Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Birthcare Center: Kore'de Bedelli Annelik Konusu | Oyuncuları | Yorumu


Adı: Birthcare Center | Postnatal Care Center | 산후조리원
Tür: Dram, Komedi
Yönetmen: Park Soo Won
Senarist: Kim Ji Soo 
imdb: 6.6
Bölüm Sayısı: 8
Yapım Yılı: 2020 

 

_____Oyuncu Kadrosu:_______________________________

Birthcare Center




_____Konusu:______________________________________

Hastaneden çıktıktan sonraki dönemde bebeklerin ve annelerin bakımı için özel olarak tasarlanmış bir bakım merkezinde; kadınların, anneliğin ve toplumun bakışına karşı nasıl kırılgan olduğunu konu alıyor dizimiz.
Birthcare Center

_____Yorumum:____________________________________

Annelik olgusuna yaklaşımı o kadar güzeldi ki...


Toplumun her kesiminden kadına söz hakkı verilmiş gibi hissettirdi.
Kadınların durumunu izlerken bir parça taştan aş yapmaya alışmış Türk kadını geliyor tabi akıllara. Bunca hizmete rağmen hala yorgun ve mızmız dolaşıyorlar diye kısır günü teyzesi yorumları yaparken buluyorsunuz kendini. (Asla yalnız bırakmam kendimi)

Birthcare Center

8 Bölümlük dizimiz annelerin, ilk kez anne olacak hamile kadınların
ve bebek düşünen evli kadınların uzak durması gereken yapımlardan.

Birthcare Center
Çünkü;
Asla bu kadar yardımcı bir kurum yanınızda olmayacak. Anne dediğiniz kadının ve varsa kardeşinizin yanında olmasıyla huzur bulacaksınız.
Birthcare Center
Bilmediğiniz her konuyu geçin adınız gibi bildiğiniz, biricik yavrunuz için defalarca araştırdığınız konu için bile 
orada ne aradığını bilemediğiniz hanım teyzelerden yorucu akıllar alacaksınız.
Birthcare Center
Bebeğinizi öldürmek istiyormuşçasına sürekli fikir yağmuruna tutulurken büyük ihtimalle kocanız sırtını size dönmüş uyuyor olacak. 
Birthcare Center

Keyfiniz yeterince kaçtı mı? Şimdi o mis kokulu bok üreticisine sarılın, hayal edin ve gerisini boş verin. 

Birthcare Center
Kadınların her alanda yarıştığı bu dünyada ANNELİK kavramı 
elbette en büyük kulvarlardan.
En çok süt veren anne, bebeği için işini bırakan anne,
kendi hayatından vazgeçen anne şeklinde garip oylama noktaları olan
bu yarışta kadınlar önce kılıçlarını kuşansa da
zamanla birbirlerine ısınıp yoldaş olurlar.
Birthcare Center

Dizide erkeklere verilen roller tamamen yan roller. 
Baba figürü eşine destek olan adam, karısından sürekli 
beklentisi olan adam şeklinde
kalsa da eğlenceli sahnelerin içinde hep bir erkek parmağı var.

Birthcare Center

Çılgın partili ortam hayalleri en sevdiğim sahnelerden. 

Bir de şu hanım kızımız var. Bebek benim hayat benim
diyerek bütün öğretilere sırtını dönmüş
kendi dünyasını yaratmış biri. 

Birthcare Center

Bu kız benim  pek onaylayamadığım bir tip olduğu için
kendimi sorgulamama vesile oldu. Ancak düşüncem hala aynı. 
(Hayat senin ancak bebeğin hayatını değiştirecek kararlar söz konusuysa anne olma cici kız düşüncem hala geçerli. )

Birthcare Center

Eşinin her daim yanında olan adam bir anda ortadan yok olmaya başlıyorsa,
telefonlarını iş arkadaşı bir bayan açıyorsa... 
Dırım dırım dırım! (Köpek balığı yaklaşıyor efekti canım o)

Birthcare Center

Kundakta bebeği dururken koşa koşa kargocu kollayan anneler, annelerimiz :)
Yeni doğurduğu bebeleri gün içinde 3 saat gören annelerin 
bu çocuğu görmek için etrafta koşturmaları oldukça komik gelmişti bana. 

Bütün gün kadın gördükten sonra belki bir nefes aldırır ama
yine de bilemedim. 


_____Tanıtım Videosu:_______________________________




Kısaca dizi bence izlemeniz gereken
ancak kıyaslamamanız gereken yapımlardan :)


  Diziyi duymama vesilen olan BUFFIY'in yazısını okumak için tıktık



Yorumlar

  1. Ben hasta olduğum bir dönemde eğlenceli bir şeyler ararken bir kaç bölümüne bakmıştım. eğlenceli değil, ürkütücü. Kesinlikle hamileler izlememeli. :) İnsanın gözünü korkutuyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu izlediklerinin Türkiye gerçekleriyle ilgisi olmadığını biliyorsun. Sen gaplansın yaparsın :)

      Sil
  2. Park Ha Seon çok sevdiğim ve başarılı bulduğum bir oyuncu. Ayrıca çok da güzel fikrimce... Diziyi izlemeye çalışacağım... Emeğinize sağlık... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi izlerken bolca gıcık olup sempatini koruyabilecek misin bakalım :D

      Sil
    2. Kendisi Dong Yi dizisinde Kraliçe Inhyeon rolüyle kalbimde taht kurduğu için torpilli... :) Kesin diziyi izlerken gıcık olsam bile sonradan hemen affederim... :) Böyle de yufka yürekliyim... :) :) :)

      Sil
  3. Emeğine sağlık çok güzel bir yazı olmuş :) "Keyfiniz yeterince kaçtı mı? Şimdi o mis kokulu bok üreticisine sarılın, hayal edin ve gerisini boş verin." kısmına çok güldüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek nesillerden böyle bahsetmeden duramazdım elbette ;)

      Sil
  4. zamanın olursaaa son yazıma bi baksan yaa, senden gördüğüm diziler de vaar :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de bu diziyi Buffiy'den görmüştüm. İzleyecektim ama izlememeye karar verdim.
    Lakin detaylı yorumunu okumak güzeldi. Komedi olsaydı ya ne güzel :))
    Ayrıca parantez içindeki yorumlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle yaa dizi çok iyi. Ben çok keyif aldım, yanlış mı yansıttım acaba?
      Benim sitemim diziye değil, Türk annesine verilen ultra yüke :3

      Sil
  6. pikuuuu izlicaz ama kıyaslamıcaz :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de Buffiy'in blogundan görüp izlenmeli demiştim. Şimdi bu yorumu da okuyunca yakın zamanda izlerim umarım dedim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar