Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Crazy Love Konusu | Oyuncuları | Yorumu

  Crazy Love

Dizinin Adı: Crazy Love (2022) | 크레이지 러브
Yönetmen: Kim Jung Hyun
Senaryo: Kim Bo Gyeom
Bölüm Sayısı: 16
Dizi Türü: Komedi, Romantik, Dram

_____Oyuncu Kadrosu:______________

Crazy Love









_____Konusu:______________________

Crazy LoveCrazy Love

No Go Jin, özel bir eğitim kurumunda eğitim veren ve kurumu yöneten oldukça zeki bir öğretmendir. Soğuk, ciddi ve prensiplerine sıkı sıkıya bağlıdır. ancak sürekli tehdit mesajları alan bu adamın hayata dair tutunabileceği bir insan yoktur.

Crazy LoveCrazy Love

Lee Shin A, aynı eğitim kurumunda eğitmen olmak isteyen ancak kumaşında eğitimci kanı olmadığı için sekreter olarak kurumda çalışan biridir. Kibirli patronunun isteklerini yerine getirirken sürekli sıkıntı yaşadığı için eleştirilen kızımız bir doktor randevusu sonrası öleceği haberini alır ve olaylar gelişir.

Crazy Love

_____Yorumum:____________________

Crazy Love

16 bölümden oluşan dizi; romantik komedi türünde. Dizinin yönetmen koltuğunda  Kim Jung Hyun otururken senaryosunu Kim Bo Gyeom yazdı. 

Crazy Love

Dizi 60 dakikalık bölümlerden oluşurken, oyuncu kadrosunda Kim Jae Wook, Krystal, Ha Joon, Yoo In Young, Jo In, Yoon San Ha ve Lee Ji Min gibi isimler yer alıyor.

Crazy Love

Kim Jae Wook yeni projesiyle dönecek de bu gözler
şenlenecek diye beklersin ve adam karşısında
oyunculuk yoksunu Krystal ile döner ya,
bu yeterince acıtmazmış gibi bir de yeryüzünde
asla izlemekten vazgeçmeyeceğim yegane şey olan
klişeyle dönmesin mi?

Crazy Love

Bakınız ben kendimi bildim bileli bu klişenin köpeği olduğum için muhtemelen bu diziyi çok sevdim. Saçma salak yüzlerce kusuru olduğundan emin olduğum yapımda Krystal oyunculuğuna bile aldırış etmeden bölümleri güncel takip ettim resmen :) 

Crazy Love

Diziden ben çok keyif aldım ve bahanelerim
hazır gençler siz dizi hakkında neler düşünüyorsunuz?



 _____Tanıtım Videosu:_______________




 _____Çevirisini Yaptığım OSTleri_______________


Jay B - Dive Into You





Yorumlar

  1. Kim jae wook olmasa dizide gerçekten çok da yanına yaklaşılır, kendini öne çıkaran bir dizi değil ama onun o şapşal tavırları, narsist hareketleriyle bir bölüm daha bir bölüm daha derken hopp güncele gelmişsin :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel özetlemişsin benim mırın kırınlarımı <3

      Sil
  2. Ay ben bu Krystal'e tahammül edemiyorum ya. O meşhur klişe neydi ama ya neydi? Şimdi mecbur anlamak için izlemem lazım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore'de kadın kalmadığı için bütün kadın rollerde beceriksiz idoller oynuyor yalnızca :/

      Sil
  3. Diziyi basindan sonuna beğenerek izledim 🥰 hele finale bayildim cok guzel dusunulmus bence 😬 sitresli izleriz hep finalleri ama bunda gayet akici ve sakince izledim , son sahnelere de bayildim ❤️ illa dugun vs gormeye gerek yokmus ,bunda cok guzel dusunulmus bence final sahnesi 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi beğenmene sevindim. 3 çocukla bitirecekler diye bekliyordumne yalan söyleyeyim :)

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar