Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Romance Full of Life Konusu | Oyuncuları | Yorumu (BCP Şubat )

Romance Full of Life Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Orijinal İsmi: Vivid Romance
Tür: Dram, Fantastik, Romantik
Yönetmen: Park Sang-Hoon 
Senarist: Park Eun-yeong , Park Hee-Kwon
Yapımı: 2017 


 _____Oyuncu Kadrosu:______________


Romance Full of Life Konusu | Oyuncuları | Yorumu








_____Konusu:______________________

So In Sung dört yıldır girdiği polislik sınavını bir türlü geçememiştir.  Part tam çalıştığı iş yerindeki patronu parasını vermemek için kırk takla atan bir gereksizdir ve kız arkadaşı son başarısız sonucu sonrası ondan ayrıldığını söyler. 

Romance Full of Life Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Gelmişken bütün felaketler üst üste gelmeli diyen kader
iki aylık ödenmemiş yurt parasının 
geri dönüşü olarak In Sung'u evsizde bırakır.

Romance Full of Life Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Tutunacak tek dalı kalmayan In Sung
gazetede gördüğü bir ilanla
denek olmaya karar verir.

Kısa sürede büyük para kazanmayı hedefleyen delikanlı
yan etkilere maruz kalır. Bu yan etkiler In sung'un hayatında
parlak bir sayfa açmasını sağlayacaktır. 

Romance Full of Life Konusu | Oyuncuları | Yorumu

 Romance Full of Life, "Three Color Fantasy" projesinin 
ikinci mini dizisidir.  Her bölümün farklı renkle
anlatıldığı projede Romance Full of Life dizisi yeşil rengi temsil eder. 

_____Yorumum:____________________

Romance Full of Life Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Başrollerinde Yoon Si Yoon ve Joo Soo Hyang'ın olduğu
dizi 2017 yapımı. 

30 dakikalık 6 bölümden oluşan
dizi ülkedeki sınav sisteminde 
telef olan gençlerin aynı zamanda
para kıskacında yaşadığı
çıkmazları da göstererek
gençlere ses olmuş resmen. 

Romance Full of Life Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Aşık olup gönlünce eğlenmek
varken sınava çalışıp bir de ücreti karşılamak için çabalayan
maddi durumu aynı olanlarla eşit koşullarda gibi
hor görülen gençlerin düştüğü ilaç şirketlerinin tuzaklarına da değinilmiş.

Bütün bu dramatik olayları 
kör göze parmak göstermek yerine
şirin bir aşk komedi dizisine 
yerleştirmeleri
Kore dizilerini neden sevdiğimi bir kere daha hatırlattı bana. 

Romance Full of Life Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Three Color Fantasy üçlemesinin Üçlemenin diğer filmleri;
The Universe's Star  için tıktık
Queen of the Ring için tıktık






 _____Tanıtım Videosu:_______________




Yorumlar

  1. Bunun konusu daha çok ilgimi çekti. Diğerinin konusu pek sarmamıştı. Listeme ekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konu olarak da işleyiş olarak da daha başarılı :3 Yoon Si Yoon da bonus <3

      Sil
  2. İzlemeyi düşündüğüm bir diziydi. Burada okumak çok hoşuma gitti. Teşekkürler öneri için. :) Yoon Shi Yoon'u ilk Flower boy next door dizisinde izlemiştim sonra da Mee to flower dizisini izledim. Beğendiğim bir oyuncu. Daha sonra daha güzel dizilerde rol aldı ama hiçbirini izlemedim. Denk gelmedi bir türlü. Bakalım ne zaman hasret gidereceğiz kendisiyle. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim kendisini :) fırsatın olursa Psychopath Diary dizisi de taviyemdir

      Sil
    2. Evet onu da çok duydum. Aklımda bulunsun. Teşekkürler. :)

      Sil
  3. hımm, devamı yani, peki, rom com kore dizilerinde en sevdiğim tür yaa :)

    YanıtlaSil
  4. Seride yalnızca bu diziyi izlemedim. Yoon ShiYoon'a bayılırım. Bir ara izleyeceğim, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Queen of Ring ile kapışırlar. Biri çok şirin biri de eğlenceli Fırsat bulunca izlemelisin mutlaka ;)

      Sil
  5. Queen of Ring'i izleyip çok beğenmiştim. Üçlemeyi o zaman öğrenmiştim ama izlemedim henüz. Yazını okuyunca hatırlamış oldum, yakın zamanda izlerim bunu da. Yorumuna sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkürler. Bu da QOR kadar eğlenceli

      Sil
  6. Bu çekik gözlülerin saçını kabartıp alnını kapatmaları ve kemik gözlük takmaları beni o kadar etkiliyor ki. Düz bi çekik al, şu saçı koy, gözlük de tak ben düşerim :D Ama hep ezik tip olarak gösteriyorlar bunu :D Demem o ki, esas oğlanı çok sevdim bu yüzden.
    Romantik komedi en sevdiğim tür. İzleyecek vaktim yoktu ama çok eğlenceliymiş bu! Bütün sorumluluklarımı kenara itip İzliycem galiba :') Neyse ki mini dizi canııım :D
    Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemeye oturduğun yer ısınmadan bitecek dizi :) Yoon Si Yoon ile yola devam et sen :3

      Sil
  7. aa önce ilkini izlemek lazım merak ettim ama şu renk olayını anlamadıım izlerken anlarım herhalde :) gençlerin en güzel yaşlarını yarış halinde heba etmesi çok tanıdık uf. teşekkürler öneri içiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birbirinden bağımsız olduğu için sıralamasız olarak izleyebilirsin. Renkler bence yapımcıyı 3 dizi için ikna yöntemi :P

      Sil
  8. Konusu hoşuma gitti, kısa olması da artı puan izlemek lazım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar