6 Ağustos 2012 Pazartesi

4Men Müziğin Beyefendileri

 
Kore'de R&B'ye öncülük etmiş olan 4MEN grubu piyasaya ilk çıktıklarında 4 beyefendiden oluşuyordu. Üyeler Min Soo Yoon, Jeong Se Young, Jeong Ho Lee, Han Hyun Hee idi. 

Grup 98 yılında 4 kişi olarak işe başladığından isimleri 4MEN seçildi ve yola böyle başladılar ancak daha sonra Min Soo Yoon 2001 yılında grubu bıraktığında artık 3 kişi olarak yola devam ettiler. 
Geçen zamanla grup elemanları değişiklik gösterdi.  Ama kaliteden asla fedakarlık yapılmadı. Grup en son halini aldığında içinde yer alan isimler Kim Joo Won, Young Jae ve Jae Yong Shin'den oluşuyor.


Hala söyledikleri her şarkı, OST'sinde yer aldıkları her dizi ile ortalığı kasıp kavuran 4 MEN kazandaki haklı yerlerini alıyorlar.
  4 MEN ismi çok tanıdık nereden duydum acaba? (Ki çok gerilerde kalmış insanlar değil bu kez tanıtımını yaptığım sesler) diyorsanız işte size bir kaç klibi ve yer aldıkları OSTler. En sevileni herhalde Secret Garden dizisi için söyledikleri şarkıdır. Ama daha güzel şarkılarla süsleyelim sayfayı bakalım :P 
Muhteşem sesler kulağınızı ziyaret ederken bu kliple kendinizden geçeceksiniz.  Açılışı biraz uzun tutulmuş ama şarkı başlar başlamaz görmezden geliyorsunuz ^^ 
Öyle içten ve sizi ele geçiren tınılara sahip ki bu adamlar... 
Şu şarkı uzun  zaman sonra Z cadısının twitter semalarında uçmasına vesile olmuş şarkıdır. O kadar güzel ki bu ses etkilenmemek elde değil. Jae Yong Shin baskın olarak grubu sürükleyen kişi bu arada. Onun sesi off off :D 

Benim en sevdiklerimden biri bu şarkı ;) Ritmi dolayısıylada oldukça sakin ve sözleride çok güzel ^^  Beğeneceğinizden eminim ^^
Bu adamlar hep mi slow takılmışlar?? Yok slow takılan benim korkmanıza gerek yok (: Bu sesleri yanlışlıkla gözünüzden kaçırmanıza içim el vermediğinden sizlerle paylaşıyorum ^^ 
 Umarım bundan sonra müzik arşivinizin en güzel yerinde bulunur 4MEN (: Beyefendilerin şimdiye kadar yayınlanmış albümleri ve daha fazla teknik bilgi için tıktık 

Facebook sayfaları için tıktık

Kulaklarınız bayram etsin canlar (:

4 yorum :

  1. ben bu grubu çok seviyorum yaa.. bunlar böle camımın önüne gelseler böle yavaş yavaş şarkı söyleseler sonra "aryaaaaaaaa çık dışarıyaaaa" diye böle bağırsalar.. ya ben çıkarım ki dışarıya (sırf kim bağırıyo lan gecenin bu vaktinde diye bakmak için ama :) )

    kızımmmm post hızına yetişemiyom lan bi dur lan bi nefes al... Tekil şahıs :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erin olur Deli kızım ;) dinlenme mod on bir süre yeni post istediğinde uğra bana :D

      Sil
  2. o şarkıya bayıldığımı bi daha söylesem mi ki acabaa?
    ne acıklı,ne içli bi ses o yong jae'de ki..adamı kapıp götürüyo sonra dağın başında bırakıyo resmen.. :( (ağlak mod part 389540)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruh halimiz müsait olduğu sürece dinleriz cadıcım birlikte ;)

      Sil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...