18 Mayıs 2012 Cuma

Can You Hear My Heart

Can_you_hear_my_heart
30 bölümlük bir dizi izlemeye ne dersiniz? Hem de karmakarışık olaylar zincirine rağmen içinizi sıcacık ısıtacak vaadinde bulunursam? Can You Hear My Heart çocukken yaşadığı bir kaza yüzünden işitme duyusunu kaybeden Cha Dong-Joo (Kim Jae-Won) 'un kaybettiklerini kazanmak için yeniden döndüğü Seul'de  yaşadıklarını anlatıyor. 

"Seni duymak için kulaklara ihtiyacım yok, gözlerini görmem yeterli" felsefesini yaratıp koşar adım haykırarak dolaşıyor dizimiz bölümler ilerledikçe. 
Can_you_hear_my_heartCan_you_hear_my_heart
İtiraf etmeliyim, ilk 4 bölümün sonunda "Can You Hear My Heart" için 'amaçları ne bunların yahu!' demişliğim vardır. İyiyle kötüyü önümüze seriverdiler. Siyah ve beyazları öyle net ayırmışken ilerleyen bölümlerde en fazla ne olabilir ki sorusuna "Her kötünün bunu yapmasının bir amacı olabilir mi acaba?" sorusunu aklıma sokmaya çalışsa da sırtımı dönüp dur bakalım ne romantik fısıltılar duyabilirim, işitme engelli değil sadece daha çok gören Dong Joo beylerden diyerek bekledim. 

Can_you_hear_my_heart
Ve beklentimi sonuna kadar karşıladı sevgili 
Kim Jae-Won'un hayat verdiği Cha Dong Joo bey.  İlginç mimikleriyle (!) zaten bambaşka bir havası olan sevgili beyaz suratlı beyefendinin  daha önce 'Hwang Jin Yi' ve 'Bay Kibirli ile 100 gün' filmlerini anlatmıştım . Öyle masum ve sevimli bir yüzü var ki hikayenin içindeki yerini mühürlüyor bu resmen.

Çocukken tanıştığı kızımız ile yeniden karşılaştığında gel gitler yaşayan, hafıza kaybı nedeniyle hiçbir şey hatırlamadığını söyleyen
Cha Dong Joo hayatına yeniden dahil olan kız yüzünden bocalar ve intikam duygusunu sorgulamaya başlar.

Etrafta savaş naraları atan ve kendisinden bir adım önde olaya hakim olan annesini kontrol etmekte zorlanır, abisine destek olmaya çalışır ama elinde ona güvenmek yerine çocuk muamelesi yapan iki sevdiği vardır.
Can_you_hear_my_heartÇocukluğundan beri hırsının esiri olmuş biridir hikayemizin abisi. Oppaaağ diye dolaşsanız etrafında mutluluktan öleceğine eminim ^^

Nam Gung Min beylerin hayat verdiği
Jang Joon-Ha karakteri ya da kısaca Ma Ru, hayatında ailesi için yaptığı tek şey yüzünden onları arkasında bırakarak yeni bir hayata başlar.

Yeni hayatında zengin ve mutlu bir hayat yaşadığına kendisini inandırır. Artık Cha dong Joo'nun abisi olmuştur. İyi ve kötü her anında ona sıkıca tutunup yaşadığını hissetmeye çalışır. Ta ki Seul'e dönene kadar kendinden emin ve mutludur.

Seul'e döndüklerinde ise karşısına geçmişinin çıkmasıyla başlayan çatırtılar zamanla her şeyini elinden alacak, yeni bir başlangıç yapmaya zorlayacaktır onu.

Peki yıllarca abilik yaptığı Cha Dong Joo'nun iyilik meleği şimdi ne yapacaktır?
Can_you_hear_my_heart

 Can_you_hear_my_heart


Hikayemizin  fakir ama çalışkan, huysuz ama iyimser, paragöz ama sadece gereği kadarını isteyen, iğrenç saçına rağmen bütün oppalarına sahip şanslı karakterinin adı Bong Woo Ri.  Dizi başına 2 yakışıklıyla idare eden diğer hatunlarına nispet yaparcasına 3 yakışıklı beyefendiyi peşinden sürüklüyor bu çirkin ördek yavrusu. 


Şaka maka bu kız bana çok güzel göründü hayırdır inşallah (:


"Can You Hear My Heart" diyen adamın karşısına dikilip her zaman beni duyabileceğin bir yerde olacağım diye cevap verecek kadar atak bir hatun ;) Diğer Koreli kızların yaptığından ne eksiğim var diyerek adamın ötelemelerine rağmen tam bir öpücük avcısı asdasdasd :D Bir karakter böyle karalandı anacım! 
Can_you_hear_my_heart
Can_you_hear_my_heart
Şimdi gelelim yan rollere ;)


İlk olarak hikayenin 3. yakışıklısına. Kyu-han Lee beyler Lee Seung Chul karakteriyle karşımızda. Aynı evde yaşadığı Bong Woo Ri'nin yaptığı taciz ateşinden sonra olması muhtemel bir sevdayla kızımıza aşık olan bu genç delikanlı kötü gün dostu. Her zaman kızı yanında, iyi günde kötü günde durumu. 


Şaka yollu olsa da ailesi başta olmak üzere herkse bu sevgisini belli eden zavallı Seung Chul kızımız tarafından ciddiye alınmasa da hikayeye ayrı bir sevimlilik katmış ;) Bildiğiniz gibi Kyu Han Lee daha önce Smile You dizisinde bizlere merhaba demişti. 
Can_you_hear_my_heart
Can_you_hear_my_heart
Can_you_hear_my_heart
Çok şeker bir büyük annemiz de var hikayede doğal olarak ailenin toparlayıcısı olarak başladığı hikayede aslında başka olaylara sebap olduğu ortaya çıkan, yaşadığı sağlık sorunu nedeniyle de ilişkileri bir başka yola sevk eden.

Ma Ru'nun dönüşüyle kendisini sorgulayıp acı çeken yaşlı bunağımız  kadar şeker ki :D Birde yetiştirdiği o kız yok mu aman Allahım!



Adını bile anmak istemediğim Ma Ru'muzun biyolojik annesi olan zilli Ey yarabbim hangi estetik cerrah yaptıysa o sırada bir elektrik problemi yaşanmış ta el yordamıyla yalandan yapılıp bırakılmış gibi bir suratı var resmen kadının. Kötü kadından çok lanete uğramış biri gibi duran iğreti biri resmen. O kadının fotoğrafını sizlerle paylaşmadığım için gururluyum bak o kadar kızdıysam demek ki :D
Can_you_hear_my_heart
Bo seok Jeong beyleri de Bong Young Kyu rolünde izledik. Öyle naif öyle güzel işlenmiş bir karakterdi ki bayıldım resmen. Oyuncumuz da sağ olsun bu iş böyle yapılır diye oynamış ders niyetine yeni nesile kalsın istemiş :D

Aptal olabilirim ama deli değilim diyerek kendisini savunan biri. O kadar yapımı içinden izlediğim 2 çalışması olmuş ama yüzünü hatırlayamadım. Kendimi kötü hissettim açıkçası.

Bong Young Kyu evden kaçan oğlunun dönüşünü yıllar soğuk yerlerde yatarak beklemiş bir baba. Öyle çok inanmış ki geleceğine oğlunun her yemekte bir kase pirinç saklamış oğlu için.
Can_you_hear_my_heart
Can_you_hear_my_heart
Can_you_hear_my_heart
İntikam almak için yetiştirilmiş biri olan Jun Ha geçmişinde ailesinden uzak yaşadığı 16 yılın yalanlar üzerine kurulu olduğunu öğrendiğinde başlayan karmaşık durum, kişilik karmaşası, kardeşiyle aynı şey için başlayan kavgası derken giderek yalnızlaşmış ve sinirlenmiştir. 


Uri Ma Ru kıyılmaz ki sana sen ne siyahlar içinde dolaşırken ne de bir bebek gibi ailesi için ağlarken yalnız kalamazsın kuzum :D Tamam tamam karaktere değil bildiğin Gung Min Nam için söylenmiş sözler bunlar asdasdd (: Diziye başlama nedenim Uri Cha Dong Joo olmasına rağmen yüreğim her zaman ki gibi ikinci adamın yanında final yaptı :D
Can_you_hear_my_heart
 Üzülme kuzum sen de :D Duygu sömürüsü yapmayalım öyle bak cıkcıkcık (: 
Can_you_hear_my_heart
Pa Boo  Aptal mısın kuzum sen yanında ki yamacında ki kızı ellerinle yollarsan geri döner mi sana ?


Kuş mu bu dönerse senin olsun dönmezse zaten hiç senin olmamış olsun :D Tek bir kanat çırpışıyla 3 yakışıklı namcaya diz çöktürebilitesi var hatunun :D  Cıkcıkcık 
Can_you_hear_my_heart
Acı gerçekler böyle bir tebessüm yaptı değil mi :D  


Sözde dizi tanıtımı yapacaktım karakterlerle sohbete başlayıp olayı unuttum bile :D Neyse efendim Diziye 3 5 bölüm açılış izni verdikten sonra pişman olmayacağınız güzel bir dizi izlemiş olacaksınız :D


Bu arada muhteşem bir OST de dinlemiş olacağınızdan emin olabilirsiniz ^^

Ayrıca:
Dizimizin senaristi Moon Hee Jung ablamız daha öncede başarılı yapımlar  olan 
Can You Hear My Heart (2011)
Smile, You (2009)
Last Scandal (MBC, 2008)Tree of Heaven (SBS, 2006)
Outrageous Women (MBC, 2006)
Let's Go To The Beach (SBS, 2005)
dizilerini yazmış. 






Bu diziyi başka yorumlardan da okusak süper olurdu diyenler için 
Mydestiny'nin yorumu için tıktık 
Masalevi'nin karakterlere yönelik yorumu için tıktık

Bir sonraki güzel paylaşımda görüşünceye dek 
Can_you_hear_my_heart

8 yorum :

  1. Ahhh Dong Joo aşkım depreşti yine =D Ellerine sağlık çoook güzel bir yazı olmuş. O estetik canavarı annenin fotoğrafını paylaşmaman çok yerinde olmuş.


    Young Gyu'nun "Kötü kişilerle oynama!" öğüdü hala aklımda, ne tatlı bir karakterdi öyle. Cidden oyunculuk dersi verdi dizide.

    Her anlamda çok güzel, çok iyi işlenmiş bir diziydi. Herkes izlesin istiyorum. Bu diziyle ilgili her yazıyı zevkle okuyorum. Senin eğlenceli kaleminden bir kez daha okumak çok güzel :)

    Last Scandal ve Smile you izleme listeme girdi bile, searistler aynıysa kesin güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dong Joo çok şeker bir karakterdi cidden :D

      Senarist ablamız farklı gözlerle bakmöyı seven biri gibi geldi bana :d Sen ne düşüneceksin bakalım dizileri izleyince ?

      Sil
  2. Ödülünüz (miminiz) var efendim ilgilenirseniz şayet.. :)))
    http://tembelagasshi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Zamanında iki kere izlemiştim bu diziyi. :) İkisinde de çok feci de ağlatmıştı. :p

    YanıtlaSil
  4. İzlediğim ilk Kore dizisi. Kulağımda oppaaaa , Ma Ru , Cha Dong Joo sesleri günlerce çınlayıp durmuştu. Ellerinize sağlık pek güzel olmuş. Takipteyim sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkürler, umarım iyi dizi izlemene vesile olurum

      Sil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...