23 Nisan 2012 Pazartesi

Fndk'ın Pepsi sorunsalı

geçen akşam tv kanallarını gezerken kanalın birinde pepsi reklamını gördüm..izlerken aklıma uzakdoğudaki pepsi reklamları geldi.öyle düşünüp reklamı algılamaya çalışırken bi karşılaştırma yaptım..
sonucu ise baya kötü oldu yaa...


giriş biraz anlaşılmaz oldu sanırım..şöyle ki, uzakdoğuda pepsi reklamlarına çıkan ünlülerden birkaç seçki yapacak olursak eğer ;
 
kas yumağı olsa da sevimli Bi Rain,


  Sujunun 13.mucizesi Hangeng,


benim bit gözlü Junkim,
 



 Super Junior-M üyeleri ,
 


DBSK'nin Ho Min cenahı ,


Junkiminde aralarında bulunduğu bilumum ülkelerden ismini sayamayacağım bir yığın kadar yakışıklı ünlü , :)



ve Çin'in 10 parmağında 11 marifet olan ünlüsü Jay Chou



 iken...


bizim ülkemizde ise pepsi reklamlarından payımıza düşen..

seda sayan


hülya avşar

ve en sonunda da bülent ersoy...

işte böyle..
akşam tv karşısında deriiin düşüncelere dalıp bu tabloyu oluşturunca yeminle pepsi içmekten soğudum ..
uzakdoğudaki bi yığın yakışıklıya karşı bizim reklam yüzümüz bu tiyzeler..bu konuda ne şanssızmışız biz.. pöfff yani..

29 yorum :

  1. Çok güldüm bizimkileri görünce:D
    ama zamanında tarkan, hepsi, sezen aksu falan vardı sanırım pepsi reklamlarında benim hatırladığım.

    ama bunlar süper hele bülent ersoya koptum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tarkanlı yada hepsili reklamlar bi dereceye kadar kabul edilebilir (benim açımdan) ama ya diğerleri.amuda kalksalar da durumu kurtaramıyolar.. :D

      Sil
  2. Çok güldüm ama doğru ya :) Biz de bi biscolata reklamı var başka da yok, onlar da Türk değil sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi aslında reklam tarihimizde bi ilk gibi oldu biskolata reklamı..oynayan bebeler türk olmasa da aynısını türklerden bekliyorum ben artık..malum çıtayı birden çok yükselttiler.. :D

      Sil
  3. Bence en beteri Kenan İmirzalıoğlu'ydu. Burnuyla pepsinin buluştuğu reklamlar yapmışlardı resmen.
    Bülent Ersoy bebek gibi kalıyo bana göre o adamın yanında!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burnuyla buluşsada pepsi olsun ben kenan'a da razıydım..uzakdoğudakiler gibi olamazlar büyük ihtimalle ama bülent ersoy da çok ağır oldu ya.. :(

      Sil
  4. Bir sıra Hepsi de vardı.. Klipleri biraz daha iyi olmuştu ama Bülent Ersoy nasıl ya? çok pis dalga geçiyor bizimkiler demek ki reklam işiyle :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum hepsi'nin oynadığı reklamlar bile daha iyiydi..
      ama bülent ersoy..
      pöff itirazım vaarrrr... :D

      Sil
  5. Ajuhauhauahsahdasfgjshgfasfjhg daha ne diyim XD Hiç bu açıdan bakmamıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzincim rahatsın tabi korede her ürünün üzerinde yakışıklı bebe gördüğün için.. :D
      biz ne haldeyiz gördün mü şimdi..
      görsel olarak kenan'dan bülent ersoya kadar düştük ,anla halimizi.. :D

      Sil
  6. Ne güzel bir saptama olmuş:)hakikaten şansımıza ne diyeyim:( Yakışıklıyı geçtim insan bari iki güzel kız koyar reklama en azından güzel diyek ama oda yok:p Ne yapayım ben bülenti sedayı.Zamanında Tarkan vardı ondan sonrası çok pis bozdu çok pis.İş bülent ersoya kadar vardı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tarkanlı reklamları hatırlıyorum da çok değişik geldiğinden kanal kanal gezerdim görebilmek için..
      şimdi tv açasım gelmiyo ,araya ''itirazım var'' diyerek dalacak diye.. :D
      sedayla,hülyayı ise hiç girmeyelim bu konuya.. :D

