Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Mr. Queen | Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Mr. Queen

Orijinal İsmi: 철인왕후
Vizyon Tarihi: 12 Aralık 2020
Süre: 90dk
Tür: Dram , Fantastik , Komedi , Tarih
Yönetmen: Yun Seong-sik
Senarist: Park Gye-ok
Yapımı: 2020 

_____Oyuncu Kadrosu:_______________________________



Mr. Queen

_____Konusu:______________________________________

Jang Bong Hwan güç bağımlısı biridir. Yaptığı işte en iyi olmak onun mottosudur. Bu hırsla Mavi Saray'da çalışan en genç şef olur. Bu hırsının yanında yakışıklılığının verdiği yetkiye dayanarak (Choi Jin Hyuk oynuyor adamı elbette şakası yok) çapkınlığıyla da nam salmıştır.  Ancak güç her zaman yanında belayı da getirir ve yakışıklı şefimiz bir ayrıcalık değildir. Beladan kaçmaya çalışan şefimiz kendisini bir anda zaman makinesi olarak en sık kullanılan suda bulunca geçmişe gidiverir hem de bir kadının bedeninde.
Mr. Queen

 Joseon Hükümdarlığı Dönemi'nde olmaktan çok bir kadın bedeninde olmanın şokunu yaşayan Bong Hwan, ayrıca döneme bir güneş olarak doğacak Kraliçe bedenindedir. Tarihi baştan yazmaya var mısınız?

Mr. Queen

_____Yorumum:____________________________________


Öncelikle son zamanlarda izlediğim
en eğlenceli dizi olduğu gerçeğini belirtmek isterim.

Shin Hye Sun yükseliş yaptığı bu dönemde
oldukça iyi yapımlarda boy gösteriyor ve layığıyla işini 
yerine getiriyor.
Mr. Queen
Ay Daraldım, Bunaldım demelere son!

Mr. Queen

Tarihi komedi konusunda Koreliler oldukça iyi işler çıkarma 
konusunda bir numaralar. Ancak bu dizi
bir Çin uyarlaması olduğu için
oldukça tepki çekmiş, netizenler tarafından topa tutulduğu için
birçok  yayın organından silinmiş bir dizi. 

Silindi, silenecek söylentileri altında 2 günde izleyip tükettim.
Çok ihtiyacım olan pozitif enerjiyi, kahkahayı bana
verdi bu yapım. 

Mr. Queen
Hemen herkesler izlesin, poğaçasına, böreğine
Çinli yaptı Koreli üzerine kondu laflarına 
bakmadan izlesin herkes diye atayım bloga dedim. 
Üzerinden günler geçti, ancak paylaşabildim.

Mr. Queen

Tarihi iyi bilen, kralları kafadan sayabilen ve kazanmayı seven bir adamın
Kraliçe olarak tarih sahnesine çıkması ne ile sonuçlanır? 

Benim hiç tahtım olmadı abla!
Mr. Queen
Mr. Queen
Kralı yola getir, bakanları çöz, Ana Kraliçe var içerde aman dikkat et! 
Kaynanasıydı, kumasıydı derken olay yeri
gittikçe karışırken
Pasif agresif Kral'ı ortamlarda ezikleyen Kraliçe
zamanla içine girdiği bedenle ortak tepkiler vermeye de başlayınca 
olaylar iyice keyifli hale geliyor. 

Mr. Queen
Mr. Queen

Bu sırada şimdiki zamanda kalan bedeni ne yapıyordur?
Seni çılgın!

Mr. Queen

Barlarda erkek avına çıkan bir Kraliçe figürü çok
eğlenceli bir düşünce değil mi?

"Allahım Kralı neden Jin Hyuk'a oynatmadınız Uleeeeeyn! "
diye masaları devirmek istediğim anlar var elbette ...


Mr. Queen

Arka fonda entrikalar havada uçuşurken,
bir Queen ne yapar? 
Esas kızın kim olduğunu herkese gösterir elbette!

Bu garip durumlarda içinde zaman yolcusu olan 
bir kadın karakteri için çok eğlenceli 
sahneler yazılmıştı. 
Çok eğlendim.

Mr. Queen
Mr. Queen

Dizi eğlenmek isteyenler için tavsiyemdir. 
Tarihteki yanlış anlaşılmaları seveceğiniz bir yapım
ekleyin listenize canlar ;) İyi seyirler


_____Tanıtım Videosu:_______________________________



Yorumlar

  1. Canım diziiim gerçekten çok eğlenceli bence herkes izlemelii :D Çok saçma nedenlerle eleştirilmiş olsa da yayınlandığı dönem yayından kaldırılmadan izleyebildik çok şükür :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaldırılacak söylentisini duyunca alelacele izledim bende :) İyi ki izlemişim ama çok iyi geldi bana ;)

      Sil
  2. Ya ne zamandır komik kore dizisi arıyorum, bu diziden de hiç haberim yoktu :D iyi oldu şu an başlıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç ummadığım anda öyle iyi geldi ki bana da :) Keyifli seyirler

      Sil
  3. heey baksana, okurix, esra ercan (fighting), fulden ufacık'ta var ayın konusu. mart ayını fulden yazmıştı, nisan ı fighting yazacak. onlardan da görebilirsin. ya, insta grubunda da yazıyoruz, orda bütün ayların konuları var. dur şimdi gruba da söleyim, iletişim sorunu niye ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzak kaldım gruptan galiba :) Blogları takip ediyorum ama gözümden kaçmış olmalı

      Sil
  4. insta grubunda varsın yaa, ordan da bakabilirsin, hatta iste tüm ayların listesini :) bu arada, senin blogun ve yazıların çok iyi, kutlarım yazıların için, azcık görünür ol sen dee :)

    YanıtlaSil
  5. Bu aralar kore dizilerine takık durumdayım önceden asla ilgimi çekmezdi :)) bu diziye de bakacağım teşekkür ederim emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ayy merak ettim indireyim hemen izleyim kaldırılmadan inşallah hala duruyordur. Bende şu ara somg Jong ki nin vincenso dizisini izliyordum oda bayağı eğlenceli bir dizi. İzleyip yorumlarsın belki. Senelerdir takip ettiğim tek blog sensin. Senin tavsiyenle çok dizi izledim.

    YanıtlaSil
  7. Başladım ona da :D Liste o kadar kabarık ki yetişemiyorum artık kkk Umarım beğenirsin sen de diziyi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar