20 Mayıs 2013 Pazartesi

Magazin Servisi #3

Düğün ve evlilik haberlerine hazır mısınız? Ben değilim ama Kore diyarlarından bol bol çifte kumru haberleri ile karşınızdayım sevgili kazan takipçileri.
Jo In Sung + Kim Min Hee
İlk haber artık eskimiş olan ancak acısı hala yüreğimi dağlayan Jo In Sung'tan geliyor. Asker dönüşü her halini paylaştığım güzel gülüşlü adamın aylardır Kim Min Hee ile birlikte olduğunu iki ünlünün de ajansları kabul edip açıkladılar. Ahhhh ahhhh!
Seo Ji Suk
Mayıs ayının ilk düğün haberi Manny (tıktık) dizisinden hatırlayacağınız dadımız Seo Ji Suk'tan geldi. Oyuncu arkadaşları aracılığı ile tanıştığı ünlü olmayan sade vatandaş bir bayanla evlilik yaptığını açıklayıp fotoğraf paylaşımında bulundu. Düğün şarkılarını 4men (tıktık), Yurisangja ve IU seslendirmiş. 
Han Hye Jin + Ki Sung Yong

Oyuncu Han Hye Jin kendisinden 8 yaş küçük futbolcu sevgilisi Ki Sung Yong ile Temmuz ayında evleneceğini açıkladı. Ocak ayında çıkmaya başlayan taze kumruların bu hızla nereye gideceği meçhul. Henüz nerede ve ne şekilde evlenecekleri planlamadıklarını belirten oyuncunun ajansı sadece ay olarak bir tarih vererek yakın zamanda bebek haberi de görecekmişiz izlenimi yarattı bende (: 

Bir albüm çıkaracağını açıkladığı andan itibaren Minozlarca sabırsızlıkla beklenen Lee Min Ho'nun albüm kapağı fotoğrafı sonunda paylaşıldı. Tamam biraz zaman geçti bu haberin üstünden :D 1 haftaya kadar albümün çıkması bekleniyor.

Çıkaracağı albümün "You&I","Without You","My Everything","Love Motion","My Little Princess" gibi şarkılardan oluşacağı bilinen Minho hayranlarını kalpten götürmezse iyidir. 
Ayrıca geçtiğimiz günlerde piyasada ki 7. yılını kutlayan Minho için Türk Minozlar el ele verip güzel bir olaya imza attılar. Sanatçının adını iki kıtanın birleştiği köprüye lazerle yansıtarak başarılar dilediler. Tebrikler hayranlara geliyor bu defa ^^ Minozların bu etkinlikle adlarını duyurduğu haberleri okumak için tıktık

Jung Suk Won+Baek Ji Young
Ve yeniden düğün dernek olayına dönelim. 2 Haziran 2013 bir düğün davetiyesinde de mutluluk tarihini gösteriyor. Şarkıcı -ki en sevdiğim dişi seslerdendir- Ost Kraliçesi Baek Ji Young (tıktıkaşkını ilan ede ede yorgun düştüğü sevgilisi oyuncu Jung Suk Won ile sonunda dünya evine giriyor. 

Baek Ji Young'un bir konseri sırasında  Rooftop Prince (tıktıkdizisinden hatırlayacağınız dokuz yaş küçük sevgilisi Jung Suk Won tarafından yapılan sürprizle bir anda şok oldu.
Jung Suk Won+Baek Ji Young
Aniden sahneye çıkan en büyük fanı haftalardır hazırladığı mizansene uygun olarak yayınlanan video sonrası sahnede sevdiği kadın evlenme teklif etti.
5 aylık hamile olduğu bilinen Ji Young duygu seli eşliğinde bu teklifi kabul etti.

Ve son haber uzun zamandır mahkeme koridorlarında sefil olan ve bu yüzden psikolojik olarak dökülen Park Shi Hoo'dan geliyor.
Park Shi Hoo
Park Shi Hoo
 Oyuncunun yargılandığı mahkeme dönemi sonunda nihayete erdi. Tecavüz suçuyla yargılandığı mahkeme dönemi boyunca sürekli gündem olan yaklaşık 200 gazeteci tarafından takip edilen, adına açılmış onlarca anti site bulunan Shi Hoo sonunda yakayı sıyırdı. Bu tabiri kullanıyorum çünkü bir beraat durumu yok. Şöyle ki;

Tecavüz suçu ile suçlanması ardından sürekli yeni bilgiler ortaya çıkan ve sürekli avukat değiştiren Shi Hoo son olarak sözleşmesinin bitmek üzere olduğu şirketin Ceo'sundan da şikayetçi oldu. İki tarafında birbirlerine dava açmalarının ardından hakimler iyice olaya odaklandı ve son çare olarak çapraz sorgu yaptılar. Israrla söylediklerinin arkasında duran cam ekranın tanınmış simaları sonunda şikayetlerini geri çektiler. Yani al gülüm ver gülüm.

Büyük tepki toplayan bir olaya imza atan Shi hoo bir çok hayranını kaybetmesinin yanı sıra psikolojik olarak ta oldukça hırpalandı. Akıllarda ki soru MBC, SBS ve KBS tarafından bir  engele uğrayıp uğramayacağıydı. Yapılan açıklamada kanal yetkilisi kara listeye aktörün adının alınmadığını ancak bu olay sonrası yeniden ekranlara dönmesinin zor olduğunu açıkladı.




8 yorum :

  1. onlar ermiş muradına... :)
    evlilikler falan diye başlayıp le min ho resmini görünce bir an bozguna uğradım bir an:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minho haberi araya kaynadı sadece genelde evlenenler ve hamile olanlar olarak sıralandılar maşallah

      Sil
    2. Evet ben de evlilik haberlerinden sonra Lee Min Ho'yu görünce bi duraksadım :) Hayır yani ben Minoz değilim de LYS öncesi bazı arkadaşlarımın sebebi olurdu :D

      Sil
  2. way neler olmus neler
    shı hoo ya uzukuyorum haketmedıgını dusunuyrm
    emek harcamıssın tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mahkeme bu şekilde sonlandığı için ben de üzülüyorum :/

      Sil
  3. Wooow Kore film şeridi gibi gözlerimin önünden geçti.Araya min ho sıkışınca eyvah o da mı evleniyor dedim.Ne oldu onun Park min young'u ayrılmadılar mı hala.Bana da ne oluyosa töbe töbe.ama severim keratayı, her ne kadar minozlar kadar olamasam da :)

    Nasıl beceriyo bu kızlar küçük küçük adamları tavlıyo anlamıyorum.Al bi bebek, ver bi nikah durumu da gün gibi aşikar oysa :D

    Bu Shi Hoo da yaptım dese de kurtulsaydı daha iyiydi, suyu çıktı kaç aydır.Ekran da pek bi şey kaybetmedi bence. şu adında alice geçen -napim adı çok sinir aklımda kalmıyo- dizisini izliyorum bu aralar.Sevemedim ben kendisini...

    Ellerine sağlık showkulüp gibisin valla....

    YanıtlaSil
  4. Araya kasıtlı sokmuş gibi oldum ama Min Ho 'da kariyerinin 7. yılına gelmiş kutlamak şart oldu.

    O becerme işin bi öğrenebilsem (:

    Kendisine yakışır şekilde temizlenmek ya da suçluysa suçunun cezasını çekmek bu gri durumdan çok daha iyi olurdu bence Shi Hoo için ^^

    Magazin programı da olduk sonunda :P

    YanıtlaSil
  5. Park si hoo olayının uzama sebeplerinden birisi kızın para talebinde bulunmasıymış zaten.PSH bunu kabul etmediği için olay uzadıkça uzadı.Zaten kore de olan yaygın görüşe göre erkek daima haksız bayan her zaman haklıdır.PSH olayının ilk günü zaten emniyet mensupları olay açığa çıksa bile suçlu sayılacaktır demiş.Sürekli değiştirilen avukat durumu yok zaten 1 kere oldu o sebep ise polisin kanıtları savcıya vermemesi.Bayan arkadaş tel görüşmelerinde en iyi oyunculuğumu sergileyeceğim demiş bu kanıt yeterde artar bile.Uzlaşma sebepleri ise her iki aileninde bu durumdan etkilenmesi.
    PSH şuan yeni bir filmle dönüyor zaten seslendirdiği şarkı çoktan zirveye oturdu.Bu durumda işlerinin etkilendiğini pek sanmıyorum:)

    YanıtlaSil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...