Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Alchemy of Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu (BCP Haziran Ayı)

Alchemy of Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı : Alchemy of Souls | Return (2022) | 반환
Yönetmen: Park Joon Hwa
Senaryo: Hong Jung Eun, Hong Mi Ran
Bölüm Sayısı: 20
Yapım Yılı: 2022
Dizi Türü: Tarih, Komedi, Romantik, Dram, Fantastik


     _____Oyuncu Kadrosu:______________

Alchemy of Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu


_____Konusu:______________________

Alchemy of Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Daeho ülkesi kral tarafından yönetilirken bir yandan da yetenekli büyücülerin de yetkisi olan bir yerdir. Büyücüler ve Kraliyet ailesindeki çıkar sorunları nedeniyle bir gün meşhur büyücü bedenini hasta Kral ile değiştirir.  Kral veliaht için adamın bedenini kullanırken büyücü hayatı boyunca yapacağı en büyük hatanın acısını yaşar. 

4 mevsimin ilk üyesi olan Jang ailesinin genç efendisi  Jang Wook babası tarafından sihir güçleri elinden alınmış, yetersiz biridir. Babasının kılıcını kınından çıkarıp kendisini kanıtlamak amacıyla hocalar arasında dönüp dolaşan
 Jang Wook'un hayatı Mu Deok ile karşılaşınca değişir.

Alchemy of Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu


4 mevsimin ikinci üyesi, zekasıyla gönüllere taht kuran Seo ailesinin efendisi büyü yetenekleriyle de kendini kanıtlamıştır. Ancak içine kapanık ve ilgisiz bir tavrı vardır.


4 mevsimin tek kadın üyesi olan Jin Cho yeon tutarlı, ağırbaşlı ve yetenekli bir büyücüdür. Ailesinin sahip olduğu özel yadigarların bakımından sorumludur.


4 mevsimin son üyesi Park Dang gu'dur. Bu grup içindeki en sosyal ve içten kişi olan Dong Gu ayrıca Park ailesi içinde sevimli bir bela rehberidir.

Alchemy of Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu
Mu Deok bedenine giren belalı bir büyücü olan Nak Soo'nun konağıdır. Zayıf yapılı bir köylü kızı olan  Mu Deok  ruhun bedene geçmesiyle günden güne güçlense de hala kendini ele verme konusunda çok açıktır. Kendisini fark eden  Jang Wook'un tehditleriyle hizmetçisi ve gizli akıl hocası olur.



Alchemy of Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu

_____Yorumum:____________________

2022 yılının en iddialı yapımlarından olan  
Alchemy of Souls 
senaryosunu Hong Jung Eun ve Hong Mi Ran'ın (Meşhur Hong kardeşler)
yazdığı 20 Bölümlük; Komedi, Romantik, Dram ve Fantastik türünde. 

Alchemy of Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Henüz 4 Bölümü yayınlanan dizinin öncelikle tarihi kurgusunun tamamen hayal ürünü bir dünyada geçmesi çok keyifli geldi bana.
Sihirle kurulan düzenin kan ile kurulan düzenle yan yana ve çatışmadan işleyişi şimdilik garip ancak ilerleyen bölümler için sorunlar göz kırpmaya başladı bile.

Alchemy of Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Lee Jae Wook beyleri uzun süredir izlemiyordum, Hong Kardeşlerin başrol seçimleri için kariyerinin başında çaylak sanatçı bile sayılabilecek Jae Wook'un kariyerinde önemli bir nokta olarak kalabilir bu dizi.

 Lee Jae Wook ve Jung So Min'in uyumlarını, özellikle didişmelerini sevdim.
Bölümler şimdiden beni sardı. Sizlere de tavsiye ederim.

Alchemy of Souls Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Bir de Nak Soo karakteri için gözümde hep Ha Ji Won karakteri canlandı. 
Resmen kişiye özel yazılmış karakter gibiydi. Ben bunu bir araştırayım  zamanım olunca :3



 _____Tanıtım Videosu:_______________






Yorumlar

  1. Konusu çok ilginç. Bu tarz bir Kore yapımı izlediğimi hatırlamıyorum. Kalemine sağlık.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dört bölüm için büyük keyif aldım :D Meşhur Kdramaların senaristleri Hong Kardeşler de işin içinde olunca kesin favorilerimde olacak

      Sil
  2. Sırf Jung So Min'i izlemeyi çok sevdiğim için listeme aldığım bir diziydi. Şimdi sevdiğini duyunca mutlu oldum.

    YanıtlaSil
  3. hımm iddialı yani pekiii o zamansa alayım listeye :)

    YanıtlaSil
  4. Başrolleri çok severim. Özellikle Jung SoMin'i. İlk iki bölümü indirmiştim ama izlemedim henüz. Listemde, mutlaka izlemek istiyorum. Özledim tarihi bir şeyler izlemeyi. Teşekkürler öneri için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler ne zaman final geldiğini anlamadığım için güncel dizi izlemekten çekinmiyorum artık

      Sil
  5. İlgi çekici görünüyor. Sevdiğim kız da oynuyormuş. Fırsat olursa bakayım, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızı seviyorsan daha da izlemelisin baya geliştirmiş kendini ben uzun süredir bir işini izlememişim olumlu anlamda şaşırttı beni

      Sil
  6. konusunu sevdim fantastik şeyleri zaten severim izleyeyim ben de :) biraz bilgisayar oyunlarını andırıyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik demek için kullanılmış birkaç görseli öyle ancak bölümler ilerledikçe iş daha duygular üzerinde yoğunlaşıyor.

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar