Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Trt'den Yeni Bir Kore Dizisi Daha...


2011 yapımı Warrior Baek Dong Soo dizisi bundan sonra her hafta Pazar günü saat 11.45'te '' Savaşçı '' adıyla yayında TRT 1 ekranlarında olucak..Toplamda 29 bölüm olan ve şimdiye kadar 2 bölümü yayınlanan tarihi dizinin kadrosunda Ji Chang-wook ,Yoo Seung-ho gibi oyuncuların yanısıra çok ünlü oyuncular da yer alıyor..

  
  


Konusu ise:

'' 1700'lü yıllarda, Joseon döneminde, kralığın koruyuculuğunu yapan bir ailenin, çeşitli entrikalarla hain ilan edilmesinin ardından, bu ailenin tümünün yok edilmesi emri verilir. Aileden sadece yeni doğan bir çocuk kurtulur. Bu çocuğun adı Baek Dong Soo'dur. Dong soo'nun kurtulmasına babasının üç kader arkadaşı yardımcı olur. Bunlardan en önemlisi Kılıç Azizi lakaplı Kim Gwang Taek'dir. Kılıç azizi çocuğun idamını önlemek için bir kolunu feda eder. Çocuğa bakmak için yanına alır fakat daha sonra çocuğu kaybeder.

Ama çocuk Kılıç Azizinin diğer arkadaşı olan Huk Sa Mo' ya getirilir. Bundan sonra Sa Mo çocuğu büyütür. O dönemde efsanevi Kuzey Seferi Savaş Kitabı olarak bilinen ve bölgenin gizli yeraltı yollarının haritalarını barındırdı düşünülen kitap , büyük bir önem arzetmektedir. Bu kitabın peşinde olan iyi ve kötü insanlar bulunmaktadır. Veliaht Prens Sa Do ise bunların iyi olan tarafındadır. Prens Sa Do'nun kitabı elde etmesi ve aynı zamanda hayatta kalmasını sağlamak için, özel savaşçılar yetiştirilmek üzere kurulan Savaşçı kampında, çocukluktan itibaren yetiştirilen genç savaşçılar vardır. Baek Dong Soo ise bu kampta yetişen savaşçılardan biridir. 

Baek Dong Soo'nun en iyi arkadaşı ve aynı zamanda babasının yakın arkadaşlarından birinin oğlu olan Yeo Wun ise savaşçı kampında onlarla birlikte yetişmiş olmasına rağmen, Veliaht Prensin düşmanları olan bir suikast Grubunun lideri Chuna'da bağlılık yemini etmiştir. Artık bu ikili Kitabı ve veliaht prensi korumakla yükümlüdürler. 
Kılıç Azizi Gwank Taek ve en az kılıç azizi kadar usta olan Chun ise, geçmişte aralarına bir kadın girmiş olmasından dolayı ezeli düşmanlardır. ''




Yorumlar

  1. Şans eseri görüp bir kısmını izledim bugün jnjklsfabgrv Beni şaşırtmanı çok seviyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol lokumum (kalpcikler kalpcikler :D)bende sonuna yetiştim gayet ilgi çekiciydi o kısmı..salt sıkıcı tarihi dizi diil sanırım her zamanki gibi içinde komedi unsuru var gibi geldi bana.. :)

      Sil
  2. Sen nasıl oldun bakayım kuzu iyileştinmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala çabalıyorum kuzu..daha iyiyim ama sayende.. ^o^

      Sil
  3. babam izlemiş bugün bu diziyi, baya hararetli hararetli anlatınca dayanamayıp bir bakayım internete belki eski bir dizidir bulursam bölümlerini indireyim dedim.demez olaydım.adam on bölüm izledi ya var mı böyle bir şey :D bilgisayarımı bırakalı bir saat olmamıştır ve biliyorum yarın devam edecek :D o değil annemde eşlik ediyor ve kore dizilerinin tadını almışa benziyorlar elveda bilgisayarım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa evet ilginç bişi bu babalar annelerin dikkatini çeken bişi oldu mu kore dizileri konusunda bende annemi alamıyorum pc başından..1 bölüm daha bi bölüm daha derken bakıyorum gece yarısı olmuş..sana tavsiyem ver dizinin bütün bölümlerini hemen kurtul.. :D başka türlü pc üzerinde hakimiyeti kalmıyo insanın.. ^________^

      Sil
    2. evet bugün verdim bilgisayarı kurtuldum saat 12 de bilgisayarın eline alan babam on dakika önce verdi ve "bak daha bitmedi yarın yine izleyeceğim" dedi..hayır ben çizim falan yapacağım öle boş boş bakıyorum baştan da izlemesine eşlik etmedim halbuki dizide ki çocuk ne tatlı :D nasıl kaçırdım ben :(

      Sil
    3. seninki ödevlerinin arasında baya kötü olmuş..dizinin bölüm sayısı çok olunca 16 bölümlük diziler gibi 2 günde bitmiyo ne yazık ki..
      bende tvde dizinin sonuna yetiştim ama gerçekten ilgi çekiciydi..merak ediyorum sonraki bölümde ne olucak diye.. :)))

      Sil
  4. Bende bu diziyi görmüştüm baya oldu, çevirisi yavaştı baya ama sonra ilerledi sanırım ,ben hala bi ara izlerim derken TRT veriyomuş bugün gördüm şöyle biraz baktım :) ama altyazılı izlemeyi tercih ediyorum TRT1 hernekadar TRT Okula göre çeviride iyi olsada tercih orıjınalden yana herzaman :)) sağol bilgi için bahar :) ellerine sağlık cadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim havva abla.. :))
      ee tabiki orjinalinin tadı başka ama imkanı olmayanlar içinde gayet iyi bir seçenek dublaj.. ^o^ altyazıyı takip etmesi bazen zor geldiğinden anneler babalar için özellikle..

      Sil
  5. hafta içi yayınlansın normaldede olduğu gibiiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahları 11 den sonra oynuyor hafta içi zaten (:

      Sil
    2. normalde prensin şarkısı diye bi dizi yayınlanıyo ya sanırım bu dizi için hafta içi de yayınlansın diyo.... :)

      Sil
  6. İnternette takılmak varken siz hâlâ sınalgı mı izliyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet arada hala tv izliyoruz..senin için bi sakıncası yoktur umarım.. :D

      Sil
  7. Her gün ne güzel seyrediyorduk. Tekrar ne zaman başlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu dizi hala yayında görünüyo..tekrar başlamasını istediğiniz ne anlayamadım ben?

      Sil
    2. Hafta sonları yayınlanmaya devam ediyor dizi

      Sil
  8. dream high 2 trt okulda yayınlansın nolur ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım bunun için trt okul kanalına mail atmalısın.. :)

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar