19 Ekim 2012 Cuma

CADI'lar Bayramına Hazırlık


Bugün 31 Ekim 
Salın İçinizdeki  Cadıları hey hey hey !

Durun yahu daha var bayrama biz şimdiden kazanın altını ısınsın diye yaktığımızı haber verelim. Ellerimle Kabaktan hoş bir sanat eseri yapmak istiyordum ancak kabağı bulabilene aşk olsun ^^ Nesli tükenecek gibi bal kabaklarının cıkcıkcık Haksızlık ama bu yaa! 
Neyse madem ellerimle yapamadım bal kabağımı bende yapabildiklerimi sunarım sizlere (: İçiniz ısınırda belki siz bir şeyler yapıp bizlerle paylaşırınız ^^ ( Görmenizi istemediğim not: Ben yapabildiğimi derken photoshop ile yan yana getirdiğim 3 5 fotoğrafı kastettim.)

Bu kurabiyeler için bir deney yapmayı deneyeceğim itiraf edeyim ama İstanbul'da buluştuğumuzda onca pasta malzemesini valizine dolduran Z_ cadımız Fndk'tan daha ümitliyim ben.  

Neyse efendim, biz kazanı bayram için süslerken sizin " Kazanda şu da olsa var yaaa "  diye başlayan cümlelerinizi duymak istiyoruz! 

Benim bu bayram tek isteğim var E Cadımızın " Evliyim kızım ben, bi rahat durun artık ya" yorumunu terk edip blogumuza sükseli bir giriş yapması (: Aynı duygu sömürünü senden de bekliyorum Fndk. 



İçinizdeki o muzip cadı her zaman bir köşeden fısıldamaya devam etsin Canlarım benim ^^  Cadılar Bayramına hazır mısınız???



Bumerang Ödülleri Oy Ver!

Bu gün öğrendiğim yeni bir haberi daha duyuralım hemen :D Bez cadıları olarak Bumerang'ın düzenlediği Blog yarışmasında "En Çalışkan Blog" kategorisinde adaylığımız onandı. Desteğinizi bekliyoruz. Destek için tıkla!







6 yorum :

  1. kurabiyeler,cupcakeler güzel..
    cupcake süslemesi neyse de kurabiye için kalıp lazım onuda istanbulda gezmekten almamışız oyüzden zor..
    pizzadaki hayalet kaşarları da hallederiz lakin bir maruzatım var lokumum...^_^

    benim bu mutfakta yaşadığım ekşının bi gıdımını da senden görebilirmiyiz acabaaaaaaaa? :D plzzzzzz..;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarif verdim acımasız şapşik :D Yarın güzel bir alışveriş sonrası deneysel çalışmalarıma başlıycam nihahahah (Bu kahkaha sonrası mini mini fırankeyştayn yapasım geldi ya neyse :D)

      Sil
  2. şu kostümü (bkz: http://9gag.com/gag/5634290) giyip partinize gelmek istiyorum, kavalye olarak da cungkimi getirecem :P :D

    YanıtlaSil
  3. Hehehe Çok şık olucan ama yaağ Napsak bizde mi daha çekici şeyler yaptırtsak ev sahipleri olarak altta kalmayız :D

    YanıtlaSil
  4. Blogunu çok beğendim...Takipteyim..:)Oyumu da verdim başarılar diliyorum ^^

    YanıtlaSil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...