Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Güney Kore Film/Dizi Klişeleri-4


 Uzun bir aradan sonra yeniden klişelerimizle karşınızdayım anacım (: Dizi film izledikçe tırmalamaya devam ediyor detaylar gözlerimi. Hemen paylaşıma sunmak lazım yeni klişeleri.




Kore'de araba kullanıyorsanız mutlaka her fırsatta ani bir "U" dönüş vardır hayatınızda. Her zaman sıkışık olan trafik sizin yanınızdadır her zaman. Siz U dönüş diye ağlatırken asfaltı yol bomboş olacaktır, sağa sola bakmaya gerek yoktur. 

Elinizde bir yoca / namca annenizin evine gittiniz, işte çocuğunun kalbinin sahibi dediniz ya da ama omma / abpa dediniz, banane işte yapmayacağım inat değil mi sözleri çıktı ağzınızdan bilemediniz tv haberi, gazete manşeti ve etrafta olması muhtemel her türlü negatif durum karşısında Koreli canlı türünün el enseye gider. Of anacım ölüyorum nidalarıyla kendilerini en yakın koltuk, döşek veya omuza bırakıverirler. 

Öyle bir ülke düşünün ki kadınları sadece ölümcül hasta olduklarını öğrendiklerinde, sevdikleri adam elden gittiği için vücutlarını %100 modifiye ettirdiklerinde ya da büyük ikramiye kazandıkları zaman kuaföre gitsinler Welcome to Korea 

Bir de 7/24 her fırsatta içmelerine rağmen o içkiyi birilerine ısmarlatmak için yaptıkları üç kağıtlar, ısmarlayana karşı zafer kazanmış izlenimiyle dolaşmalar falan var bunlarda ki hala anlayamadım. Nedir arkadaşım sizin derdiniz? 
Soju dediğin kaç paralık içki bilelim yani... 

 Ve asıl olay. Etrafta 3 5 gün aç bilaç dolaşan Koreliden gram ses çıkmazken o sıralarda etrafta en yakışıklısından bir oppa varsa ve açmısın sorusuna hayır cevabını almışsa karnınız senfonik konser vermek zorundadır, ihmale gelmez!


Umarım eğlenmişsinizdir. Sizlerden de Klişelere destek bekliyorum canlar , saygılar




Yorumlar

  1. Bu klişeler çok eğlenceli dostum, ellerine salık.

    Her bir maddeyi okuduğumda "evet, evet" diye kafamı aşağı yukarı oynattım :)

    YanıtlaSil
  2. @teşekkürler çingu (: Senden de bir iki klişe bekliyorum ama evet evet demekle olmuyor :P

    YanıtlaSil
  3. hani ne yalan söyleyelim doğruya doğru her dizi ya da filmde bunlar kesinlikle oluyor :D ama izlettiriyorlar da kendilerini kaçmıyor yani aha

    YanıtlaSil
  4. :) bu kore klişeleri bitmez..ama niye ısrarla izlemekteyiz bilemiyorum:)

    YanıtlaSil
  5. adamlar soju ile kalsa iyi araya bira çerez meyve karaoke kadın kız da karışıyor içmekle kalmıyor. illa sarhoş olunup kusuluyor sırrtta taşınıyor ve nedense bu iğrenç hal erkeklere pek sempatik geliyor ya bir bırakın ya!

    YanıtlaSil
  6. ahaha eline sağlık çok güldüm özellikle son maddeye, esas çocuk aç mısın dediğinde guruldayan o karın candır ya :)

    YanıtlaSil
  7. Kimse asla kendi sosyal statüsüne birine aşık olmaz. İlla zengin adam-fakir kız ya da tam tersi olacaktır. Anne-babalar illaki çok güçlüdür istenmyen sevgilinin hayatını zindan edebilir. Kadın karakter illaki paspaldır, bakımsızdır, patavatsızdır ama bu özellikler esas oğlanın ona aşık olması için yeterlidir. Çok var bundan ayrı bir post çıkar :) Aklıma ilk gelenler bunlardı.

    YanıtlaSil
  8. U dönüşlerini severim..film ve dizilerde favori sahnelerimdir..bol ekşın habercisidir..:D

    YanıtlaSil
  9. @seymsomething izlendiği için tekrar ediliyor ya zaten (:

    @seidou bağışıklık kazandık bence belki de klişe arsızı olduk :P

    @tarih Ne bilsinler daha tanımamışlar cevval atakan Türk kızlarını garibanlar (: Burada höyt! diye elimi masaya vururken yarım bardak çayı klavyeye döküyorum :D

    @masalcım eğer senin karnın öyle guruldayamıyorsa hiçsin oppanın gözünde (: Gurulduyorsa senfonik bir konser bekliyoruz senden de :D

    @La Fea kuzu sen bir post daha çıkar demişsin bak ben 4 tane çıkardım bile (: Aslan ben yok yok gaplan hatta (:

    @fndk U dönüş olacağım ben sana (: E_cadısının muhteşem dolmuş bakışlarıyla seviyorum seni kuzum

    YanıtlaSil
  10. u dönüş olsun köprüde yada bilemedim yolda arabayı ani bir şekilde kenara kırmakta en hoşlaştığım klişedir, nasıl boyunları kırılmıyor bilmem :D
    son birkaç yılın yapımlarında daha çok gözğme batan şeyde fan servis adı altında duş sahneleri, len böğ geldi artık ne yalan söyliim :D hep bahaneleri belli, edeleli vücuttaki yaralara dikkat çekilecek :D Cain&Abel'de jisubın açık kalp ameliyatı izi vardı, city hunter'da çizik çizik kalmış bir lee min hoo, greatest love'da da keza aynı kalp ameliyatı yarası, my princess'de de vardı sanırım henüz izlemedim ama olduğuna eminim ehehhe :D
    bir so ji sub klişesi söyleyeyim son olarak :D jisub lisanslı bir yüzücü olduğu için ilk dizilerinden beri ona bir havuz sahnesi koyarlar mutlaka :D ya yüzme öğretir yada yüzer neyse ne ama illaki vardır sulu bir sahne :D

    yine çok güzel bir derleme olmuş, elceğizlerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. @MakinoSev Yeni klişeler için teşekkürler çingu (: Duş sahnesi en iyi PTB deydi galiba değil mi hehehe

    YanıtlaSil
  12. özellikle ikinci maddeyi ne kadar çok yapıyorlar :D ağzına sağlık baharım döktürmüşsün yine^^

    YanıtlaSil
  13. @aslıhaneul beğenmene sevindim kuzu ^^

    YanıtlaSil
  14. ya duş sahnelerinden gına geldi dedim ama şimdi düşünce özelliklede ptb'ı, olsun hep olsun diyorum :D :D

    YanıtlaSil
  15. @Makinosev kaktüsüm herkes o kadar iyi duş alabilse keşke hehe Askerde eğitim vermeliler bence bütün oppalar askerde nasılsa (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar