16 Şubat 2013 Cumartesi

Yôkai ningen Bem

Japonların uçuk kaçık hayal dünyasına misafir olmaya hazır mısınız?

Yôkai ningen Bem dizisi insan olmak için yollara düşen canavarların hikayesini anlatırken hiç umulmadık sorularla sizi sizden almaya geliyor. 

Bem, Bera ve Bero aynı hücrenin bölünmesiyle oluşmuş 3 garip yaratıktır. İnsansı görünüşleri yanında duygularına hükmedemedikleri anda canavara dönüşen ucubelerdir. Bir bilim adamı tarafından "Yapay insan " olarak tasarlanmış ancak başarısız deneyin sonucu olarak hayatta kalmışlardır. 
  
Doğdukları günden beri ne için var olduklarını arayan bu 3 varlık insanlara yardım ederek yaratıcılarının izini sürerler. Tek amaçları vardır yarım kalan işi düzeltip insan olarak yaşamaya devam etmek. Bem elindeki asa yardımıyla çok uzakta olan olayları görüp duyabilirken Bera keskin gözlere hakimdir. Sevimli velet Bero ise köpek burnu sayesinde iz sürer. 

Bem ve Bera farklı cinsiyette, Bero ise çocuk görünümünde olduğu için insanların içinde aile olarak saklanan bu üç varlık arkadaşlık, dost ve aşk duygularını aramaya başlarlar.
Bero'nun çocuksu ruhu onu Yui ile yakınlaştırırken kızın dedektif babası ile arkadaşlık ve güven duygusunu tanımaya başlarlar. 

Peki bu 3 varlık insan olabilecekler midir?


Başrollerinde Kamenashi KazuyaAnneSuzuki Fuku ve Kitamura Kazuki'nin oynadığı dizi 10 bölümden oluşuyor ayrıca birde filmi var. 10 bölümün çevirileri Mirune ve Janoomma tarafından yapıldı.

Fantastik bilim kurgunun içine biraz polisiye koyup biraz da hayatı sorgulayalım diyerek konudan konu seçmişler canlarım benim. Ortaya çıkan sonuç mükemmele yakın olmuş. 

 Her bölüm yeni bir suçlunun peşinde sürüklenen hikayenin sürükleyici kısmı hiç durmuyor, sıkılmadan yeni bölüm peşine düşüyorsunuz. (Japon dizilerini özlemiş olmamda etkili olabilir) 

Ayrıca çocuk oyuncumuz Suzuki Fuku mükemmel bir şey. Çocuk isteği yapsın diye kullanıyor olabilir Japon hükumeti bu bebeyi. O kadar şeker ve ye beni ki! 
Görünüş ne olduğunu anlamamızı sağlamaz aksine bizi yanlış yönlendirir genelde. Karşındakinin ne olduğunu anlamak için öncelikle içini görmen gerekir.

İster insan olmak için çırpınan Pinokyo diye düşünün siz bu üç varlığı ister kalbinin sıcaklığıyla bütün o çirkin görüntüsüne rağmen yürek parçalayan Çirkin. 
 
 Masalsı karakterler eşliğinde hem insanlığı hem düşünce yapısını masaya yatırdık bir kere. Keyifli seyirler şimdiden hepinize ;)





4 yorum :

  1. Şimdi aklıma bişi takıldı bunlar her sefer dönüşürken elbiseleri parçalanıyo ya hani peki sonra nasıl yine aynı elbise şooluyo :/

    Bi de Natsume niye hep kırmızı çorap giyiyo??

    Bu kadar :D

    *Yazıyı diziyi bitirince okuyacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olay yerinden uzaklaşırken çıplak uzaklaşıyorlar valla Esra nerede giyindiklerini bilmiyorum hajljhasbdjh Natsume olayını fark etmedim bile :/

      Sil
  2. Bu nasssı bi final arkadaş nası yani nası :D Bi an dedim aha şirinler izledik :D
    Biri çıkıp diyeydi ya Uslu bir çocuk olursanız şirinleri görebilirsiniz :D hahahaha Neyse yine de beğendim. Çok güzeldi. Gaza gelip sana teşekkür edesim var dizi için :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Final için ucunu açık bırakmak filme iş çıkardı işte fena mı???
      Filmi izlerken göreceğiz şirinleri :D

      Sil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...