Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Beyaz Kaplan | Konusu | Oyuncuları | Yorumu (BCP Temmuz)

Beyaz Kaplan

Orijinal adı The White Tiger
Yönetmen: Ramin Bahrani
Senarist: Ramin Bahrani, Aravind Adiga
Süre: 2 saat 7 dakika
Tür: DramPolisiye
Yayın Tarihi: 22 Ocak 2021  

 _____Oyuncu Kadrosu:_______________________________


Beyaz Kaplan

_____Konusu:______________________________________
Hindistan'ın en alt tabakalarından  birine mensup olan Balram Halwai, parlak bir öğrenciyken ailesini yöneten büyükannesi tarafından okuldan alınarak işe sokulur. Küçük bir çocukken eve ekmek getiren bir köleye dönüşen çocuk gibi evin diğer erkekleri de köle muamelesi görürler. 

Akıllı ve hırslı olan delikanlı bir adım ilerlemek için köyde gördüğü zengin adamın ikinci şoförü olmayı kafasına koyar. Amerika'dan yeni dönmüş Ashok ve karısı Pinky'e şoförlük yapan delikanlı ilk kez farklı muamele görür ve duydukları bakış açısını genişletir. 

Beyaz Kaplan
Patronu sayesinde tattığı bu dünyanın ziyaretçisi değil sahibi olmak isteyen Balram zengin olmak için bir plan yapar. 




_____Yorumum:____________________________________

Bollywood filmlerine takla attıran
acayip keyifli bir Hint filmiyle karsınızdayım.

Beyaz Kaplan

Beyaz Kaplan 

açılış sahnesiyle vasat bir kopya görüntüsü verse de
ilerleyen sahnelerde
tokat gibi gerçeklerle şimdiye kadar
bizlerden saklanan gerçek Hindistan'ı çıkarıyor karşımıza.

Beyaz Kaplan

Kast sisteminin gerçekleri,
yoksulluğu gören, yaşayan, acı çeken ama her şeye rağmen
olduğu yerde duran insanların 
hikayesini,
duruşuyla çok sağlam bir noktadan anlatmış.

Kafalarını araba süsü gibi sallayan Hintlileri ilk kez görmediğim
bu film
aynı isimli kitaptan uyarlama.


Dinin toplumu yönlendirişi, ayırışı
insanın değerini,
siyasetin yüzünü
ve iyilik kapanın cezasız kalmadığını çok güzel anlatıyor.
BA-YIL-DIM



 _____Tanıtım Videosu:_______________________________




Yorumlar

  1. Rastlamamıştım daha önce. Mutlaka izlemeliyim. Kalemine sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şaşkınım. Ancak film aslında baya ses getirmiş, çok sevilmiş bir yapım

      Sil
  2. Araba süsü benzetmesi çok iyiydi:) Filmin konusu da güzel. Tanıtım için teşekkürler, emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Filmi izleyince Hindistan'ın bambaşka bir yer olduğunu anlıyorsunuz

      Sil
  3. Harika bir filmdi. Hatta bana göre bu yılın en iyi Hint filmlerinden biridir :) Güzel bir film seçimi olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Afişi o kadar kötü ki rastladığımda izleyesimi kaçırıyordu ama yorumundan sonra merak ettim. Uygun bir zamanda izlemeyi düşünüyorum. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Kitap uyarlaması olduğu için belki de bu tarz bir afişi tercih etmişler ama film 10 numara

      Sil
  5. Kitabı olan bir film olduğu aklımda kaldığından kitabı okumadan filmi izlemek istemedim, kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı okuduktan sonra aynı tadı verir mi bilemem ama renkli hayaller satan Hint filmlerine çok güzel bir ters köşe yapmışlar

      Sil
  6. Selam uzun zamandır buralarda yoktum şimdi yeni bir blogla tekrar döndüm sizide takipteyim. Rica etsem bloguma göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil
  7. pekiii madeeem biz de bayılalıım :)

    YanıtlaSil
  8. Netflix'de görmüştüm ama fragmanından çok hoşuma gitmemişti ama sen öyle yazınca denk gelirse bakayım. Emeğine sağlık^^

    YanıtlaSil
  9. araba süsü benzetmesinde yalnız olmadığımı görünce bi gülme tutturdum :D ilginç bir filme benziyor mutlaka izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendim Kolay kolay Hint Filmi tavsiye etmem ;)

      Sil
  10. Toplumsal konular işleyen filmler, özellikle Hint filmleri çok durağan olabiliyor, sıkılıyorum. Ama burada yorumunu okurken bile heyecanlandım. İzlemeyi düşündüm. Fragmandan sonra, kesinlikle izlemeye karar verdim. Patronu olan adamı izlemiştim bir filmde. Onda bu karakteri izlemeyi de istiyorum. Teşekkür ederim karşıma çıkardığın için. Emeğine sağlık🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekçi filmler bu dönem daha revaçta gibi görünüyor. Güzel yorumun için teşekkürler

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar