Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Switch Konusu | Oyuncuları | Yorumu (BCP Temmuz Ayı)

 Switch Konusu | Oyuncuları | Yorum

Filmin Adı: Switch
Yönetmen: Ma Dae Yoon
Senaryo: Ma Dae Yoon
Yayın Tarihi: 4 Ocak 2023
Süre: 113 dakika


_____Oyuncu Kadrosu:______________











_____Konusu:______________________

Switch Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Park Gang skandallarıyla gündemden düşmeyen başarılı bir oyuncudur. Bekar hayatının getirdiği eğlencenin tadını yaşayan Park Gang'ın menajerliğini oyuncu arkadaşı Jo Yoon yapmaktadır. Evli ve iki çocuklu adam menajerlikten kazandığı sabit paranın yanı sıra küçük rollerde oyunculuğunu sergiler. 
Switch Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Bir Noel arifesinde ikili geçmişten konuşup içerler ve evlerine giderken Park Gang bir taksiye biner. Taksicinin "Geçmişinde kaçırdığı şansı değerlendirip eski sevgilisiyle evlenseydi hayatı nasıl olurdu?" sorusuyla sızan adam gözünü iki çocuklu ve evli bir hayata açar.
Switch Konusu | Oyuncuları | Yorumu

 Peki Park Gang evli ve çocuklu yeni hayatının mı yoksa meşhur bir yıldız olarak yaşadığı bekar hayatını mı arzulayacaktır?

Switch Konusu | Oyuncuları | Yorumu


_____Yorumum:____________________


Switch Konusu | Oyuncuları | Yorumu
2023 yapımı oldukça eğlenceli ir film olan Switch filmi için ilk başta 
Christmas Gift ismi düşünülüyordu.

Senaristliğini ve yönetmenliğini Ma Dae Yoon'un yaptığı film
2000 yapımı olan ve Nicolas Cage'in başrolde olduğu
Aile Babası filmine benzerliğiyle çok dikkat çekse de 
buna dair bir bildiri görmedim. 

Switch Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Başrollerinde sevilen oyuncular Kwon Sang Woo, Lee Min Jung ve Oh Jung Se
gibi isimlerin yer aldığı filmde bir de 
şu iki balkabağı yer alıyor. 
Switch Konusu | Oyuncuları | Yorumu
Bütün şirinlikleriyle her insanı aile üyesi yapmaya zorla ikna edecek şirinlikte iki bebe seçmek kimin aklına geldiyse tebrikler.

Switch Konusu | Oyuncuları | YorumuSwitch Konusu | Oyuncuları | Yorumu

 Filmde komedi unsuru çocuklar, aile ya da bir kişiye odaklanmamış ve oldukça homojen dağılmış, durum komedisi hemen ardından güzel bir kelime şakasını getirebiliyor ya da hiç umulmadık yanlış anlaşılmalarla kahkahaya boğabiliyor insanı. 

Switch Konusu | Oyuncuları | Yorumu
Yaşlanmaz dediğim en sevdiğim aktörlerden olan Sang Woo beylerin yaşlılığa geçiyorum aney dediği, Min Jung'un kocişkosu Lee Byung Hun beylere selam gönderilen film beğenimi aldı.
Switch Konusu | Oyuncuları | Yorumu

 Blogları Canlandırma Projesi kapsamında gülün edin ama en olmadı iyi oyunculuklar izleyin diye Switch izleyin anacım ;)



 _____Tanıtım Videosu:_______________



Yorumlar

  1. Merak ettim şimdi. :) Yakın zamanda bakayım buna. :)

    YanıtlaSil
  2. Ay hemen izlemek istiyoruum :) Kim Jun bebişte burdaymıış :) İlk fırsatta izleyeceğim kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebiktolar çok şirin zaten yaaa <3 Yorumun için teşekkürler

      Sil
  3. Ben bu filmin tanıtımlarını gördüğümden beri merak ediyordum. Geçen izlemeye başladım ama ne olduysa yarım kaldı. sonra da başına oturamadım. Aslında bcp için bitirip yazayım demiştim ama olmadı bir türlü. Görünce çok sevindim. Kaldığım yerden sonrasını çok merak ediyorum. Benim kaldığım yerde hala mücadele içindeydi oyuncu beyimiz. Teşekkürler yazı için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tanıtım döneminde mutlaka izlerim demiştim ama arada kaynamış bu ay bahanem oldu izleyebildim. Keyifli seyirler şimdiden

      Sil
  4. Aynı konuyu Nicolas Gage' in Aile Babası filminde seyretmistim. Zengin, populer ve herkesin gıpta edeceği sekilde basarili bir adam iken Gage bir noel gecesi sabahinda uyandiginda kendini eski sevgilisiyle ayrilmasaydi ve onunla evlenseydi ne olurdu sorusunun cevabi olan bir senaryoda bulur. Uyandiginda 2 cocuklu siradan bir isi olan bir adam olarak bulur kendini. Ayni hikaye ama komedi versyonu olan bir dizi kesinlikle konuyu bir sinama filmine nazaran daha genis kapsamli isleme imkani olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore versiyonu için uyarlanabilecek en ideal başarı hikayesine yorumlanmış film büyük keyif verdi bana şansıma yoldan geçen adam rolündeki oyuncuları bile sevdiğim isimlerden seçmişler.

      Sil
  5. Resmen gözüm bozuldu en tepedeki resimde adamı Gong Yoo sanıp bir heyecan yaptım sonra castta arıyorum yok. :D Ahahshsahsff.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kwon Sang Woo Bey sektörde daha eskilerden :3 İyi oyunculuğu kadar Gong Yoo aratmayacak şirinliği vardır filmin başında gerçi kötü adam rolü için soyunmuş beni yalancı çıkarmak için gksgjbgmdgbsdb

      Sil
  6. Bloğunuza birkaç kez yorum için girdim, yazdıklarım kayıp gitti. Tekrar deniyorum.
    Uzun zamandır dizi izleyemedim. Bloglarda okuyunca fikir sahibi oluyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden kaynaklandığını bilmiyorum bu tarz sorunlar oldukça keyif bozucu oluyor. Yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  7. Güzel bir filme benziyor. Öneri için teşekkürler. 😊

    YanıtlaSil
  8. bu tür konular ne sevimli oluyor zaten, izlenir pekuuu :)

    YanıtlaSil
  9. spamı da arada kontrol ediver :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar