödül gecemizin sunucuları da gelebildiler (: 
Kara kışta kıyamette bunları beklerken donduk dışarıda cıkcıkcık Salonlarında misafir ağırlıyor gibi rahat görünüyorlar evet çünkü 13 yıldır üst üste bu organizasyonu Lee Bum Soo ve Kim Hye Soo sunuyor. (Kim Hye'nin elbisesinin üst kısmına bayıldım ben (: Ahjumma 70 doğumluymuş maşallah 41 kere hemide )

Kırmızı halıdan süzüle süzüle yürüyünde gençlerin önünü açın bakalım canlar (: Daha beklediğimiz dünya kadar insan var.
Evet şimdi de peşpeşe kırmızı halıda gezinen masum kız adaylarımızı göreceğiz. Nedir bu beyaz, krem yok yok pudra, az biraz bej .... Bayanlar böyle bir gece de daha alımlı, yeri göğü oynatabilecek, iddialı kıyafetlerle sizleri görmek istiyoruz ^^ Hepiniz bittiniz gözümüzde -zaten pek değerde kazanamamışsınız ya neyse- Hayal kırıklığımı da sizlerle paylaşmak istiyorum anacım (: 
Miss Aynı Perdenin Tülüyüz Biz
Nam-Gyuri ve Han-Chae-Young

 Thang-Duy ve Min-Hyo-Rin
Ryeo won Jung ve Choi Kang Hee
 MonChae Won-ParkBo Young
Elbise çığlık çığlığa ben buraya uygun değilim diye bağırıyor, o bağırdıkça da ailemizin istenmeyen gelini So-ra elbisenin üstüne basa basa parçalıyor etek kısmını itinayla (:  Gecenin en iyi parçalarından biri bence elbise ama bir yerine bakacağız uygun mu diye, bir de giyene bakacağız adam mı diye.
Ailemizin yaramazı Lee-Min-Jung'da teşrif etti kırmızı halıya (: Yaramaz kız bu gecenin tarihini unuttuğu için annesinin dolabından alalacele elbiseyi almış gelmiş gibi duruyor. Yaka kısmı yine hoş geldi bana ama kollarına düşen kısmın kalınlığı göğüslerini garip göstermiş (: Elbiseyle aynı renk çanta alan kızımızın ayakkabısı gümüş mü? Göremiyorum sayın kazandiblerim ^^
Araya biraz yakışıklı insan sıkıştırmasam daralıciim. Bu nedir yaa (: Gecemizin adaylarından Goo Soo ve Lee Jung Jin. Klasik ama çok hoşlar (: Aksini düşünen yoktur heralde.
Gecenin iki ağır topu daha kırmızı halıda (: Lee Min Ho'nun pantolon boyunun nerede bittiğine dair derin şüphelerim devam etmekle birlikte TOP'un çok sönük kaldığı ortada (: Kendi karizmasıyla sallayacak demek ki geceyi 
Gece de beğendiğim nadir parçalardan ^^ Ki ben dantelden tüyden nefret ederim ama onca kıyafet içinde siyahın asaletini sonuna kadar kullandı Yoo Sun shi. 
Boşluk doldurmaca oynayıp gelmiş gibisin kurt unni (: Seni dizilerde ki gibi görmek istiyorum ben ^^ Ödül vermeye çıktığında sen bile alay ettin üsttündekiyle ayol (:
Çok güzel bir renk seçimi kullanan Haneul hanımı yazın Antalya beachlerine bu kıyafetle rahatlıkla girebilir (: Bekleriz demek isterdim ama hatun bu aralar bütün filmlerde oynuyor maşallah (: Görüşmeyelim mümkünse
Güney Kore'nin en güzel kadını Soo Ae yine büyüleyici görünüyor ama sıfır dekolte ve o kalın kumaşla da harap etti beni. Yakasında ki hareket verilmiş kısım hoş dursa da biraz dekolte gibisi yok anacım ^^



Astarla gelseydin Lee Shi Young... İzlerken bile fenalardaydım ııyk... Sunum yaparken elbise nerede bitti nerede başladı anlamak için hayli zaman harcadım sevgili kazandiblerim ^^ 
Sevgili kazandiblerim bu yıl kelebekler  de gülsün yılı ilan edildiği için bütün oppalarımız papyonla dolaşıyor. Lee Min Ho ve Park Hae Il kravat kullanan iki oppa (:





Ödül gecemiz başlıyor sonunda şakşakşakşak... Hoşgeldiniz beş gittiniz mesajlarından sonra ilk ödülü vermeleri için Sevgili T.O.P ve Choi Kang Hee insanlarını sahneye davet ediyoruz. Omo omo od ne? T.O.P onca güzel hatun içinde bahtıma düşene bak diye söylenerek koştura koştura sahneye çıkıyor (: Aşk olsun kazandiblerim bana güvenmiyor musunuz?


Önce açıklanacak ödülü paylaşım sizlerle. 

En İyi Yeni Aktör Adayları

Park Jung-Bum (The Journals of Musan)
Seo Jun-Young (Bleak Night)
Song Yoo-Ha (Petty Romance)
Lee Da-Wit (The Front Line)
Lee Je-Hoon (Bleak Night)

İşte geliyorlar bakın. (İyi ki hendikemi atmışım çantaya) Laaaaps!

Orada olduğu için çok pişman bir TOP izledik işte, ödül veriliyor.  Tebrik ediyoruz Lee Je-Hoon beyleri (:

İkinci ödülümüzün adaylarını açıklıyorum. 

En İyi Yeni Aktris Adaylar 

Kang So-Ra (Sunny)
Moon Chae-Won (War of the Arrows)
Baek Jin-Hee (Foxy Festival)
Shin Se-Kyung (Hindsight)
You Da-In (Re-encounter)


Evet ödülü 
War of the Arrows” filmiyle Moon Chae Won alıyor. 


En İyi Yönetmen adayları


Kang Hyung-Chul (Sunny)
Kim Han-Min (War of the Arrows)
Ryoo Seung-Wan (The Unjust)
Jang Hun (The Front Line)
Hwang Dong-Hyuk (Silenced)





Ve işte ödülü vermek için sahneye Lee Min Ho ve kim olduğu umurumda dahi olmayan kısa boylu bir kız çocuğu geliyor. Kızın tepkiler mi garip yoksa Minho gülmek için bahane mi aradı anlamadım ben yorum sizlerin sevgili kazandiblerim (:
Ve gecenin kazananı “The Unjust” filmi ile Ryu Seung Wan  oluyor ^^

En İyi Yardımcı Aktör Adayları

Ko Chang-Seok (The Front Line)
Ryoo Seung-Ryong (The Front Line)
Yu Hae-Jin (The Unjust)
Jang Gwang (Silenced)
Jo Sung-Ha (The Yellow Sea)
“The Front Line” filmiyle Ryu Seung Ryong ödülü kucaklayan isim oluyor ^^ Tebrikler kendisine ve bütün ekip arkadaşlarına. Evet sırada Kadın adaylarımız var. Onlarda kısaca şöyle;

En İyi Yardımcı Aktris Adayları
Kim Soo-Mi (Late Blossom)
Ryoo Hyoun-Kyoung (Petty Romance)
Yoo-Sun (GLove)
Jang Yeong-Nam (Hello Ghost)
Cheon Woo-Hee (Sunny)




Kazanan  “Late Blossom” filmi ile Kim Soo Mi. Uri halmoniye yardımcı olalım aman gençler (: Dikkatlice yerine oturtalım 


 Bu kadar ödül dağıttık, yorulduk. Biraz da geceye eğlence katalım. Hem de uzaması gerek bu gecenin, reklam falan derken baya para kazandık nihahahaha


Karşınızda T-Ara ve Cry cry. 
Kızlar biraz yorgun gibiler, istedikleri tepkiyi aldıklarını düşünmüyorum seyircilerden^^ Gerçi seyirciler içinde sırf En İyi Aktör adayları bile o kızlara kem küm dedirtmeye yeter ya neyse ^^ Gençliklerine verin siz (:


 En İyi Işık Adaylar
War of the Arrows
The Front Line
The Unjust
Blind
The Yellow Sea

En İyi Modern Tasarım Adaylar

The Front Line
Sunny
The Yellow Sea
War of the Arrows
Detective K: Secret Of Virtuous Widow

 En İyi Teknik Ödülü Adaylar


Detective K: Secret Of Virtuous Widow

Sunny 

War of the Arrows

Sector 7

The Front Line 
evet 3 ödülü peşpeşe açıklıyorum ^^ Sinemayı asıl aklımıza işleyen temel unsurlar olsa da asla yeterli ilgiyi görmeyen bu set emekçilerinin önce hepsine kamsahamnida diyor ve başlıyorum ödülleri vermeye (:

En iyi Kostüm ödülü Detective K 'ye, En iyi Modern Tasarım ödülü The Front Line,  En İyi ışık ödülü  "The Yellow Sea" filmlerine gidiyor.


En İyi Yeni Yönetmen Adaylar
Yoon Sung-Hyun (Bleak Night)
Kim Min-Suk (Haunters)
Kim Young-Tak (Hello Ghost)
Kim Jung-Hoon (Petty Romance)
Park Jung-Bum (The Journals of Musan)
Sinema dünyasına ilk filmleriyle merhaba diyen bu ışıl ışıl filmlerin yönetmenleri içinde zafere ulaşan isim; Yoon Sung-Hyun (Bleak Night)


En İyi Görüntü Yönetmeni  Adaylar

Kim Woo-Hyung (The Front Line)
Kim Tae-Sung (War of the Arrows)
Son Won-Ho (Blind)
Lee Sung-Jae (The Yellow Sea)
Jung Jung-Hoon (The Unjust)


The Front Line aday olduğu hiçbir dalda kaybetmiyor gibi bu gece (: Kim Woo-Hyung omuzlarda evet sayın kazandiblerim elden ele omuzlarda getiriliyor sahneye (: (Hayal gücüm de sapıttı ^^)
Hali hazırda sapıtmışken bir müzik molası daha verelim canlar (: Nedense bu gece boyband kalmamış kızlarla idare ediyoruz anacım ^^ 
Kızlar salonu salladı resmen, nasıl sizlerde eğlendiniz mi?? Neyse daha eve gidicem anacım, Ocakta yemeğim var,  şu kalan ödülleri de verelim çabucak (: 



En İyi Film Adayları

                       The Front Line                                                        Silenced
                      

                             The Unjust                                                      Sunny
                                
War of the Arrows
Beleş gösterimleri izlemek yerine oppaların nerede ne yaptıklarını takip ettiğimden filmlerin hiçbirini seyredemedim (:  En iyi izleyici ödülü kesin benim hakkım ^^ Neyse ödül sahibin açıklayalım hemen ^^ Filmlerin hepsi de 10 numara, belli. Ödülü alan; Dı pulu dırrakon koostu The Unjust güle güle kullanın anacım ödülü (: İzlemek şart oldu filmleri...

İyi bakın bu adamlar asla bir daha böyle çirkin göremezsiniz(:

 En İyi Aktör Adayları



Go Soo (The Front Line)

Gong Yoo (Silenced)

Kim Yun-Seok (The Yellow Sea)

Park Hae-Il (War of the Arrows)

Yoon Kye-Sang (Poongsan)





En çekişmeli dallardan biriyle karşınızdayız canlar. Gözler adayların üstünden milim kıpırdamıyor (: Nasıl kıpırdasın, kim kazanırsa kazansın güzel bir sonuç olacağı kesin (: Ve ödülü açıklıyorum, Ödül sahibi oppamız; Park Hae-Il

 En İyi Aktris Adayları


Kim Ha-Neul (Blind)
Kim Hye-Soo (Villain and Widow)
Jung Yu-Mi (Silenced)
Choi Gang-Hee (Petty Romance)
Wei Tang (Late Autumn)







Ödülü her filmde, her oppayla itina ile oynarım ile Haneul kızı kazanıyor.Kendisine sonsuz cıkcıkcıklarımla daş olasın, yine evde kalasın adlı güzide parçayı yolluyorum izninizle ^^



En Popüler Oyuncular

Gong Yoo, Goo Soo ,Choi Kang Hee ve Kim Hye Soo
Gecenin en vukuatlı ödülünü de verdik arkadaşlar, Kang Hee'nin eteğine itina ile basan Gong Yoo, konuşurken salya sümük saçan Goo Soo, ben yıllardır buradaydım ödülü bana bakıp yaptılar diyen Hye Soo herkesler buradaydı. (I <3 Yoo demeden geçemem)


En İyi Senaryo Adaylar 

Kang Hyung-Chul (Sunny)

Park Sang-Yeon (The Front Line)

Park Hoon-Jung (The Unjust)

Choi Min-Suk (Blind)

Hwang Dong-Hyuk (Silenced)

Park Hoon Jung (“The Unjust”) ile toplamaya devam ediyor ne varsa ödüllerde.

En İyi Müzik Adaylar

Sunny
War of the Arrows
Silenced
The Front Line
Late Autumn
En İyi müzik ödülü Silenced için bir hiç yoktan iyidir oldu ^^

Evet ödül töreni bitti, akıllarda ne kaldı. Gerektiği kadar bu organizasyona özenmiyorlar mıdır nedir? Ben kendi adıma yerlerdeyim>.< Sunucular için yazılmış bayat espriler, konuşamayan ünlüler, geçişlerde ki sorunlar, 19 mayıs çalışması gibi beyaz çizgiye kadar yürüyüp sonra ani dönüş yapan ünlüler :D 

Aisssh ! Ödüllerimiz hayırlı olsun anacım ^^ Birde mama2011 yazdığımı düşünün (: Düşünmeyin sakın şakası bile kötü ^^ 

Kazandiblerime saygılarımla...


Yorumlar

  1. Keşke ben de izleseymişim (Ödül töreni bahane oppalar şahane demek istiyorum )
    Bu arada Top gözüme çok tatlı göründü niye ki :)
    Kıyafetleri kendi zevkime göre değerlendirdim ama bi kaç tanesi gözüme takıldı :) Soo Ae nin kıyafetine gelince 'dekolteye ihtiyacım mı var zaten güzelim' diye düşünmüştür Hem hava soğukmuş da :D
    Şu ahjusshi filmindeki küçük kız da her sene en gözde oppalarla film çeviriyor kıskanıyorum :P :D
    Ellerine sağlık Baharım izlemiş kadar oldum :)
    Bu arada Silenced ve Blind filmlerini de bi ara izleyelim.

    YanıtlaSil
  2. @Supercel Güzel kız ae evet ama neden bizden saklıyor ki güzelliğini (:

    YanıtlaSil
  3. Ben de yazacaktım ama oyalandım sen benden önce davrandın ama ben sadece Gong YOO Kısmını yazacağım zaten :)

    YanıtlaSil
  4. Bir de Go Soo'nun burnumu aktı yoksa duygulandı mı anlamadım ben orasını.

    YanıtlaSil
  5. yazını okudum ama öncesinde jung woomun yeni dizisine baktığımdan kafa binbeşyüz nerede atladım anlamadım yazıya göre gong yoo ödül alamadı peki hangi ara konuşma yaptı kızın eteğine bastı ne olur affet beni kafam gitti:) ben gong filmi alır sanıyordum çok özenilmiş bir iş gibi lanse dedilmişti

    YanıtlaSil
  6. @LaFea Zaten ikimizde o kısım için izledik kuzu ^^

    @tarih Canım Gong En Popüler Oyuncular ödülünü aldı diğer 3 isimle birlikte ^^ O sırada sahneye çıkan kızın elbisesine bastı (:

    YanıtlaSil
  7. Ya öbür yorumum gitmrmiş sanki ne dediğimi de unuttum :) TARİH: Gong YOO en iyi aktör alanında aday oldu ama onu alamadı. Popülerlik ödülü aldı.

    YanıtlaSil
  8. Gong'a yazacağım diye algılamış blogumda spam saymış kuzu yorumu (: Meraklanma ;)

    YanıtlaSil
  9. Allah seni napsın gacım, her satırında yarıldım, çok güldüm bir yandan düşündüm. Yok lan ne düşüncem. Neyse özellikle "oppaları bir daha o kadar çirkin göremeyeceğimiz" kısmına yürekten katılıyorum, ne biçim pozlar onlar? Yakışmadı kuzularım, oturun sıfır.
    Lee Min Ho'nun yanındaki mal kız, Sora kılının eteğiyle imtihanı, tül perde giyen gacılar, Haneul nalçağının aldığı ödüller. Yo dostum bunu sevmedim:(
    Ama yazını sevdim:)

    YanıtlaSil
  10. @kimbap Gacım adamlar o kadar güzel, o ödül açıklanmadan kamera bunları tarıyor falan cennet mübarek fotolara bir baktım dumur oldum (:

    Beğenmene sevindim cesur civciv kıhkıhkıh

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar