26 Şubat 2013 Salı

Cadı Fısıltısı: Kod Adı 90'lar


Dizi film postu yazmamıza ara verme zamanı gelmiş artık. Kendime dair pek bir paylaşım yapmadım mim yazıları dışında kazanda. İlk başlama fikri aklıma düştüğünden beri hep kendi eğlenceli fikirlerimizi paylaşabileceğimiz bir alandı Bez Cadıları. Kızlara da bu şekilde anlatmıştım. 

Ebru "Maymun iştahın bakalım ne kadar götürecek bu uğraşı" dedi. Zeynep ise daha ılımlı bir yaklaşımla "Sen başla biz ucundan bir bakarız nasıl olsa bebişim" diyerek beni eğledi. Anlaşıldığı üzere Ebru bizim gerçekçi yanımız olarak görev yapar genelde,bir bakışıyla adamı öldürür ama neyse ki Cadılarına kıyamıyor (: 
Ha bu arada Ebru gerçekçi yanımız ise Zeynep ne oluyor? Zeynep tartışmasız kuşkucu yanımız. Biraz erken doğsa Septisizm ile anılırdı bence (: Geriye kalan bendeniz de bu kazanın hanım hanımcık kızı oluyorum.

Boş işler müdireliği, her şeye heves edip bir el atma, Maymun iştahlılık vesaire  benden soruluyor. Çok gereksiz biriyim de tatlı olduğum için kıyamıyor bu cadılar bana, bakımımı üstlendiler bir şekilde :D 

Hazır cadılar hakkında bilgi vermeye başlamışken ben bu 3'lünün kart görünen makneasıyım. (Benim Kyu'dan ne eksiğim var bende maknea olacağım işte hem evillık iş olaydı eğitime yanıma gelirdi o kerata )

Maknea dedim ya, heh işte o sizde bir gençlik imgesi uyandırabilmek için söylenmişti.  30 olduğumda ölürüm zaten dediğim yıllar çoook gerilerde artık, şimdilerde 30'lu yaşlar bir kadının en güzel yıllarıdır azizim sözünü savunuyorum ^^

90'larda çocukluğu geçen,ilk aşkını o yıllarda yaşayan hatta o aşkını bir güzel sudan gelinceye kadar döven, "Hmmm, Mamoru senden daha değerli bile olabilir, o yüzden şimdi kapa çeneni ve otur şunu izle" diye kendinden emin cümleler kurabilen, Anthony'den olmazdı zaten, Candır Terry diye ölünün arkasından laf edebilen biri bu kız. Ha sorarsanız Anthony öldü şimdi Candy ne yapacak diye ağıt yakmadık mı??? 

Şimdi gelelim Uzak Doğu'ya bağlamaya işi. Korkmayın 90'larda Kore dizisi izleyip kendimden geçiyordum demeyeceğim. Ama en azından yanlışlıkla da olsa bilmeyerek de olsa anime izleyerek büyüyen bir nesildik biz (:

Çizgi filmdeki adamları sevdik, öldü ya bu diyerek sızlanıp ağladık. Helva dağıtımına başlamadan gelen yeni çocuk psikolojimizi hemen düzeltti yoksa o yıllar çok sönük olarak kalacaktı bu nesil  :D

Olayı Kore'ye Uzak doğu'ya bağladım diyerek yeniden geçmişe savrulmak...

 Korkmayın çocukluk anılarımla sizi daha fazla sıkmayacağım ama bunları izlerken bir yandan da maruz kaldığımız Çılgın Bediş macerasından bahsetmeden geçemem.

Hala telefona "Alacum mükücüm" diyebilitem var, demek ki kemiklerime işlediyse (:  Heee Ne pis kaka şeyler izlemişsiniz diyenler olacak, hor görecekler olsun, biz Emrah ile büyüdük dokunmaz bize ehehehehe (Kopma belirtisi bak işte bu)

Çılgın Bediş Türk televizyonlarına uyarlanan nadir karikatürlerdendir. Bizim mangamız vardı da biz mi uyarlamasını izlemedik (: (Bak burada ezilmişlik belirtisi serpiştirildi azıcık cümleye) 


Neyse ki devamında gelen Sıdıka biraz daha açtı hayal dünyamızı. Çeyizine kendi yaptığı elektrikli battaniyeyi koyan Ev kızı gibisi var mıdır Sorarım size. Bu arada havada uçuşan tam güdümlü anne terliği candır <3

Karate sevgisi ile kardeşi üzerinde deney yapmaktan geri durmayan Samim nasıl bir tipti öyle. Hadi bir hatırlayalım 
Sıdıka'da Atilla Atalay'ın kitabından uyarlamadır misal. Bunca zaman sizi kandırdık biz kendi aramızda gizli gizli izleyip eğlendik bunlarda bizim mangalardan uyarlamaydı hep.

Sıdıka'ya yanık Kenar gibi delikanlı çıktı mı onca anime onca manga gördünüz. Hangisi şöyle içli seslendi sevdiceğine;

- Niye öyle boş boş bakıyorsun Sıdıka. Tanımadın galiba, ben Kenar. Gerçi tanımamakta haklısın, mevsim gereği bi miktar bronzlaştım. Fakat görüyorum ki sen hiç yanmamışsın. Yanmanı isterdim. 

- Hiii... Aman Allahım deniz Kenar? Anneme uyup Marmara Denizi'nin ölüsüne girmeye gelirken, koli basilinden elma eşeleğine, hatta katil yosuna kadar her türlü çöp ve pislikle karşılaşmayı göze almıştım ama sen hesapta yoktun Kenar.

- Ben ise seni böyle mayolar içinde görüceğimi rüyamda görsem inanmazdım Sıdıka. Bir rüyasın değil mi? Ya da bir nesin Sıdıka? Ben senin için neyim? 

- Şu kadarını söyliyim Kenar; sahilde babam ve abim var, ikisi senin için bir kabus olabilir. Ayrıyetten tek başıma da şuracıkta seni boğabilecek teknolojiye sahibim. 

- İyi de Sıdıkam ben zaten boğuk durumdayım. Seni gördüğüm dakikada nefessiz kaldım. Biliyorum, ben senin için gönül eğlendirdiğin bir oyuncağım adeta. Bu durumda benimle oynayabilirsin Sıdıka. Tamam, var gönlünü eğlendir. Deve güreşi yapmak ister misin? 

- Git başımdan Kenar yaa. Koca denizi dar etme insana. Zaten şurada kırk yılda bir suya girip ferahlıycam. Hadi, olay büyümesin. Ben senin söylediklerini duymamış olayım, hatta sen olmamış ol.

- Tamam Sıdıka, gideceğim bu hüzün denizinden, beni intihara sürükleyen bu kahrolası maviden. Yalnız senden ufak bir ricam var, şunca zamandır seni seven Kenar'ın "elveda" demeden önceki son arzusu olarak kabul et; suyun altında bacaklarını açar mısın, arasından geçip gideyim.

 - Çaktırmadan arkana bak Kenar. Sahilde elini alnına siper etmiş düşman denizaltısı gözetler gibi buraya doğru bakan mavi basma elbiseli kadın benim annem oluyo. Ve seni fark edip alarma geçmesine üç saniye var. İnan bana Pörharbır'dan sonra tarihin göreceği en kanlı deniz muharebesi başlamak üzere. 

- Başlasın Sıdıka, ben zaten Pörharbır olmuş bi insanım. Bu arada tüy diplerin pürtük pürtük oldu, zannedersem üşüdün ama sana nasıl yakıştı anlatamam... Kötü bir niyetim yok Sıdıka, sadece üşümeni beğendim "pürtük" dedim diye yanlış anlama lütfen.... Sıdıka? 

Anime dedim manga dedim finali Sıdıka ile yaptım. Benden kişisel yazı gelmeme nedenini görenlere selam olsun ^^





Ekleme var :)

Canım Cadım, şimdi ne desem bilemedim konuya giriş kısmın takibinde ki gelişme ve nihayete erdirme kısımlarını anlayamadım ben ya o nasıl bağlama olmuş birbirine konuları :)
Ayrıca Hâlâ dediğimin arkasındayım ben :P
Bediş kısmına gelince nasıl ve neler neler izlemişiz biz vakti zamanında ki Sıdıkay’ı tek geçtiğimi ve kendimi tip ve o zamanlar evde ev kızı olduğumdan mı nedir bilinmez ama  kendime çok benzettirdim sanırım annemin telkinleri sonucunda da  öyle olduğunu sandığım kişilikti. Kısacası hayranıyımdır.

    90’larda gençtik ben bir onu hatırlıyorum da bir dakika konu neydi?  90 lar mıydı? :)
Dizilerini bilmemde ben şarkılarını hatırlarım severim o zamanların, lisede bağıra çağıra defalarca söylediğimiz Ali desidero  mesela,


Sonralarında Mustafa Sandal’dan  Araba ,Yaşar dan muhtelif eserler filan derinlere giremeye gerek yok aslında :) 
Kısacası Sevgili Cadım Baharım bu yorgun  ve bitap düşmüş halde burda ne işim var ve dahası ben neler yazdım der ve giderim . 


9 yorum :

  1. yaaa ama ben hatırlıyorum sıdıkayı bedişi yaaa.. ayy bedişte cenk torun vardı ne hasta olurdu herkes o herife ben o gözlüklü salağa aşıktım:D bak bi bölümde bedişin dedesini huzur evine yetıracaklar diye bediş dellenmişti bende ananeme demiştim ki "senin daha huzur evine yatma yaşın gelmedi mi?" ayy o zmandan belliymiş arıza olduğumuz yaa.. sıdıkanın günlüğüne hep özenirdim böle resimler neyim çizerdi ya.. off naptın sen kuzum yaa.. resmen zaman makinesiyle gittim yeminle.. candy'de arçi'ye aşıktım ben.. o candy'nin salak arkadaşı kapmayaydı baya derin hayallerim olduydu onunla:D:D bide son cümlem sana bebem : oo detşi vant iznatı beybe şizgantımor boy oo detşi vant en iznatı beybeee yeeeee :D:D ben böyle söylerdim bence doğrusu bu şekilde herkes yanlış biliyo:D:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Savaşa mı? Nasıl yani yaaa??????????

      Candy'de arçi benimde canımdı, Sarı Antony pek aşka getirmiyordu beni ama Terry çıkınca yalan oldu unutuldu arçide bi anda :D

      Ooo detşivan olayını melodisiyle okumak!!!!

      Sil
  2. Çılgın bedişim yok başka işim dırınım dırııınım dırıdırııımmm

    Hey gidi heey çocukluğuma gittim :(
    Büyüklü evde yaşamanın iyi yanları olduğu gibi kötü yanları da oluyodu böyle çizgifilmleri dizileri her zaman izleyemiyodum mesela :D Ama Bedişi izlerdim hep :D Ay Savaşçısını izlerdim de şu Candy i bi ben mi izleyemedim arkadaş :(

    YanıtlaSil
  3. Sıdıka candır bediş can sıkıntısı öyleydi ama bedişi sıkıntıdan izlerdim:)

    Şeker kız candy demeyin bana içim kötü oluyor annem ve ablamla beraber izlediğimi bilirim :'(

    Senin derdine bacım bir anda kendimi eski günleri yad eden yaşlılar gibi hissetim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gibisi fazla artık dsabhfdbhbfhjasd gençlere yol verme zamanı

      Sil
  4. Ben Bedişi izlerdim abimde Sıdıka delisiydi
    Bunlar şimdide anne kızı oynuyorlar yalan dünya da
    Ali Desidero o zaman internet yoktu radyoda ya da televizyonda çıksın diye beklerdik ne günlerdi yaw
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali Desidero jaghjgahb ne günlerdi ya?

      Sil
    2. Geri gelmez öyle Şeker kız candy bende izlerdim sevgilisi öldüğünde ne kadar çok ağlamıştım çocukluk işte :D

      Sil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...