      Sil
  7. Ahaha :D Süper bir karşılaştırma olmuş. Ve çok haklısın!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklıyım dimi.. :D
      çok teşekkürler bunu sizden duymakta çok güzel..
      artık kendime 3-5 yandaş buldum ya protesto bile yaparım ben bununla ilgili.. ^o^

      istemiyoruz kardeşim tiyzeleri , itirazımız var.. :D

      Sil
  8. Jun Ki ile pepsi reklamı çekseler yanına da Suju koysalar pepsi ile yıkanırdık :D Allah muhafaza ;P Ayrıca Rain o reklamlarda neydi öyle lokumum ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. woaaaa lokumum süpersin..hiç aklıma gelmemişti ama öyle bişi olsa kesinlikle dediğin gibi olurdu..hehee gözümde canlandı birden..^o^
      ne güzel fikirmiş bu böyle.. :D

      rain'i hiç karıştırma annem..
      aklına gelince derin bi nefes al..
      ama bırakma.. :D

      Sil
    2. bırakmamak lazım di mi? xD

      Sil
    3. tabi ki, rain'den bahsediyoruz burda..:D

      Sil
  9. hahah valla müthiş :D
    Türkiye'de pepsi için reklam yasaklansın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasaklansın dimi selinim..sadece şişe görmeye bile razıyım pepsiyle ilgili ama yeter artıkın bu tiyzeler..

      de bülent ersoy kaç aylık kontrat yaptı acep..
      ne kadar süre boyunca onu görmek zorunda kalıcaz onuda merak etmiyo değilim ben..:3

      Sil
  10. Hehehehe :D Mükemmelsin yaa. Gülmekten öldüm valla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederimmmm..okurken eğlenmene çok sevindim.^o^

      Sil
  11. Kesinlikle yahu!
    Tamam hadi yakışıklı koymazsın falan ama, niye TEYZE? Sabah programları tayfasına ve ninelere, teyzelere kolayı sevimli gösterme çabası mı acaba bu? Ne zaman kola içen birini görseler "yavrum onunla tuvalet temizleniyormuş, fare kanıyla yapılıyormuş o"cu teyzelerin neslini tüketme çabası mı? Yoksa tek kelimeyle "zevksizlik" mi? Bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukiciğim tesbitlerin yine süper..:)

      hülya ve bülent teyzeleri bilemiycem ama bi ara seda sayan türkiyenin en güvenilen kişisiyim diye aslı astarı olmayan bi anketle hava atardı..pepsinin onu seçme nedeni bu olabilir belki.. >o<

      ama hülya avşar ve bülent ersoy konusunda diyecek bi gıdım lafım yok..söz konusu onlar olunca algılamada tuhaf bi bozukluk yaşıyorum ne yazık ki.. :D

      bu arada bülent ersoy'dan Michael Jackson dansı da gördüm ya..pöff yani daha da tıkandım bişi demiyorum.. :O

      Sil
  12. harika bir tespit. alnından öpüyorum cadım. ben sırf o reklam yüzünden televizyonu açmıyorum ya. nerde o hangeng'li Homin'li reklamlarr nerde o hülya avşar bülent ersoy falan. ay düşündükçe bir tuaf oluyorum ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım teveccühün.. :) ^o^

      not: reklam konusunda al benden de o kadar..o gün bu gündür tv izlemiyorum ben.. :D

      Sil
  13. haha....pöfff yani...;))

    çok doğru tespit...T.T
    böyle resimlerle anlatılınca ağlayasım geldi bir an...

    ee doğal olarak durumumuz ''Ne çektiğimizi bir biz bir Allah biliyoooorrr...'' oluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi...senin şarkı tam oturdu bu duruma...:D
      yalnız benim korkum bülent ersoy'dan sonrası..sonraki reklam yüzü kim olucak? çizelgedeki düşüşten acayip derecede tırsıyorum.. :D

      Sil
    2. hahaha....dipteyiz diyosun...XD

      valla benim aklıma bülent ersoydan sonra kimsecikler gelmiyor...benim için sözün bittiği yer ama bu pepsi reklamcılarından korkulur gerçekten...:D

      Sil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...